2012/01/30

Pomysł...

Kochani, mam pewien pomysł i zastanawiam się, czy by go nie wprowadzić na bloga. Chodzi mi o HOT or NOT. Polegałoby to na tym, że pokazywałabym Wam kilka stylizacji wybranych czytelników, a Wy w ankiecie głosowalibyście na nią HOT lub NOT. Niby nic, nuda, ale jednak moglibyście poznać opinię innych na temat Waszego stylu. Poza tym na pewno znaleźliby się chętni do ocenienia stylizacji w komentarzu. ALBO jeśli byście chcieli, mogłabym poszukać dwóch-trzech osób, które wiedzą coś o modzie i dobrym guście i które chciałyby oceniać co tydzień te stylizacje w 2-3 zdaniach. Pomyślelibyśmy o tym, tylko nie jestem pewna, czy ten pomysł nie jest zbyt oklepany (czy VIVA nie posądzi mnie o kopiarstwo? :D).
Aby poznać Waszą opinię na ten temat, przygotowałam ankietę.

Zapraszam do oddania głosu poniżej:
jeśli jesteś ZA, kliknij łapkę w górę, jeśli PRZECIW - kliknij łapkę w dół.


75 komentarzy:

  1. jestem zła. sam bym się zgłosił :]

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chętnie bym się zgłosiła!

    Pozdrawiam, 88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, adasiek, na mnie jesteś zła? :( :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się pomysł podoba może nie jest odkrywczy ale doskonale mieści się w kanonie gry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :)
    Dałam za :*

    npmg

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie pomysł. Byłabym chętna do oceny. ;]

    JAGODOWA

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł .:) , może znane , ale ciekawe.;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Ja jestem Domi_88

    Mi się bardzo podoba taki pomysł.
    I jeśli byś chciała to mogłabym oceniać takie stylizacje.
    Jeśli nie potrzebujesz tych osób do oceniania.
    To zgłoszę się do ocenienia mnie. :)

    Chociaż wolałabym oceniać.
    Ponieważ uwielbiam tworzyć i opisywać stylizację, dla mnie jest to czysta przyjemność. ^^

    Pozdrawiam, Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. TAKIE PYTANIE!
    Z TEGO CO WYCZYTAŁAM SZUKASZ OSÓB, KTÓRE ZNAJĄ SIĘ NA MODZIE I POTRAFIĄ 'PISAĆ' :)
    CZY WCZEŚNIEJ BĘDĄ JAKIEŚ CASTINGI? :) W SENSIE, ŻE DO TEGO ABY TE STROJE OPISYWAĆ! *-*

    Ja bardzo chętnie bym się zgłosiła!
    Uważam, że jestem całkiem niezła.
    Mam nadzieję, że mogą to miejsce zająć nowe osoby, a nie tylko obecne redaktorki :)

    Pozdrowienia
    ola842

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem za ;) .
    monisiazdzisia

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że to dobry pomysł:D
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  13. Herejza - Jak wszystko dobrze pójdzie to zrobię jakiś mini casting :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chciałbym wziąć w tym udział, mogę? Super, jestem na takkkk:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem za :) A co do tych dwóch-trzech osób,które miałyby oceniać,to ja jestem chętna,ten mini casting to dobry pomysł,czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zglaszam sie jestem za
    kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem za,macie ciekawe pomysły na bloga,a inni je tylko kopiują...

    Katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z koleżanką wyżej.Naprawdę świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez jestem za i chetnie bym sie zglosila ;]]

    ShenyCenss

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem jak najbardziej ZA.
    Sama z chęcią bym oceniała stylizacje, gdyż uwielbiam tworzyć różne rzeczy i chyba dobrze mi to wychodzi ;) .

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł ;)
    Jestem za ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem za! rewelacyjny pomysl! ;D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie też czekam na casting i z chęcią wzięłabym udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł.Kciuk w górę :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealny pomysł. Ci co by się tutaj znaleźli ''pod ostrzałem'', dowiedzą się co o ich stylu, ubiorze sądzą inny, i również co by się w nim przydało zmienić.
    Sama bym chętnie oceniała tak. Znam się na modzie dosyć i co chyba najważniejsze uwielbiam pisać na takie tematy;)

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najbardziej ZA :D Super pomysł ja na pewno chciałabym się dowiedzieć jak oceniają mój styl inni :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  27. chetnie wezmę udział ;p często wygrywam top model i miałam małe sukcesy w stylizacjach na tym i innych blogach.Jestem tez chętna do oceniania tych osób pod odstrzałem :p myśle ze sie do tego nadaje bo jestem starszą osobą i skonczyłam technikum odzieżowe i chodzę do wyzszej szkoły kostiumografii i projektowania ubioru.AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  28. Na moim blogu jest to od początku ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny pomysł, ale troszkę oklepany :>

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny pomysł.Inni będą mogli poznać nasz styl.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja chcę żeby mnie ocenili

    majusia5321

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli będą kastingi na "jury" do oceniania to z pewnością się zgłoszę .


