2021/07/07

Nowości

 Przychodzę do Was z kolejną porcją nowości. Post trochę spóźniony, więc wybaczcie. 


W piątek przywitały nas takie "cuda":




Pozwólcie, że tego nie skomentuję...

Niech komentarzem będzie zdjęcie, które nadesłała mi Aletheiaa: 




W poniedziałek zawitała nowa kolekcja do sklepu Riviera: 




Typowe plażowe ubrania. Ja na nic się nie skusiłam, ponieważ mam już kilka kostiumów kąpielowych i letnich rzeczy. Rzadko ubieram w nie doll, więc raczej nie planuję zakupów w tym sklepie. A Wy zamierzacie coś nabyć? Lubicie tego typu kolekcje? 


Dzisiaj z kolei nowe ubrania pojawiły się w sklepie Nelly: 



Na tę chwilę nic nie przyciągnęło mojej uwagi, a jak u Was? Skusiliście się już na coś? 


Ten tydzień podsumuję jedynie słowem: NUDA. 


10 komentarzy:

  1. splendid-badziewie,a na dodatek nie długo koniec Euro a oni dopiero teraz to dodali xD co do dostawy w Riviera to spodobała mi się tylko brązowa kopertówka,bo nic więcej tam ciekawego nie ma...jeśli chodzi o Nelly to tutaj też słaba dostawa,ale podoba mi się bęzowa sukienka,złoty naszyjnik i biała bluzka z 4-ego manekina

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Nelly i Riviera sa pojedyncze rzeczy warte uwagi :/ te malowidla na twarz faktycznie komicznie wygladaja 🙉

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju te bezowe buty z nelly sa cudne! podobaja mi sie tez bucket hats, no ale je trudno wystylizowac na lalkach przez wlosy xd zielone spodnie tez sa fajowe, jeansy tez nawet spoko, moze kupie

    a reszta syf heh

    OdpowiedzUsuń
  4. ten wyzej to od milka981, ze zlego konta napisalam komentarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie jestem zawiedziona, że kolorki na twarz dotarły na Stardoll na końcówkę Euro, ale cóż...
    Riviera niby okej, ale takie oklepane te ciuchy mam wrażenie.
    nelly na pierwszy rzut oka wydaje się spoko, muszę poprzeglądać ciuszki i dodatki, może coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej rozbraja nazwanie flagi Danii jako "Norway" gdzie Norwegii nie było i pewnie nie będzie nigdy na Euro xD
    Mogli faktycznie dodać na początek mundialu, a nie na koniec gdzie już raczej nikt nie kupi flagii drużyny, która odpadła.
    Riviera taka nudna, meh... nic mi się nie podoba.
    Nelly bywało lepsze, ale może coś kupię. Biała bluzka całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Meh strasznie nudne te dostawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostawa do splendid to jedno, wielkie XD
    W rivierze kupiłam różowe spodnie, zieloną koszulę (nie widać jej w sklepie, tylko w wyszukiwarce) i plecioną torbę. Natomiast dostawa do nelly mi się spodobała głównie przez dodatki. Doszły fajne buty i kapelusze. Z ubrań chyba nic mnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostawa do splendid jest śmieszna. Dostawa do Nelly bardzo mi się podoba, ale nie jest taka, że już w tej chwili kupuję. W rivierze fajna jest ta różowa bluzka, ewentualnie ten taki kolorowy top.

    OdpowiedzUsuń