2021/07/23

LOOKBOOK: Blumarine


Sezon tribute rozpoczęty na dobre! A więc pora na nasz pierwszy lookbook tego sezonu. Przygotowaliśmy dla Was kilka propozycji, abyście mogli zobaczyć które artykuły najbardziej przypadły nam do gustu, a być może i dla Was nabiorą innego znaczenia, kiedy zobaczycie nasze stylizacje. Przynajmniej taką mamy nadzieję :) 

Bądźcie też przygotowani na konkurs oparty na tych samych zasadach co w poprzednim sezonie. 
Dla przypomnienia TUTAJ.

A teraz zapraszamy do obejrzenia naszych stylek:

ANULCIA345



PATI-1997



IZOLDA1996-K



ROCKA

12 komentarzy:

  1. wszystkie stylizacje sa supi, ale rocka roz*ebala system swoim pierwszym fitem!!! WOW

    wg mnie niestety wiekszosc rzeczy jest srednia, wiec widze common trend w tych stylizacjach, ze ratuja je inne elementy spoza kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde, jak zwykle cos z tymi kontami no xd pierwszy kom byl ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje! Bardzo podoba mi się stylizacja Anulci, druga Pati, pierwsza i trzecia Izoldy oraz pierwsza Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, stylizacje Rocki są genialne! Zakochałam się :D
    Ciuchy same w sobie nie powalają, ale pokazaliście, że da się z nimi coś fajnego wykombinować. Piękny lookbook!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki wspaniały lookbook! Mnie tu najbardziej rozwaliło polaczenie tych szortów z wiązanymi butami u Rocki. To jest mega hoooot. Bardzo podoba mi sie też pierwsza od Izoldy! Ta bluzka ze spódnicą i butami wygląda naprawdę RICH :D
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! No i bardzo podoba mi sie ten neonowy napis na banerze który delikatnie pulsuje :D

      Usuń
  6. zawsze bardzo lubię patrzeć na nasze lookbooki :) tym razem jednak urzekły mnie propozycje Pati i dwie pierwsze Izoldy. Ta bluzka w paski w połączeniu z winylowymi spodniami wygląda rewelacyjnie. Pierwszy look Izy to coś idealnego na wieczorne wyjście <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się obie stylizacje Pati oraz trzecia Izoldy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje! Najbardziej podoba mi się druga od Pati i pierwsza Rocki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo mnie nie było... Wchodzę, a tu Tribute... Lookbook jak zawsze na plus.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje, podobają mi się obydwie Rocki i ta z różową kurtką Izoldy :)

    OdpowiedzUsuń