2021/07/02

LOOKBOOK LE

 

Hej! Ostatnie Limited Edition przeszło już do historii, ale my Wam o tej dostawie przypominamy naszym lookbookiem :D Część rzeczy z kolekcji była całkiem ładna. Ja kupiłam o wiele za dużo, ponieważ robiłam zakupy w aplikacji i niestety nie mogłam przejrzeć jak te ubrania wyglądają na lalce. Ot siedziałam w tramwaju i kupowałam =D Nie będę się rozwodzić nad każdym ciuszkiem z osobna, po prostu przejrzyjcie nasze propozycje i dajcie znać czy sami również się obkupiliście :) W poście pojawi się także nasza nowa redakcyjna koleżanka, więc powitajcie ją ciepło! =D 

ANULCIA345


ELIZABET-MARY


IZOLDA1996-K



ROCKA



HONGWART

9 komentarzy:

  1. W sumie mozna uznac te kolekcje za calkiem udana, duzo rzeczy szybko sie wyprzedalo. Rocka najwyzej potem odsprzedaż te ubrania, byle za wiele nie stracic ;) z lookbooka najbardziej podibaja mi sie stylizacje Izoldy :) zawsze milo zobaczyc nowe twarze w redakcji, ciekaw jestem czy bedzie jakas nowa seria postow :) od Elizabet-Mary wybieram druga propozycje; u Hingwart podoba mi sie pomysl i delikatna kolorystyka. Jedyne czego bym sie pozbyl to kapelusza i zmienil torebke na bardziej elegancka (ta kojarzy mi sie tylko ze streetwearowymi lookami Balenciagi).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się stylizacje Elizabet-Mary, druga Izoldy i druga Rocki :D
    U Anulci troszkę nie pasuje mi ta torebka, bo połączenie tej bluzki i rękawiczek jest super ^^

    I witam bardzo serdecznie Izoldę w gronie Redaktorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny lookbook. Każda stylizacja ma coś w sobie, ale najbardziej zawładnęła mym sercem Rocka :D Oprócz tego bardzo podoba mi się również propozycja Anulci, obie od Elizabet-Mary, 1 i 3 Izoldy, a u Hongwart nawet włosy pasują kolorystycznie, mega :)

    Również witam Izoldę no i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. z kolekcji nic nie mam,ale nie żałuję bo wg mnie była słaba....co do stylizacji to podobają mi się obie Elizabet-Mary oraz pierwsza i druga Izoldy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam prawie wszystkie rzeczy z kolekcji, większość z nich jest bardzo oryginalna i jedyna w swoim rodzaju, nie ma podobnych w zwykłych sklepach, więc moim zdaniem były warte swojej ceny. Co do stylizacji druga Elizabet-Mary i obie Rocki są mega ładne, u Anulci podoba mi się gra kolorami na górze, ale te spodnie psują efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miłe słowa!
    W najbliższym czasie postaram się zaprezentować coś od siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda stylizacja jest super, ale najbardziej wpadła mi w oko Hongwartu :) Nie dość, że jest jasna i urocza to ma śliczne włosy, na które nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń