2021/07/05

I'm going into aviation

 Dzień dobry! 

Jak się macie w poniedziałek? Ja szykuję się do obrony, która czeka mnie 13 lipca. 


Dzisiaj przychodzę do Was z dwiema stylizacjami inspirowanymi... May Jailer. 

Jeżeli nie wiecie, kim jest May, spieszę z odpowiedzią: 




Jest to dawny pseudonim Lany Del Rey. Album "Sirens", z którego pochodzi piosenka, został nagrany w 2005 i 2006 roku, ale zdobycie jego fizycznej kopii (nie licząc tych robionych i sprzedawanych przez fanów) graniczy z cudem. Okładka CD nie jest znana, ta powyżej to fanmade. 

Do pewnego czasu myślałam, że ten album po prostu nie istnieje w fizycznej formie, jednak niedawno użytkownik TikToka wstawił filmik, na którym pokazywał jedną z kopii albumu wraz z notatką napisaną przez Lanę. Zainteresowanym zostawiam link do video: 

Link


Nie wiadomo, czy jest to prawda. Lana Del Rey nie odniosła się do tego video, nie mówi też o swoim pierwszym albumie. 

Jeżeli chcecie posłuchać dawnych utworów artystki, znajdziecie je bez problemu na YouTube. Moje ulubione to: Blizzard, Aviation i My Momma. 


Ale przejdźmy do stylizacji. 


Jak Lana ubierała się kiedyś? 







Moje inspiracje: 




Starałam się stworzyć stylizacje w klimacie wczesnych lat 2000. Nie chciałam odwzorowywać strojów Lany/May/Lizzie 1:1, a jedynie luźno się nimi zainspirować.







Dajcie znać, czy lubicie Lanę. Mam nadzieję, że tak, ponieważ planuję jeszcze kilka postów związanych z jej stylem :D 

Miłego dnia! 





Źródła zdjęć: 

https://pl.pinterest.com/pin/527906387541741679/
https://lanadelrey.fandom.com/wiki/Ford_Models


21 komentarzy:

  1. W dłuższej dawce Lana jest usypiająca i przynudza. Podobnie jej image, ile można udawać, że jest się z lat 50 XX w. Jest nienaturalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lana już dawno zerwała ze stylem lat 50.
      Poza tym artyści zazwyczaj się kreują i nie musi to być naturalne – Lordi na co dzień też nie noszą masek ;)

      Usuń
  2. https://www.pudelek.pl/artykul/69257/lana_del_rey_quotspalam_z_wieloma_slawnymi_facetamiquot/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudelek... wiarygodne źródło informacji :D

      Usuń
    2. Powiedziała to w tym wywiadzie. https://www.complex.com/covers/lana-del-rey-interview-against-the-grain-2014-cover-story/ You know, I have slept with a lot of guys in the industry, but none of them helped me get my record deals. Which is annoying.

      Usuń
    3. I co w tym niby jest złego? Chciała to spała. Próbujesz robić teraz jakiś slut shaming?

      Usuń
  3. Wow, nie wiedziałam nic o tym albumie! Nie słyszałam nawet tych piosenek, więc zaraz lecę przesłuchać. A fanką Lany (tak jak już pisaliśmy na czacie, hehe zapraszamy) byłam długie lata, ale od jakiegoś czasu już nie śledzę jej kariery. Może pora to zmienić :D Stylizacje super, totalnie w stylu lat 2000!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacje się podobają :)
      Daj znać, co sądzisz o pierwszych piosenkach Lany, kiedy już przesłuchasz.

      Usuń
  4. Fajna ciekawostka, raczej sama bym się o tym nie dowiedziała :D
    Stylizacje przypominają mi lata 00 a ja je kocham :') więc na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo interesuje ten okres życia Lany. Szkoda, że tak niewiele o tym mówi.

      Usuń
  5. Nie znałam wcześniej tej ciekawostki, ale fajnie wiedzieć :) Obydwie stylizacje ładne, mimo że nie przepadam za takimi ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej to az z takich czasow jak Lany nie kojarze, tego kawalka tez nie :o troche tych unreleased znam np kill kill, ale tego nie 🙉 zazdroszcze bluzki z pierwszej stylizacji ;) fajnie wygladaja te stylki :) jeju Lana miala zupelnie inna figure jak teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lana wciąż świetnie wygląda :D
      Tę bluzkę kupiłam jakiś czas temu chyba za 40 sd, więc się opłacało.
      Kocham "Kill Kill" – chyba jedna z moich ulubionych piosenek Lany! Żałuję, że nie wykonuje jej na żywo.

      Usuń
  7. Ooo masz obronę dzień po mnie, będę z Tobą myślami! :D

    Nie znałam "tej" Lany! Koniecznie muszę nadrobić braki!

    Stylizacje super wykonane, fajnie, że nie poszłaś w stricte lata 2000 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też będę trzymała za Ciebie kciuki.

      Usuń
  8. Jakiś czas temu oglądałam właśnie filmy, w których mówili o tych najstarszych utworach, więc słyszałam o starych, ,,niewydanych'' albumach. Ogólnie jestem ogromną fanką Lany, odkąd skończyłam 9-10 lat i myślę, że już zawsze będzie mi bliska. Do tej pory żałuję, że tak wiele piosenek nie jest na spotify, szkoda np. say yes to heaven albo bbm baby. Mi osobiście o wiele bardziej podchodzą jej starsze utwory z 2011, 2012 czy 2014, niż te z najnowszego albumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię te niewydane piosenki, ale i te nowsze mi podchodzą. Najnowszy album chyba najmniej, ale pewnie to kwestia wieku. Lana ma już prawie 40 lat i nie może być całe życie słodką Lolitą. Kiedy wydawała swoje bardzo stare utwory, była mniej więcej w moim wieku, więc dlatego tak łatwo identyfikować mi się z jej myśleniem z tych czasów.
      Kiedy będę hot 36, pewnie pokocham Chemtrails.

      Usuń
  9. Napisz o tej maseczce. https://www.pudelek.pl/lana-del-rey-zalozyla-maseczke-z-siatki-na-spotkanie-z-fanami-oburzeni-internauci-co-do-k-rwy-lana-6560737262103392a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.pudelek.pl/kontuzjowana-lana-del-rey-kupuje-kanapke-w-przydroznej-budzie-przed-wizyta-u-lekarza-zdjecia-6591035697195840a

      Wolę napisać o tej kanapce z przydrożnej budy.

      Usuń