2012/01/24

Choice Day Outfits

Korzystając z okazji, iż dzisiejszym wyborem dnia jest ubranie postanowiłam zrobić kilka stylizacji, z którymi połączyłam bluzkę, którą mogą wygrać aż 2 osoby w tym konkursie. Według mnie jest ona bardzo ładna, równie praktyczna jak w uprzednim, moim poście rajstopy. Niestety niezbędny okazał się być gimp, dzięki któremu ucięłam wystający materiał :>

W pierwszej stylizacji założyłam :
- wybór dnia od Bonjour Bizou
- sukienki od Givenchy Tribute / starbaazar
- torebki, również od Givenchy Tribute / starbazaar
- buty od Pretty n' Love
- rajstopy od Archive / starbazaar
+ bransoletki jako dodatek od Epipchany

W drugiej stylizacji założyłam :
- kurtki od LiuJo
- wybór dnia od Bonjour Bizou
- szortów od Bonjour Bizou / starbazaar
- torebki, również od Bonjour Bizou
- okulary od Riviery
- buty od Philosophy / starbazaar
- bransoletki HB od Fudge / starbazaar + Epiphany

W trzeciej stylizacji założyłam :
- wybór dnia od Bonjour Bizou
- kurtki od Windows On The World
- spodni własnego projektu*
- naszyjnika od Bonjour Bizou / starbazaar
- torebki od Voile
- buty od tingeling / starbazaar



Prosiłabym bardzo o szczere komentarze. Jestem otwarta na wszelaką krytykę z waszej strony.
Zadawajcie pytania odnośnie różnych ubrań, postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć każdemu! :)
___________________________________________________________________________________
Wiele osób szuka platform z mojej pierwszej notki, także chciałam was poinformować, że na blogu Check And Bid W TYM POŚCIE pewna dziewczyna wystawiła je na licytację. Myślę, że to naprawdę bardzo dobra okazja aby zakupić je w niezłej cenie.

35 komentarzy:

  1. szczere...ok,ja zacznę xD mysle ze moge sie wypowiadać bo mam dyplom technika odzieży ;p pierwsza fajna,pasi ta spodnica i rajstopy ale kamizelka tak cos mi nie gra..druga no fajna,podoba mi sie,wszystko w niej pasi a trzecia nie podoba mi sie..przez tą marynarke.ma taki krzykliwy kolor i te buty brokatowe...nie... a tak to reszta ok,ogólnie sa niezłe,serio.pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli prosisz o szczerośc proszę:
    Outfity bradzo mi się podobają,są w moim stylu.Podziwiam Cię,że jesteś orginalna,masz tyle pomysłów.Ja bym nie mogła zrobic trzech stylizacji na raz.A co do bluzki wczorajszego wyboru dnia ciesze się,że zrobiłaś stylizację,będe miała czym się inspirowac.Wszystko jest OK.

    Katttusia
    uroda-moda-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super , masz orginalne pomysły i to mi się podoba .Wszystkie mają fajne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie dobrałaś te stroje mi się podobają choć w tej 1 stylizacji ma coś ta lalka białego na ręce i to mi się nie podoba ale tak to jest ok .:)
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest super,trzecia też ,ale druga mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie, fajnie, ale mi najbardziej spodobała się 3 stylizacja. Chyba jest w moim guście. W pierwszej stylizacji nie pasuje mi to cóś na rączce, a druga jest moim zdaniej trochę zbyt dziwna. Za dużo dżinsu. Ale i tak widać, że masz talent.

    Julkla

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje!
    Wszystkie mi się podobają, a najbardziej druga.
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. super z czegos nie za ladnego mozna stworzyć cos fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz naprawdę świetny styl! Szczególnie podoba mi się drugi zestaw! Marzy mi się taki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje dziewczyno.!
    Chętnie kiedyś z nich skorzystam :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Jestem oczarowana,jest cudownie! Tylko szkoda,że ta spódniczka/sukienka nie jest bardziej dopasowana do figury lalki :c
    2.Kocham to! ♥
    3.Marynarki osobiście nie lubię,uważam,że torba jest trochę za elegancka i nie lubię,gdy koszulkę wsadza się w spodnie.