    -_Sabina_-

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej . Ja jestem Za . Uważam , że to bardzo interesujący i przydatny pomysł dla wielu z nas , bo każdy pewnie jest ciekawy jaka opinie mają inni co do naszego stylu . Ja bardzo chętnie się zgłoszę :D



    Lady_majusia_xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł. Chciałabym się zgłosić jako osoba która będzie oceniać te stylizacje. Zgłaszam się ponieważ kocham modę. Jak by co to nie mam 10 lat czy coś takiego. Zajrzyj do mnie i sama oceń mój styl. Potrafię robić screny więc z tym nie byłoby żadnego problemu. Mój nick to;

    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja siebię polecam do oceniania innych.Jestem szczera, znam się na modzie, kocham oceniać innych (wg. stylu, oraz na stardoll) i mam doświadczenie, ponieważ pisałam na paru blogach:)

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem za :d Jest to fana forma wyrażania opini ,bez jakichkolwiek pretensji do innego gracza , czy coś :d
    Pomysł oczywiście nie musiałby byc kopiarstwem jesli by się go urozmaiciło.
    Np, dało więcej oceniających , lub mniej , wymyśliło rundy z przedziwnymi nazwami ,
    oceny w skalach np procentów (%) lub gwiazdek (*) to jest fajny pomysł obrac największa skale jako 10 * i dawac poszczególnym osobom je.;] Jeli co to ja jestem chętna do organizacji tego pomysłu w sposób jurora czy pomocnika ;p
    pisze sie na to

    - na stardoll roxii12

    pozdrawiam , fajnie jakby ten pomysł wypalił, bo coraz to większe nudy na stardoll , a ochotniczek będzie pewnie masaa.;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli można to już się zgłaszam ; ]

    miss_kate_2

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bym się chętnie zgłosiła, a jak można to nawet oceniała :)

    Jaka-jestem

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak żebyśmy oceniały .. O to może być fajne . Zadna frajda z tego że ktoś oceni kogoś a my co tylko oglądać mamy bez sensu .

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeżeli coś , to ja bym mogła być jedną z osób oceniających :)
    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się do oceniania
    stylizacji . Chciałabym także by inni mnie ocenili . Dowiedziałabym się od nich jak wyglądam i czy powinnam coś zmienić .

    OdpowiedzUsuń
  44. Spoko pomysł :D
    Jakbyście oceniały to się zgłaszam *_*

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem za.! Jest to świetny pomysł i z chęcią poddałabym się ocenie innych :D
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  46. J
    A

    J
    E
    S
    T
    E
    M

    C
    H
    Ę
    T
    N
    A

    ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomysł spoko :)
    Wzieła bym nawet udział ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja dałem łapkę w górę i też bym chciałbym zostać oceniany przez ciebie :3

    OdpowiedzUsuń
  49. łapka w górę. Byłabym zainteresowana ocenianiem stylizacji, bardzo lubię oceniać apartamenty i stylizacje, więc chętnie bym owe stylizację oceniała :) NajlepszaVera

    OdpowiedzUsuń
  50. a mogłabym wiedzieć z jakiej strony masz te łapki? :P
    (jestem za ) :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak najbardziej jestem za. Pomysł świetny, czasem warto poznać opinie innych osób o naszym stylu.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  52. to jet bardzo dobry pomysł

    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny pomysł ;d mogę się zgłosić w 2 przypadkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  54. za, tylko wolałabym żeby każdy mógł kliknąć czy mu się podoba czy nie, bo jeśli wybierzesz osoby, które będą to opisywać to będzie to nudne

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście łapka w górę.Super pomysł :P nie jest zły.! Przecież pomysły czerpie się z głowy ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  56. Adrian ( natatalia98 ) pisze...

    Na moim blogu jest to od początku ;/

    @ No cóż, przykro mi, ale z tego co pamiętam to nigdy twojego bloga nie widziałam...


    Marycha (marlesia111) pisze...

    a mogłabym wiedzieć z jakiej strony masz te łapki? :P
    (jestem za ) :)

    @ Z www.polldaddy.com :)


    poki02eliena pisze...

    za, tylko wolałabym żeby każdy mógł kliknąć czy mu się podoba czy nie, bo jeśli wybierzesz osoby, które będą to opisywać to będzie to nudne

    @ Właśnie myślałam, żeby te trzy osoby oceniły stylizacje pisemnie, a Wy będziecie mogli je ocenić np. w gwiazdkach. Dla przykładu, jeżeli stylizacja jest wg ciebie dobra, to dajesz jej 4/5 gwiazdek, jeśli nie - 1-2/5 gwiazdek. Jak przy ocenianiu na CG :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Adrian ( natatalia98 ) pisze...

    Na moim blogu jest to od początku ;/

    Opowiadam:
    Myślisz, że kogoś to interesuje, kiedyś ciągle kopiowali konkurs na gage, metamorfozy i inne, i nadal tak jest!

    OdpowiedzUsuń