2012/01/28

Darmowa lalka i dymek z tekstem

1. Wejdź na proxoin.com
2. W okienko wpisz www.stardoll.com
3. Zaloguj się
4. Teraz musisz znaleźć pięć listków z biżuterią. Znajdziesz je wchdząc w zakładki Starblog, Moje konto, Salon piękności, Album i Mój bazaar. Za każdym razem jak klikniesz na listka przeniesie cię na stronę kampanii. Poniżej screeny wszystkich listków:


5. Gotowe! Lalka i dymek czekają w twoim apartamencie :)


Po kliknięciu w dymek z tekstem przenosi nas na oficjalne konto Arrietty Clock - swoją drogą bardzo przytulnie urządzone - gdzie lalką jest właśnie ta darmowa postać. Podoba Wam się konto? Będziecie robić darmówki? Ja szczerze mówiąc wolałabym, żeby darmówkami była biżuteria, której szukamy na listkach :D

26 komentarzy:

  1. Zgadzam się, gdyby darmówkami było to na listkach, byłoby lepiej. Nie robię darmówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobacze,fajna biżuteria tylko szkoda,że to nie ona jest darmowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BY BYŁA DARMOWA BIŻUTERIA !

    Katttusia^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy u was tez tak wolno się ładuje...?

    OdpowiedzUsuń
  5. SoneyS - No, jest dużo wolniej niż normalnie, ale tak zawsze chyba jest z bramkami proxy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie nie zawsze, bo nic nie chce mi się załadować ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhm , nie mogę znaleźć nigdzie listka w Mój bazaar .
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zrobię

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria na listkach jest 1000% ładniejsza niż ta lalka. Nie zrobię, za dużo zachodu.
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  10. nalazłam 3 rzeczy, ale dalej nie szukam, bo mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie robie, za dlugo by zeszlo :DD haha tez bym wolala juz ta bizuterie na listkach, niz jakas lalke z dymkiem...

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z osobami powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. eeeh fuj na
    pewno nie zrobię tych darmówek

    OdpowiedzUsuń