2021/07/12

To już rok!

Dzień dobry! 

Dzisiaj mija równo rok od mojego pierwszego wpisu na SiM. Postanowiłam napisać z tej okazji kilka słów (wiecie, że lubię się uzewnętrzniać). 


A wszystko zaczęło się od tego, że... Rocka ogłosiła nabór na redaktora, a ja wysłałam jej swoje stardollowe CV. Nie żartuję. Wysłałam też coś w stylu "Dlaczego to ja powinnam zostać wybrana na redaktora SiM?" i wypisałam swoje zalety oraz opisałam się w samych superlatywach. 

Do wysłania zgłoszenia zachęcała mnie Aletheiaa i to ona jako pierwsza się dowiedziała, że dołączam do ekipy SiM. 

Miło mi, że mogę być z Wami do dzisiaj i tworzyć dla Was posty. 

Dzięki blogowi poznałam wiele fantastycznych osób i zawiązałam przyjaźnie, które przeniosły się do życia realnego (a Hongwart nawet planuje mnie odwiedzić i upiec mi swoje popisowe ciasteczka). 

Dziękuję za każde miłe słowo, komentarze, udział w konkursach i czytanie moich wypocin. Mam nadzieję, że spędzimy ze sobą jeszcze wiele lat i nadal będą to lata spędzone w sympatycznej atmosferze. 




Jeszcze raz dziękuję za wszystko i przesyłam całusy oraz kawałek tego pysznego ciasta. 

Do zobaczenia w kolejnych postach! 

19 komentarzy:

  1. Cudowny z ciebie tort! Zupełnie nie w stylu barokowym.
    To był świetny rok dla nas i bloga odkąd tu jesteś :) cieszę się że mogę z tobą współpracować i się przyjaźnić. Na pewno pokażemy rezultat pieczenia popisowych ciasteczek czytelnikom, nawet jeśli akurat na złość nie wyjdą. Wypijmy za następne lata 🍸🍻🥂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tortem futurystycznym, tak pod mój licencjat.
      Dziękuję, kochana! Wypijmy za te lata srogo!
      Już nie mogę się doczekać tych ciasteczek...

      Usuń
  2. Jak ten czas leci... Fantastycznie czyta się Twoje posty! Czekam na jeszcze więcej! A życzę Ci dużo weny do tworzenia postów i dzisiaj smacznych słodkości ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Mnie ten rok zleciał błyskawicznie i aż sama się zdziwiłam, kiedy odkryłam, że to już 12 miesięcy tutaj.
      Dzisiaj z tej okazji kupuję sobie pączka... i uczę się na obronę :(

      Usuń
  3. kusisz tym tortem :p bardzo szybko zleciał czas,masakra :D ale życzę Ci,żebyś drugie tyle wytrzymała na blogu :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na blogu jest bardzo miło, więc pisanie tutaj to czysta przyjemność.
      Torcik na pewno jest smaczny.

      Usuń
  4. Zycze dalszych sukcesow i niekończących się pomyslow :) jako czytelnik bardzo sie ciesze, ze trafilas na bloga. Przyjemnie sie czyta posty ktore wychodza spod Twojej reki :) o i suknia na barokowy tort jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję!
      Tort barokowy już mamy, pora na tort awangardowy :D

      Usuń
  5. Dzięki Tobie ten blog jest jeszcze lepszy ♥ życzę dalszych sukcesów i gratuluję pięknej barokowej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Miło to czytać!
      Nie miałam w głowie stylizacji barokowej hahaha, przypadkiem tak wyszło. Ja tylko chciałam poczęstować ciastem, ale doceniam Wasze interpretacje!

      Usuń
  6. Super, gratuluję pierwszej rocznicy! Dużo pomysłów, natchnienia i weny :D ♥
    A stylizacja piękna, też pomyślałam od razu o barokowym torcie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :*
      Mogłam wybrać serniczek, żeby uniknąć skojarzeń :D Nie pomyślałam o tym, a szkoda, bo sernik to najlepsze ciast na świecie.

      Usuń
    2. Zgadzam się, a zwłaszcza sernik na zimno!

      Usuń
  7. Pamiętam to CV! Było bardzo profesjonalne :D Już wtedy wiedziałam, że na SIMie potrzebna jest właśnie taka adminka ♥ Obyśmy jak najdłużej mogły razem współpracować :D I nie tylko na stardollu, bo trzeba też w końcu jakiś kufelek piwa wychylić w realu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ♥♥ Obyś została jak najdłużej :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki totalne! Strasznie szybko minął ten rok, pamiętam dopiero jak się poznałyśmy i wygrałaś swoje pierwsze NCG... Ah, te dzieci tak szybko dorastają

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy na więcej! Dobrze, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń