2021/07/14

Nowości

 Hej! W ostatnim czasie dużo się działo w Plazie. Sezon tribute został otwarty na dobre. Na pierwszy ogień poszła dostawa do Museum Mile. W piątek dostaliśmy ubrania inspirowane Miu Miu. W poniedziałek wjechało Blumarine Tribute. Widać, że admini utrzymują działania z poprzedniego sezonu i dodają marki, które jako tributy jeszcze się nie pojawiły na stardollu. Dzisiaj dostaliśmy kolekcję z meblami - Pretty'n'Love. 


Jak dla mnie Miu Miu to kompletna klapa. Nie podobają mi się te ubrania w ogóle. Jedyne co zasługuje na uwagę moim zdaniem to dodatki. Czarna torebka oraz okulary to must have.



Przyznam szczerze, że Blumarine bardzo mnie zaskoczyło, ale niestety również negatywnie. Ciuchy moim zdaniem są kiepsko wykonane, a co gorsze - mamy recolory! Tak, nawet tutaj. Nawet w tributach. Spodnie, buty, paski, torebki... Moim zdaniem coś takiego w ogóle nie powinno mieć miejsca. Tutaj również uważam, że warto zwrócić uwagę na dodatki. Najlepiej z całej kolekcji wypadły moim zdaniem buty, dlatego zamierzam wykupić wszystkie dostępne modele i kolory. 

Mebelki, jak to mebelki. Są całkiem ładne. Bardzo podoba mi się ta babcina kuchenka. U moich dziadków była kiedyś podobna. Waga, półeczki z talerzami, komplet jasnych mebli (stołu z krzesłami) również są moim zdaniem warte uwagi. Ja na pewno kupię artykuły za starmonety (wazon z kwiatami oraz zasłonkę).

Koniecznie dajcie znać co myślicie o tych dostawach! 

_____________________________

REKLAMA

Cześć Wam ;)
Mam do sprzedania moje kochane konto z 108 lvl. Na koncie 2000+ sd ,kilka kolekcji LE ,YH,SaP i wiele innych. Również posiadam kilka rzeczy z limitowanych kolekcji mebli. Pełno kosmetyków oraz akcesoriów. Na koncie również są wykupione Beach Villa,Alpine Chalet,The Loft, Milionaire Mansion, Penthouse. Więcej informacji pod mailem: casandriss14@gmail.com

9 komentarzy:

  1. U moich dziadków

    A u babć nie było takiej kuchenki? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. obie kolekcje Tribute mi się nie podobają,tak na prawdę z Miu Miu kupiłam tylko czarną torebkę,a z drugiej zielone i różowe szpilki...kupiłabym sukienkę w motylki,ale gdyby była w innym kolorze....czekam na coś lepszego

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Miu Miu podobają mi się tylko kolczyki tak na dobrą sprawę, fajne detale mają te wiszące.

    W Bluemarine już więcej rzeczy wpadło mi w oko - na przykład buty, różowa sukienka mini i ta kurteczka na ramię.

    Z decor też zamierzam kupić rzeczy za sm, ogólnie kolekcja ładna, ale czy to wnętrze przypadkiem nie jest stare? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodze sie co do must have z miu miu :) kupię jesczze rozowa bluzke i mysle nad kolczykami. Blumarine fuu tylko topz głębokim dekoltem mi odpowiada. Decor mnie nie interesuje, po ostatniej wyprzedazy mam duzo dekoracji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w obu ubraniowych dostawach najbardziej podobają się dodatki. Buty, torebki i kolczyki są naprawdę spoko. Jeśli chodzi o ciuchy to kupiłam jedynie różową koszulę z Bluemarine. Z tej kolekcji podoba mi się też różowa sukienka w kwiaty i żółta sukienka, ale niestety to nie mój styl i szkoda mi na nie sd.
    Dostawa do Pretty n'Love jest świetna, bardzo klimatyczna i na pewno prędzej czy później coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miu Miu - totalnie nie mój styl. Jedyne co mi się podoba to czarna torebka, kolczyki i okulary. Bardzo ubolewam że cielista sukienka ma pod spodem to okropne body, bo bez tego byłaby piękna :<

    Blumarine - na pierwszy rzut oka - tragedia. Ale jak się przyjrzałam to coś tam znalazłam.

    PnL nie mój styl, ale rzeczy całkiem ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszy rzut oka myślałam, że Blumarine jest ciekawe. Ale popatrzę jedynie na różową sukienkę. PnL jest moim zdaniem super, nie jestem zbytnio nastawiona na kupno mebli, ale fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby ciuchy dodawali takie fajne jak meble hehe
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  9. Tribute super, ale nie mój portfel.

    OdpowiedzUsuń