    A więc Twoje stylizacje oceniam ogólnie dobrze,a nr.2 kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo te są dużo lepsze ale w oczy mi się strasznie rzuca ten okropny wybór dnia ale to zależy też od gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne:)

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje! Druga i trzecia są wybitne, ale pierwsza do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm.. Trzecia stylizacja mi się podoba najbardziej. Ja również nie lubię zbyt przekombinowanych stylizacji :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo..:) Powiem tak, nie byłam przekonana do tej bluzki, tzn do wyboru dnia, dla mnie wydawała się brzydka itp, ale podkreślam WYDAWAŁA, dopóki nie otworzyłaś mi oczu:). Bardzo podobają mi się stylizacje. Masz wyczucie stylu, po prostu są niesamowite te stroje. Nie mam co więcej komentować, świetnie, jeszcze raz świetnie !. Nawet nie mam się zastanawiać, która lalka ładniejsza, bo wszystkie reprezentują taki sam poziom. W pierwszej baardzo cenię delikatność i staranność w doborze ubrań. W drugiej jest bosko, brak słów. A o trzeciej nie wspomnę. Masz naprawdę potencjał i widzę, że jesteś godną osobą na dodawanie stylizacji.

    Ps. Mam pytanie, te buty z ostatniej lalki, to w jakich cenach "chodzą" w Starbazarze? tzn. za ile mogę je kupić mniej więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. @szu_szu : jeżeli będziesz starannie szukała, może znajdziesz je do 200 stardollarów, może więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje ;D Najbardziej podoba mi się ta druga - bluzka wspaniale się komponuje z jeansową (chyba jeansową) kurtką i spodenkami, co daje wspaniały efekt ;] Co do pierwszej stylizacji, to jakoś tak pusto na dole, jakby czegoś brakowało - np. ciemniejszej torebki, albo dłuższych butów. Co do trzeciej stylizacji, to też jest ładna, ale nie wiem czy pomarańczowa kurtka do niej pasuje, bo reszta ubrań jest w pastelowym kolorze. Za to dobry miałaś pomysł z dopasowaniem butów, bo mają one taki brązowo-pomarańczowy obcas, co pasuje do kurtki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 stylizacja naprawdę jest piękna.I co najważniejsze,nie kiczowata ;] W 2 podoba mi się połączenie spodenek z dżinsową kurteczką.A w 3 coś mi nie pasuje..i tu chyba chodzi o kurtkę lub spodnie.Chociaż bardziej kurtka..Ale i tak wyszło świetnie :)) Oby więcej takich stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz na prawdę przekonałam się co do tej bluzki :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne stylizacje robisz,druga mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bluzka szczerze sama w sobie nie jest zbyt ładna ale udało Ci się stworzyć bardzo ładne i ciekawe stylizacje : ) Najbardziej mi przypadła do gustu druga. pierwsza niczego sobie a trzecia niezbyt w moim stylu.. może gdyby wymienić spodnie na jakieś inne byłoby lepiej ale ogólnie rzecz biorąc ciekawie to wszystko wyglada :)

    klaa.

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 stylizacja jest sliczna :) w ostatniej moglas jakis inny żakiet dac :p a pierwsza to ogolnie nie podoba mi sie...

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe stylizacje.Godne uwagi :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne stylizacje, szczególnie podoba mi się druga, ma 'to coś'.
    Wydaje mi się jednak, że trochę niepoprawnie brzmi "założyłam wyboru dnia" "założyłam kurtki". To taka mała uwaga z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  26. @clevleen : masz rację, nie poprawiłam błędu, ponieważ wcześniej użyłam słowa (użyłam) teraz założyłam hihi :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja :) Jest świetna! Genialnie wszystko połączyłaś. Trzecia też jest bardzo ładna, ta marynarka jest fajnie wpasowana, bo ożywia całość. Najmniej podoba mi się pierwsza, jak dla mnie lekko babciowata ;p Wybacz
    Ale serio, wiesz co robisz ;]
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  28. Zacznę od pierwszej stylizacji:
    Jest ciekawa, fajnie , że dodałaś te rajstopy, dzięki nim jest o wiele lepiej. Aczkolwiek nie pasuje mi ta kamizelka. Wszystko jest beżowe, białe , a tutaj nagle dżins. Co do drugiej stylizacji , jest najciekawszą ze wszystkich. Każda część idealnie przemyślana i dopasowana. Trzecia również wspaniała, lecz nie pasuje mi coś. Nie umiem dokładnie określić, ale wydaje mi się , że chodzi tutaj o buty.

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń