2021/08/22

LOOKBOOK: Y/PROJECT


Cześć! W tym sezonie robienie lookbooków przychodziło nam z trudem. Ubrania w większości przypadków nie były w naszym guście. Ja sama często kupowałam coś na siłę, żeby móc cokolwiek wrzucić do lookbooka. Y/Project moim zdaniem to chyba najgorszy Tribute tego sezonu. Wszystkie ubrania z tej kolekcji są sukienkami, a ja za nimi nie przepadam na stardollu. Mało uniwersalne i później niestety zalegają w szafie. Podobnie jak w przypadku pozostałych kolekcji stawiam na dodatki. Najlepsze są według mnie torebki, kolczyki, naszyjnik oraz ozdoba na rękę, której użyłam w pierwszej stylizacji x2. W tej kolekcji, nawet buty mi się nie podobają. Natomiast jeśli już miałabym ocenić sukienki to najładniejsze moim zdaniem są: fioletowa i szara. Ok, dosyć gadaniny, zobaczcie co dla Was przygotowaliśmy :) 

ROCKA



IZOLDA1996-K



PATI-1997

7 komentarzy:

  1. omg, pierwsza stylowa izoldy jest ZA JE BI STA kocham bardzo i ta doll z tymi wlosami i czarna szminka, no *chefs kiss*

    OdpowiedzUsuń
  2. To tribute faktycznie jest najsłabsze. Ubrania są świetne graficznie, ale są tak totalnie nieuniwersalne, że wystylizowanie ich było dla mnie mordęgą.
    Bardzo podoba mi się druga stylizacja Pati, ta koszula idealnie pasuje to sukienki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podsumowanie tego tribute! Chyba w ogole nic z tego sklepu nie kupie, chociaz ten wisiorek wydaje sie w miare uniwersalny :) uwielbiam propozycje od Izoldy i Pati - polaczenie koszuli z sukienka i dopasowanie kolorystyczne wyglada super! U Rocki w pierwszej wszystko mi sie podoba poza dekoracja na ramiona wlasnie z tribute 😅 w drugim looku tez bym dal cos innego pod spod, bo ta czarna stylka ma naprawde potencjal!

      Usuń
  3. druga stylizacja Rocki jest bardzo ładna :) podoba mi się jeszcze pierwsza Pati :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłyście z tym Trubute! Też uważam, że ciuchy są takie sobie i trudne do wystylizowania, a to proszę :D Bardzo mi się podoba pierwsza stylizacja Rocki, Izoldy i Pati :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham te tribute! Uważam, że jest piękne graficznie i mega uniwersalne. Kupiłam z niego chyba wszystko xD
    Wasz lookbook jak zwykle sztosik. Izolda z tą ciemną szminką to mój crush ♥

    OdpowiedzUsuń