2021/08/26

Nowości

Dzień dobry wszystkim, czas na nowości!

W piątek nowe artykuły w Villa:
Przyznam, że całkiem elegancko. Możemy również zakupić wnętrze, co jest całkiem miłe. Ładna wanna oraz prysznic. Te kaktusy i obrazy z lewej trochę randomowe.


W poniedziałek przyszła dostawa do mojego ulubionego sklepu - Pearls:
Mimo, że to najlepszy sklep w całej Starplazie, tym razem nowości nie podbiły mojego serca. Kupiłam jedynie pierwszego manekina z lewej i długą spódnicę. Za to męskie manekiny bardzo fajne.


Dzisiaj zaś przyszedł czas na dawno nie aktualizowane Bonjour Bizou:


Meh, meh, meh. Mogliby sobie podarować już tę torebkę, bo nie jest specjalnie piękna, a brzydki wycinek here comes again. Jedynym na czym zawiesiłam tu oko i kupiłam oprócz skarpet za sm, to czarne trzewiki, które są bardzo interesujące.


A co u was? Jakieś zakupy w tym tygodniu?

6 komentarzy:

  1. dostawa do Pearls jest fajna,dodałam na listę życzeń parę rzeczy m.in torebkę,szpilki w kropki czy choćby ten błyszczący blezer,co do Bizou to kiepska dostawa,podobają mi sie tylko skarpetki za sm i te czarne buty,ciuchy wyglądają kiepsko

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie podoba mi się dostawa do Villa, chociaż niektóre rzeczy powinny być lepiej zrobione...
    W Pearls podoba mi się w sumie tylko pierwszy manekin, a BB wydaje mi się trochę nijakie...
    Na razie nie planuję żadnych zakupów (oprócz artykułów za sm).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa do Villi bardzo mi się podoba, coś w przyszłości być może zakupię :D Dziwię się tylko, że ten obrazek z czarną ramką jest wpleciony w nową dostawę, skoro on już od dawna jest w sklepie? Nie zauważyłam, żeby robili tak wcześniej. W Pearls nic mi się w sumie nie podoba. Szara podomka i spódnica w kropki ujdą, ale bez szału. Z kolei w BB spodobała mi się tylko długa spódnica. W tym tygodniu nie wydam chociaż dużo sd XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Villa prezentuje się całkiem ładnie. Podoba mi się ta liściasta ściana.
    Pearls to totalnie nie mój styl i zainteresowała mnie tylko torebka.
    BB bieda i chyba nic nie kupię. Te ciuchy miały potencjał ale są brzydko zrobione, a ja bardzo zwracam na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Villa ah czemu oni to blokuja dla osob bez Beach Villa. Przeciez ten modul byl związany z Golden sands.. ale chyba nie zablokowali jeszcze umywalki, bluszczu i wnetrza. Jak dla mnie cala dostawa jest naprawde udana, cos kupie z tych rzeczy dla wszystkich. Pearls wyglada jak to kolejne BB, podobne materialy. Nie wiem czy cos kupie, poki co podoba mi sie sukienka z ostatniego manekina. W BB sa calkiem ladne szaliki, szkoda ze tak malo rzeczy za sc. Sprawdze w przymierzalni i zobacze co dodam na wish :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko 5/10 niby okej, ale w każdej rzeczy coś do zmiany. Dawno nie było dobrych dostaw.

    OdpowiedzUsuń