2021/07/03

SIM POLECA: CIUCHY Z WYPRZEDAŻY

 
Hejka kochani! Na naszym blogowym czacie Ksante poddała pomysł na zrobienie wyprzedażowej "polecajki". Razem z Elizabet-Mary postanowiłyśmy wybrać po 10 rzeczy, które naszym zdaniem są warte uwagi. Co prawda wyprzedaż za niedługo się kończy, ale może jeszcze uda nam się kogoś zachęcić do kupienia którejś z tych rzeczy.


TOP 10 ELIZABET-MARY


Rzeczy wybrane przeze mnie w większości są dość basicowe – to dobry sposób, żeby uzupełnić sobie garderobę czymś, co zawsze się przyda. Długie kozaki to must have w każdej szafie, dlatego warto rzucić na nie okiem. Drugie buty, które proponuję to klasyczne szpilki – można je wykorzystać w wielu stylizacjach, a fajne zdobienie przy kostce nada outfitowi smaczku. Naszyjnik z chokerem będzie idealnym uzupełnieniem rockowych stylizacji. Jeżeli lubicie stworzyć coś z pazurem, rzućcie na niego okiem. Polecam także bordowy top z Fallen Angel. Myślę, że dzięki temu kolorowi nada charakteru każdemu strojowi. Zatrzymałam się również przy pomarańczowej bluzce, która ożywi stylizację i wprowadzi do Waszej szafy trochę koloru. Z kolei biała, elegancka bluzka sprawdzi się w nieco elegantszych propozycjach. Do zestawienia dodałam trzy sukienki. Przezroczysta ze zdobieniami pozwoli Wam na stworzenie fantazyjnych kreacji. Czarna, prześwitująca będzie ciekawym uzupełnieniem zwykłej małej czarnej. Rewelacyjnie wypadnie też samodzielnie w połączeniu z intrygującymi dodatkami. Ostatnio to coś, na co wcześniej nie zwracałam uwagi. Kojarzy mi się ze stylem kawaii, czyli czym zupełnie mi obcym. Zdecydowałam się jednak na jej kupno i powiem Wam, że to był strzał w dziesiątkę, ponieważ sweterkowa sukienka pozwala na stworzenie szybkiego looku, czyli świetnie sprawdzi się w te dni, kiedy nie mamy pomysłu na ubranie dla naszej doll.







_______________________________

TOP 10 ROCKI:


Rzeczy, które ja wybrałam to mix ubrań "must have" oraz tych, które po prostu mi się podobają. Obowiązkowo moim zdaniem trzeba zwrócić uwagę na siateczkowe rajstopy z Evil Pandy, łańcuszek z Nelly, okulary z Vinyla oraz torebeczkę z Voile. To są rzeczy które w szafie moim zdaniem po prostu musicie mieć, bo można z nich zrobić pożytek niemalże w każdej stylówce :D Pozostałe rzeczy - kombinezony z Fallen Angel w obu wersjach kolorystycznych, topy - z Royalty oraz z Rio, prześwitująca bluzka z Evil Pandy oraz siateczkowe skarpetki i spodnie z Nelly to moje osobiste "must have'y". Bardzo mi się podobają i są to rzeczy, które można powiedzieć definiują mój styl - "trochę elegancko, trochę rockowo" =D Największe odkrycie tej wyprzedaży to dla mnie czarne spodnie culotte, które są po prostu doskonałe. Ja nie wiem jak ja mogłam ich wcześniej nie zauważyć. W połączeniu z odpowiednimi butami niesamowicie wydłużają lalce nogi. Ciekawe czy w realu to tak samo zadziała... Moje ukochane bluzki z wielkimi ramionami zadziałały. Najpierw pokochałam je na stardollu, a później w realu i powiem krótko - robią dobrze mojej sylwetce =D Może teraz pora na test culotte'ów? 


Dajcie znać co myślicie o naszych wyborach i czy udało nam się zwrócić Waszą uwagę na konkretne artykuły :D

7 komentarzy:

  1. Wiedziałam żeby nie wydawać całych pieniędzy na wyprzedaży xD
    Zaintrygowały mnie te spodnie culotte, chociaż w realu chyba nie odważyłabym się ich założyć...
    Z wyborów Elizabet-Mary mam tą pomarańczową bluzeczkę, która jest ekstra. Od Rocki skarpetki, rajstopy i pasek :D

    Świetne stylizacje, bardzo podobają mi się 2 i 4 od Elizabet-Mary i 1 Rocki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zestawienia Elizabet-Mary mam trzy rzeczy kupione juz wczesniej, kiedys mialem ta pomaranczowa bluzke, ale dzisiaj juz bym nie mial pomyslu. Przezroczysta sukienka tez mi sie kiedys bardzo podobala, jednak juz nie czuje tego stylu. Od Rocki myslalem nad spodniami winylowymi, ale ich dlugosc mi sie troche nie podoba. Mam juz pasek lancuszkowy i rajstopy. A niedkugo tez gorset z royalty ;)) fajny lookbook :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło jezu jakie piękne stylizacje! ♥
    Kupiłam parę rzeczy ale na więcej mnie już nie stać xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne stylizacje dziewczyny! Z propozycji od Elizabet-Mary o dziwo nic nie mam, więc zaraz lecę poprzymierzać i wybrać coś dla siebie :D Natomiast z rzeczy proponowanych przez Rockę mam prawie wszystko, ale zakochałam się w czarnej, tiulowej bluzeczce z tymi ciekawymi ramionami. Nigdy jej nie widziałam, a jest totalnie w moim stylu. Czarne kuloty pięknie wyglądają na dollce, ale w realu chyba postawiłabym na nieco dłuższą wersję tych spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na post, mam kilka rzeczy z tych, które polecacie ale chyba jeszcze raz przeszukam katalog. Druga stylizacja Elizabet-mary i pierwsza Rocki- piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już niektóre rzeczy, a kolejna część mi się podoba, ale nie umiem ich ubrać XDD szkoda, bo wyprzedaż zapowiadała się nieźle, ale ostatecznie znalazłam mało rzeczy, które podobają mi się na tyle, że umiem je wystylizować i nie będę żałować kupna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujący post! :)

    OdpowiedzUsuń