2012/01/31

Neony

Pastele nie są twoimi ulubieńcami? Czas na neony! Już w 2011 roku w lecie podbiły one serca wielu osób, jednak to nie koniec. Tzw. color blocking umacnia się i nie wyjdzie z mody również tego sezonu. Szykujmy więc kolorowe kiecki, krzyżujmy ostre kolory, pozornie niepasujące do siebie - niebieski z żółtym, pomarańczowy z różowym, fioletowy z czerwonym. Najostrzejsze neony nazywa się kolorami "fluo" lub "fluro"

Jak poprzednio zacznę od projektantów, neony ukazały się między innymi na wybiegach znanych twórców takich jak: Roksanda Ilincic, Haider Ackermann, Jaeger London. Poniżej przykłady ciuchów:
http://img190.imageshack.us/img190/5108/43749797.png
Ostatnio będąc w galerii natknęłam się już na odblaskowe wdzianka, między innymi w H&M, gdzie w nowej kolekcji pojawiły się jaskrawe pomarańczowe bryczesy, kopertówki, różowe rurki i inne ciekawe rzeczy. To dopiero początek fali neonów w sieciówkach. Wyszukałam trochę ciuchów właśnie ze zwykłych sklepów, efekty są takie:
http://img560.imageshack.us/img560/9761/222hny.png
Na sam koniec pragnę przedstawić również stardollowe propozycje, dzięki którym na pewno nie zginiecie w tłumie i gdyby lalki były prawdziwe, to każdy by was widział w promieniu kilku kilometrów ;)
http://img837.imageshack.us/img837/9715/neonyd.png
Jakie Wy macie zdanie o neonach? Uważacie, że to kolory tylko dla najodważniejszych, czy może przeciwnie, powinny je nosić osoby skromne, skryte i zamknięte na świat?

PS: Muszę was zasmucić, bo będę was rozpieszczać trochę większą ilością takich artykułów na czas ferii, możecie proponować tematy w komentarzach, bardzo chętnie wezmę je pod uwagę ;)

42 komentarze:

  1. Ta żółtka spódniczka z Antidote jest cudowna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są neony w realu, ale na stardoll wole pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale w lutym mają być pastelowe kolory. Pisałem o tym artykuł o nowej kolekcji H&M

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam neonowe kolory. W szafie mam ich mnóstwo :3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z neonów na stardoll które pokazałaś mam marynarke za 6 z BB,
    Andidote 30sd gorset,kretke Dot za 9sd zimową,Koturny pokarańczowe za 50sm,róż za 8sd z Dot :)

    A z ubraniowych i kosmetykowych realnych podoba mi się wszystko :)

    Katttusia !^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. może temat o : mini spódniczkach, sukienkach :)


    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kolor czerwony :D anit991

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te kolory, ale bez przesady ;) Mam kilka neonowych ubrań na stardoll ale w realu takich nie noszę :D Może napisałabyś coś o ubraniach w stylu rock albo hippie ? ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki, ale nie na każdą okazję pasują.
    Proponuję temat o najnowszych trendach, co do czego pasuje i jak co nosić. :)
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem za takimi artykułami! ;)

    uwielbiam te kolory <3

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny artykuł,ja kocham neony! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... Neony co byśmy bez nich zrobiły w tym sezonie :D
    kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie ciuchy.! Kocham te kolorki :D
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  14. niebieskie buty ♥ boskie.W rzeczywstości są super,lecz na stardoll nie ma szału z tymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  15. Okrrrrrrrrropne!!!!!!!!
    Nigdy bym się tak nie ubrała

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam neony,mam ich pełno w szafie,sa bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię, lubię, ale zależy od humoru :>

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam w realu takie neonowe pomarańczowe trampki :D
    Ludzie najpierw 'paczą' na nie, a potem na mnie :D

    Pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ani w realu siebie ani lalki nie ubieram w takich kolorach. No może wyjątkiem jest szafirowy ale staram się by był niezbyt intensywny

    OdpowiedzUsuń
  20. mi to się najbardziej podoba ten turkusowy.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Wprost kocham neony! Są to kolorki dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam ferii już -,-

    Pastele śliczne ale neony są dużo lepsze ! Świetny artykuł :D

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  23. może nowe tematy będą o sklepach internetowych.Fajne ciuchy stamtąd będą publikowane, a do nich dopasowywane podobne ze stardoll :)
    A,i pytanie skąd pochodzą te ciuchy tylko z H&M ?
    BeautyNikisia

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, uwielbiam neonowe kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. B.lubię neony i w realu często je noszę.Szczególnie przypadły mi do gustu lakiery do paznokci w neonowych kolorach :>

    OdpowiedzUsuń
  26. looo kocham neonowe ubrania <3.<3 :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w granatowym swetrze 'z reala', skąd on jest?
    alexistexas99

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny artykuł. Ja lubię neony, chociaż w 'realu' ubieram się raczej na pastelowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam też drugi temat na początku gry w stardoll dostaje się 1000 sm i 20 sd.
    Myślę,że wiele osób zaczynających grę chciałoby o tym wiedzieć ;)
    BeautyNikisia

    OdpowiedzUsuń
  30. alexistexas99 - można go kupić w sklepie internetowym romwe.com

    magicstyle77 - z h&m tylko niektóre rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie które kolorki są ładne. Podobają mi się. Nie są one tylko dla odważnych. tacy niepewni siebie powinni je własnie nosić ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Neony są ogólnie ładne ale tylko jako dodatek jedna rzecz w stylizacji przy nadużyciu można wyglądać kiczowato ,to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Neony są ładne i na stardoll i w realu..

    OdpowiedzUsuń