2021/07/05

Sim poleca: ciuchy z wyprzedaży #2

 


Hejka! Już za moment kończy się wyprzedaż dlatego postanowiliśmy wrzucić jeszcze jedną polecajkę, może zachęcimy tym kogoś do ostatecznego zakupu. 😅 

TOP 10 PATI-1997


Osobiście bardzo dużo z rzeczy, które trafiły na wyprzedaż miałam już w swojej szafie, dlatego postanowiłam tu przedstawić to co sama kupiłam dopiero teraz, grzebiąc w odmętach Plazy. Przede wszystkim okulary... Kocham okulary więc te jak i kilka innych par po prostu musiałam wrzucić do koszyka. Zauważyłam, że moje wybory są bardzo letnie, jak widać zainspirować musiała mnie sytuacja za oknem. 😀 Dwie bluzeczki w pastelowych kolorach według mnie stanowią świetną bazę do stylizacyjnych szaleństw. Buty klasyczne, jednak w ciekawy sposób uzupełniające stylizacje. Spódnica jest dla mnie totalnym sztosem i żałuje, że znalazłam ją dopiero teraz. Chętnie przygarnęłabym taką w realu. 😍 Biżuteria jest według mnie nieodłącznym elementem każdej stylizacji, dlatego nie mogło jej zabraknąć, a postawiłam na coś klasycznego (perły) i szalonego (niebieskie kule). Ostatnią rzeczą jest sukienka, która w moim odczuciu jest po prostu urocza. No nie mogłam sobie jej odmówić. 💁

             

                  
TOP 10 MILKA981


Rzeczy, które ja wybrałam z wyprzedaży, to w sumie żadne must-haves i jakoś nie pójdą z każdą stylizacją (z wyjątkami), bo mają odważne bijące po oczach kolory i będą robić za główną atrakcję stylizacji, tak jak czerwony crop top, czerwona spódniczka w animal print i kurteczka jeansowa. Następnie mamy zieloną sukienkę, która mimo że nie daje po oczach swoim wyblakłym zielonym, to wciąż widzę ją jako główny element kreacji i świetnie wyglądałaby z dodatkami, które by jej nie przyćmiły, na przykład jak te właśnie z wyprzedaży, czyli biała torebeczka i przecudowne (to jest ten wyjątek must have) pół przezroczyste szpilki. Do tego brązowy topik, idealnie pasujący do letnich kreacji, złoty naszyjnik, który można fajnie połączyć z innymi dla jakiegoś wypasionego layered efektu, a także dwie torebki, które w elegancki sposób pobudzą bardziej stonowane stylizacje.

TOP 10 IZOLDA1996-K



Rzeczy, które wybrałam, to tak na prawdę mix wszystkiego po trochu. Za must have uważam chociaż jeden z krótkich topów - mój ulubiony to ten "paskowany" z Fallen Angel, ale reszta jest jeszcze bardziej uniwersalna. Spodobał mi się również ten różowo-fioletowy komplet, ma oryginalny kolor. Top jest świetny, spódnica trochę mniej, ale fajnie wyglądają zestawione razem. Cekinowe spodnie ujęły mnie swoim kształtem i kolorem, ale nie są zbyt łatwe do wystylizowania. Nie wiem, czy też tak macie, ale ja często nie zauważam ciekawych akcesoriów, dlatego moich wyprzedażowych ulubieńców postanowiłam zaprezentować tutaj. Totalnie zakochałam się w tym chokerze z Nelly oraz w torebeczce Voile. Ciekawym elementem jest też pasek - myślę, że sprawdzi się w wielu stylizacjach.


Co myślicie o naszych propozycjach? 



9 komentarzy:

  1. Widzę, że moje stylizacje totalnie różnią się od waszych :D
    Fajnie, że jest tak różnorodnie. Podobają mi się wasze propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super widzieć taką różnorodność! Wczoraj poszalałam i dokupiłam kolejne 70 rzeczy z wyprzedaży, więc już większość z polecanych przez was mam. Dokupię jeszcze cekinowe spodnie i spódnicę w panterke, bo faktycznie mają potencjał. Kocham stylizacje Izoldy, są bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za totalne odkrycie uważam spódnicę z pierwszego zestawienia, nie wiem jak mogłam wcześniej ją przeoczyć. Ale raczej mniej niż więcej zachwytów wyprzedażowych :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz nie planuje nic dokupowac, ale sporo mam z Waszycg polecajek ;) np. Sandalki plastkiowe, torebka z koralikami, lancuszek, sukienka w stokrotki, elegancka kopertowka i cekinoy komplet. Na ten ostatni jeszcze nie mualem pomyslu :/ lookbook wyglada bardzi fajnie, milo zobaczyc nowa wspolprace i jej efekty :) najbardziej lubie drugi look Pati, pierwszy Milki i pierwszy orwz czwarty Izodly ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest druga część polecajki :)
    Wybrałyście takie nieoczywiste ciuchy.
    Ze stylizacji podobają mi się najbardziej dwie pierwsze od Pati, również dwie pierwsze Milki oraz pierwsza i trzecia od Izoldy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna polecajka. Na pewno się nią zasugeruję. W ogóle fajnie zobaczyc w poście gościa specjalnego. Super że angazujecie czytelników w posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje Pati i Izoldy są mega!! Aż żałuję, że nie wchodziłam ostatnio na sd, bo wiele z waszych poleconych ubrań mi się podoba, a nie jestem pewna, czy je mam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i milki981**

      poprawilam bo chyba Ci sie zapomnialo hehehehe

      (zarcik ofc)

      Usuń
  8. Świetny look, dziewczyny! Zainspirowałyście mnie.
    Wszystkie stylizacje są mega. Cieszę się, że widzę nowe twarze.

    OdpowiedzUsuń