2021/07/28

męskim okiem

 

Hej, pamiętacie jeszcze tą serię? Jakiś czas temu wzięło mnie na małe eksperymenty z męską garderobą w grze i postanowiłem zaprezentować tego efekty w trzech (póki co) postach :) Pozwoliłem sobie użyć również baneru, którego używał poprzedni autor tego działu i autorką powyższego napisu jest oczywiście Cherry9713.

Na początek przedstawiam mojego modela: Micheljack128 :) Stylizacje będą przeważnie wykonywane w przymierzalni.  
Moje stylizacje to dwa młodzieżowe looki na wakacje. Jeden w wersji na siłownię, a drugi na plażę lub miasto. Przyznam, że sam chętnie bym w każdy z nich wskoczył. Chyba aż poszukam podobnej różowej koszulki i dresów. Co sądzicie? Aby lepiej się patrzyło dodałem też kilka zdjęć z sesji zdjęciowych. Więcej możecie obejrzeć na Image Amplified. 
Co powiecie na malutki powrót tej serii? :)

11 komentarzy:

  1. Lubiłam posty z tej serii, mimo że nie posiadam męskiej doll. Fajnie, że zrobisz parę postów :D
    Bardzo fajnie prezentuje się pierwsza propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest ok,ale druga mi się nie podoba xD ta różowa koszulka jest straszna xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać męskie stylki, bo jest to coś innego :D
    Obie fajne i fajne są tez te absy heheeheh

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Tak! Pamiętam ten dział i bardzo się cieszę, ze wrócił. Brakowało tutaj męskich stylizacji. Bardzo lubię takie! Stardoll to nie tylko damskie dollki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, miło widzieć męskie stylizacje :D Mi się obie bardzo podobają! Nie jestem wielką fanką obcisłych spodni/leginsów na facetach, ale na lalce są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj musisz zobaczyc takie spodnie na odpowiednich meskich nogach 😄

      Usuń
    2. Oj tak to racja :D Nie każdemu facetowi przeznaczone obcisłe portki xD Ale istnieją tez tacy, którzy nie powinni zakładać żadnych innych :D

      Usuń
  6. Fajny dział, jestem za powrotem tej serii. Podoba mi się pierwsza stylizacja, w drugiej jest fajna torba

    OdpowiedzUsuń