2021/07/21

Nowości

Dzień dobry wszystkim!
Powracam do was po urlopie z nową energią i entuzjazmem :) przyznam że tęskniłam, a wy za mną?

Edit: Wrzucam także nowości z piątku i poniedziałku, bo jak ktoś słusznie zauważył w komentarzach, nasz Stardollowy dziennikarski radar zawiódł. To pewnie dlatego że mnie nie było ;)

W piątek przyszło LE Decor:


Według mnie całkiem spokojne jak na LE. Zazwyczaj było chyba ciut więcej odjechanych artykułów. Tak czy siak, niestety się nie załapałam na większość rzeczy. A wy coś upolowaliście?

Poniedziałek to kolejny Tribute - Moschino:


Dawno mnie tak Tributes nie rozczarowało jak w tym sezonie. Myślałam że Bluemarine to porażka, dopóki nie zobaczyłam tego. Jedynie Jacket Bag do czegokolwiek się nadaje, ale też nie powala, reszta to straszny syf, nawet jakość grafiki podupadła. 
Podczas moich wakacji miałam okazję zobaczyć najnowszą kolekcję Moschino na żywo w stolicy mody - Mediolanie i niestety kolekcja Stardolla jest bardzo daleko od oryginału. Wrzucam wam parę moich zdjęć dla porównania.


A wam się podoba Moschino i inne Tributes?

Dzisiaj bardzo nostalgiczna dostawa do Callie's Picks:


Niektórzy będą się cieszyć, gdyż jest tu mnóstwo staroci dzisiaj już słabo dostępnych. Przyznam szczerze że dla mnie najbardziej nostalgiczna jest tutaj czapka Chanel, a jakimś sposobem jej nie mam w swojej szafie. Skuszę się jeszcze na torebkę Diora, sandałki Celine oraz YSL.

A wy zanurkujecie w tę głębinę wspomnień, czy starocie w nieaktualnej już grafice was nie interesują?

14 komentarzy:

  1. Torebka diora ktora dopiero co zostala wycofana ze starplaza nagle wrocila do sklepu lol kupie sandalki Celine, one sa tu po raz drugi haha ludzie sie rzuca na kocie okulary z rio, byly drogie na bazarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dostawa, taka nostalgiczna :D Ja wzięłam beret Chanel, obie pary okularów i kilka par butów. Z ciuchów podobają mi się chyba wszystkie, ale to niekoniecznie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W LE kupiłam sofę, fotel, krzesła i ten dziwny telefon. Moim zdaniem wspaniałe są te meble, już dla nich znalazłam zastosowanie :D Natomiast jeśli chodzi o Moschino to ubrania są odjechane xD Wybrałam sobie tylko dodatki. Taka kreatywna to nie jestem, żeby wystylizować te ciuchy.

      Usuń
  3. A będzie też post o reszcie nowości? To znaczy piątkowej I poniedziałkowej

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie najpierw pomyslalam 'o, fajnie, ze jakies stonowane kolory nareszcie po tylu kolorowych dostawach', ale jak sie bardziej wszystkiemu przygladnelam, to troche zawod :( kupie pare rzeczy, ale dlatego, ze sa spoko, a nie powalaja xd chociaz pantofelkii kocie oksy sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  5. also ponoc juz byla taka dostawa?

    https://uploads.disquscdn.com/images/3c606fb544c35cdbeaa0b87525be048891c163fe18794dfe0ae4473243373623.png?w=800&h=350

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe że wrzucają prawie manekin w manekin to samo. Chyba to było jakoś zanim jeszcze powróciłam na sd po latach.

      Usuń
  6. taka dostawa już była, więc admini się nie popisali

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Le Decor nie polowałam nawet, bo nie miałam sd, a poza tym nie mebluję za bardzo mieszkanka...
    Moshino faktycznie nie zachwyca (szczególnie jakością), ale kupię jakieś parę rzeczy, żeby po prostu było.
    Z CP podoba mi się czwarta bluzka z pierwszego piętra i ostatni zestaw, ale nie wiem czy kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. A Moschino to ni jest przypadkiem sklejka kilku kolekcji, a nie tylko tej najnowszej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Moschino mnie zaciekawiło, ale później się zaśmiałam. Może jedynie torebka wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moschino nie w moim typie, ale u Callie pewnie się zaopatrzę
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  11. Tribute sztos, ale mnie nie stać haha LE też super, dużo mnie ominęło, CP jak CP...

    OdpowiedzUsuń