2021/07/29

LOOKBOOK: MOSCHINO

Czołem! Tribute Moschino pojawił się już jakiś czas temu, ale dopiero teraz udało mi się zorganizować lookbook. Przyznam szczerze, że wystylizowanie tych ubrań nie należało do najłatwiejszych zadań. Admini postawili na krzykliwe połączenia kolorystyczne i kropki, które nie ułatwiają sytuacji :D Mnie kolekcja średnio przypadła do gustu. Uważam, że tutaj tak, jak w poprzednich tributach najlepiej wypadły dodatki i tak za must have uważam buty, torebki oraz pasek. A Wam które artykuły najbardziej przypadły do gustu?


ROCKA



ANULCIA345


IZOLDA1996-K


PATI-1997

7 komentarzy:

  1. Wyłuskaliście wszystko co najlepsze z tej kolekcji! Wasze stylizacje są ekstra! Widzę, że koniecznie muszę kupić kilka rzeczy xD
    Stylizacjami, które najbardziej mi się podobają są: 2 i 3 Rocki, 1 Anulci i Izoldy oraz 2 Pati :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę wyjść z podziwu że Rocka zrobiła coś super z tak badziewnego płaszcza!
    Najbardziej podoba mi się druga stylka Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta kolekcja jest zbyt pstrokata,kompletnie nie mój styl i tak na prawdę kupiłam tylko pomarańczową bluzkę w białe groszki...jeśli chodzi o stylizajce to podoba mi się pierwsza Rocki,druga Anulci,pierwsza i druga Izoldy oraz druga Pati :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podobają dodatki w tej kolekcji. Torebki, pasek i buty są naprawdę bardzo ładne :D A jeśli chodzi o wasze stylizacje, to rewelacja! Faktycznie wykorzystałyście te ubrania chyba najlepiej jak się dało, haha :P Kocham stylizacje Rocki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje Rocki są mega, bardzo mi się podobają. Myślę, że dużą robotę robią u Rocki włosy, które są szałowe :--)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Rocka rozwaliła system! Wszystkie są świetne, nie da się wskazać złej stylki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lookbook jest naprawdę bardzo udany! Moschino to nie jest moj styl, jednak z tej dostawy da sie wybrac kilka niezłych rzeczy. Podoba mi sie kreatywne podejście Rocki do plaszcza w kropki, szkoda ze jest on tak dopasowany. Od Izoldy moj numer 1 to pierwszy look :) u Pati ten retro vibe jest świetny!

    OdpowiedzUsuń