2012/01/23

Ahoj!

Witam was drodzy czytelnicy!

Jestem backless na stardoll, w realu Viktoria. Przybywam tutaj z nutką inspiracji i pomysłów, które możecie dla siebie wykorzystywać lub całkiem pomijać. Moja praca polega na tworzeniu modowych zestawów, z połączeniem hotbuysów i nie tylko. Pokażę czasem swój makijaż, może was czymś zainspiruje. Miałam już kilka dni temu zamieścić ten post ale brak czasu oraz ferie związały mi ręce. Mam okazję dodać notkę dzisiaj, więc dodaję!

Przygotowałam trzy zestawy z wczorajszym hotbuysem. Są nim dość ładne i praktyczne rajstopy, które można łączyć z innymi i zmieniać ich odcień tak jak zrobiłam to ja. Nie mogłam się obejść bez LITÓW, które uwielbiam ponad życie. No nic, śmiało komentujcie moje stylizacje (posty), a może niedługo spotka was miła niespodzianka :)


EDIT: Coraz więcej osób wysyła mi zaproszenia z zapytaniem o powyższe buty. Otóż te buty nie są już dostępne w starplazie. Można je zdobyć jedynie przez starbazaar, lecz obawiam się, że szukanie ich zajmie Wam bardzo dużo czasu. Powodzenia i miłego dnia!

58 komentarzy:

  1. W ciekawy sposób połączyłaś ze sobą ciuchy . Gratuluję orginalności i pomysłowości ;)

    gabrysia1339

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe są posty tego typu ale stylizacje jak mam być szczera nie są jakieś nadzwyczajne aczkolwiek nie są brzydkie .Bardzo mi się spodobała 1 stylizacja jest zwykła ale elegancka i ma w sobie to coś ,też uwielbiam jak to nazwałaś "lity"

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje ;D najbardziej podoba mi się ta pierwsza i ostatnia ^^ Tylko byłoby lepiej jakbyś zamieszczała jeszcze informacje z jakiego sklepu wzięłaś te ubrania, bo może ktoś by chciał sobie je kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje.!
    Ciekawe, fajne połączenia różnych ciuchów :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście postaram się w następnych postach informować was w jakich sklepach kupowałam poszczególne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, ale ja nie kupiłam tych rajstop : (

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne outfity,ja nie kupiłam rajstop chociaż są cudne.Niesety mają złą metke.A co do outfitów są ślicznie :)))

    Katttusia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo spodobała mi sie stylizacja 2 , jest świetna
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 stylizajca najlepsza :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne.Kupiłamte rajstopy ,ale nie wyświetliły mi się w apartamencie może mi ktoś pomóc nie wiem co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  11. @asias222 : musisz rozpakować je z torby, która znajduje się przy twojej szafie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacje są bardzo ładne ale niestety strasznie nie podoba mi siętwoja twarz (sorry)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie musi się podobać c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja numer 2 mi się nie podoba, to chyba przez te szorty. W 3 przydałaby się jakaś torebka albo bransoletka, ale ogólnie to 1 i 3 piękne! :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Styl. nr. 1 jest Boska! I cześć ;)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne stylizację i ładna doll,uwielbiam te rajstopy i pierwsze ze stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje no ale ja tak raczej nie będę móc bo ty to masz ciuszki które wyszły ze starplazy i są za drogie w starbazaarze. ;)

    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 stylizacja najlepsza :) 2 mniej, a 3 tez nie jest zla ;))

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są te zestawy. Te rajstopy są rzeczywiście praktyczne i urozmaicą strój. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow stylizaje są boskie i doskonale dopracowałaś każdy szczegół. W pierwszejstylizacji strasznie spodobało mi się zestewienie butów StardollArchiwe z torebką YouugHollywood o ile się nie mylę ( bransoletka równierz świetnie się komponuje). Druga stylizacja to poprostu KLASYKA :) wszystko pasuje, a buty podkreślają mocny akcent. Trzecia stylizacja najbardziej mi się spodobała, bluzka dodaje koloru całości.


    LilySweet10

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne stylizacje :) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. marina034 nie mogę się z tobą zgodzić, bo twarz jest oryginalna co się bardzo ceni na stardoll, no cóż każdy ma inny gust :/

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 stylizacja jest najlepsza ;3

    Rozwaliło mnie to 'edit'.
    haha ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się pierwsza i druga stylizacja. Fajnie połączyłaś te rajstopy z innymi w drugim zestawie. :) Tych butów niestety nie mam ;( Szkoda...

