2021/07/15

Wspomnień czar #26 – wnętrza cz. 1

 Dzień dobry! 

Dzisiaj przychodzę do Was, żeby powspominać wnętrza, które kiedyś robiły furorę na Stardoll, a obecnie są chyba trochę zapomniane lub wykorzystywane przez osoby, które celowo robią nostalgiczne pokoje.


1. Różowy pokój 


To chyba jedno z najsłodszych wnętrz w grze. Kojarzy mi się z pokojem małej dziewczynki i chyba takie też było jego założenie. Kiedyś można było dostać to wnętrze w prezencie za doładowany pakiet Superstar. Obecnie jest najtańszym wnętrzem w grze i kosztuje jedynie 10 Stardollarów. 

2. Kuchnia


Wnętrze, które wybrałam sobie za darmo po pierwszym doładowaniu. Dzisiaj wydaje się mało funkcjonalne – meble są bardzo płaskie, a pomieszczeniu brakuje perspektywy. Niektóre przedmioty postawione na tych szafkach wyglądają całkiem zabawnie. 

3. Garaż


Chociaż jest dość starym wnętrzem, gracze lubi do dzisiaj wykorzystywać ten garaż. Wydaje mi się, że to jedyne tego typu pomieszczenie na Stardoll, więc może stąd to zainteresowanie.

 
4. Glamour 



Moje pierwsze zakupione wnętrze! Miałam w nim sypialnię z brązowym łóżkiem, o którym pisałam dwa tygodnie temu. Dzisiaj nie miałabym pomysłu na ciekawe zagospodarowanie tego pokoju – w sumie X lat temu też nie miałam, a mój apartament wyglądał jak sraka, więc nie było tematu. 

5. Ogród


Swego czasu jedno z nielicznych wnętrz, które znajdowało się na zewnątrz. Ja w swoim ogródku miałam 782940182 roślin, mebli i zwierząt, tylko dziada z babą tam brakowało. W efekcie wyglądało to źle... 
Wy też ulegliście modzie na przeładowane ogrody?

6. Dla bogaczy


Ekskluzywne, bogate wnętrze. Tylko dla elity! 

Tak naprawdę to nie, ale pokój robił wrażenie. Jednak nigdy nie widziałam go umeblowanego w ładny sposób, bo chyba jest mało funkcjonalny. Ale może w grze znajduje się jakaś perełka dekoratorska i kiedyś na nią trafię.


7. Miasto 



Wnętrze z widokiem na miasto... marzenie wielu. Kiedyś te panoramy za oknem wyglądały bardzo sztucznie, jednak z biegiem lat admini popracowali nad grafiką i obecne wnętrza już nie są takie papierowe. Mnie zawsze ten pokój kojarzył się z takim typowym biurowcem w wielkim mieście. 


Za tydzień kolejna porcja starych wnętrz oraz mały konkurs. 

Dajcie znać, czy posiadacie lub posiadaliście wnętrza z listy. 

Miłego dnia! 


9 komentarzy:

  1. O dziwo z tych wnętrz posiadam tylko kuchnie, możliwe, że też za SS je dostałam.
    Większość z tych wnętrz faktycznie jest taka nieustawna, ale to chyba było typowe dla Stardoll z tamtego okresu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksnate dobrze opisala te wnetrza xd zawsze trudno bylo cos dopasować do tego. Garaz mi sie podoba, chetnie bym dzisjaj kupil. Wtedy tez było popularne zielone wnętrze na poddaszu :) ah kiedys to byly te prezenty dla ss z wnetrzami za free :/ ta kuchnja kosztowala majatek 20sd xD 4,6,7 nigdy nie widzialem ladnie urzadzonych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, brakuje mi w tym zestawieniu zielonego pokoju na poddaszu! To był hit :D

      Usuń
  3. Hahahah, ale śmiechłam z opisu wnętrza nr 4 XD To taka prawda! Ja miałam chyba wszystkie te pokoje, oczywiście każde z nich było paskudnie umeblowane, ale ja byłam mega dumna. Szczególnie lubiłam zapisywać moją doll w pokoju z ogrodem. Mój był zasrany w tej najtańszej trawie (którą do dziś chyba można kupić) i tych śmiesznych, prostokątnych, tanich krzakach. Do tego kwiatki za sm, albo te co kosztowały 1sd i luksja. Musiał być też wodospad i animowane wróżki XDD Boże, jaka byłam dumna z tego pokoju, aż mi się przypomniało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ogród jest piękny i wciąż chciałabym go mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze zielony pokój! I taki mroczny z fallen angel - must havy 13 lat temu xD
    Mam ten z miastem, glamour oraz ogród, oczywiście urządzone byle jak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród najpiękniejszy, pamitam jak na starym koncie miałam właśnie milion zwierząt w nim. Była też huśtawka zwisająca z drzewa... ah, kiedyś to było

    Świetny post! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Garaż jest fajny, ale mimo wszystko nie podoba mi się tam to okno i ten samochód, wygląda on strasznie sztucznie. Co do przeładowanych ogrodów to zgadzam się, że wyglądają okropnie XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre mam, nawet kiedyś używałam. Post super.

    OdpowiedzUsuń