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się stylizacje, a najbardziej trzecia. Taka zwyczajna, a w dodatku uwielbiam czapki, berety i tego rodzaju nakrycia głowy. A w drugiej stylizacji widzę śliczną torebeczkę z Coco Chanel ;). Pasuje tam. Zdajemi się, że Twoje posty będą ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się te stylizacje ;) Szkoda, że już nie ma tych butków. ;/ Chętnie bym je kupiła.

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie nic specjalnie ciekawego, przepraszam za taką mało subiektywną opinię, bo po prostu mi się niezbyt podoba.W stylizacji 1 nie pasują niestety te rajtuzy, bo i sukienka jest wzorzysta.
    W stylizacji 2 powinny być same białe rajstopy, bez tych w serduszka.
    W stylizacji 3 tak naprawdę nic ładnie nie współgra

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnee .


    też poszukuję tych butów.

    miss_kate_2

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacje mi sie podobają :)
    Buty mi się strasznie podobają, ale jak patrzyczłam na Star Bazar to się przeraziłam ceny. 400 sd ! :(

    Pozdrawiam PuniaSuzy

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza stylizacja najlepsza,wg mnie.Gdzie kupiłas tą bluzkę z 2 stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  32. @W bonjour bizou, za niecałe 8 sd, chyba w bazaarku

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważam, że towje stylizacje są ciekawe i jakeis takie... świeże? Życzę Ci przyjemnej pracy na blogu
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś bardzo oryginalna i masz poczucie stylu ! ciekawe stylizacje

    zapraszam na bloga www.harcerstwo-rosko.blogpot.com sory za spm

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne i ciekawe ;) A buty są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem wielbicielką tych platform *-* Posiadałam czarne i brązowe , ale zostałam okradziona i teraz zostały mi tylko brazowe.;d
    A co do stylizacji no nr2 napewno stał się moja inspiracją (:

    Pozdrawiam
    Emilia_904

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam wtedy żadnej torby ,ale dziękuje.Już rozwiązałam problem

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe stylizacje, ale osobiści zamieniłabym buty w pierwszej i drugiej stylizacji. Lity kocham jak połowa ludzkości.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne!


    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo pożyteczne,inspirujące i praktyczne stylizacje natomiast 'przejedzone' tymi platformami.Nie ukrywam,że są świetne i że jedne z nich miałam okazję kupić za dwa sd,ale do ich kupna zabrakło mi jednego stardolara,ale to już tak na marginesie.Bardziej chodziło mi o to,że połowa Stardolla je ma i wykorzystuje je w co drugiej stylizacji w podobny sposób.To mnie drażni i chiałabym żeby choć trochę uległo.:3

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne stylizacje, oryginalne. Też bardzo mi się podobają te buty.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsza i trzeci -normalne.Środkowa oryginalna bo fajnie zakryłaś rajstopy ;)

    kreacja16

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne;]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  44. Stylizacje dosyć mi się podobają, ale szczerze mówiąc oceniłabym je jako "bez rewelacji".

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę przyznać, że znasz się na rzeczy. Twoje stylizacje są doskonałe, niczego w nich nie brakuje. Widzę, że bez problemu dodajesz do siebie różne kolory. Nic nie "gryzie" w oczy. Nigdzie nie jest ani przesadzone, ani za mało. Świetnie !! Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 1 i 3. Na pierwszej lalce ubrania baardzo pasują do siebie, tzn. świetnie połączyłaś torebkę z butami, a ta sukienka jak najbardziej pasuje, podkreśla nogi. Kolor bransoletki = strzał w 10 ! ;) W trzeciej lalce podoba mi się to, że powstał inny odcień rajstop i wtedy znakomicie one pasują do koszulki. Bardzo dobrze, że nie dodałaś jakiś bransoletek, ponieważ byłoby już "za pełno". Czapka i skarpety już wystarczająco dopełniają strój. Świetnie ! Co do 2 lalki, to rzecz jasna podoba mi się, ale tamte dwie przebiły ją :) Masz świetny styl i myślę, że jesteś odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Nie mam zastrzeżeń. Życzę powodzenia i dalszych sukcesów :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne stylizacje ;) A co do butów to mam te z czerwonym/brązowym obcasem. Były pare miesięcy temu w Starplaza Archive ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne pierwsza i druga. Trzecia już mniej mnie intryguje.
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń