2012/01/29

Pastele

Ostatnio pisałam o modzie na kołnierzyki, a teraz mam zamiar przedstawić wam kolejny trend, który będzie górował tej wiosny i lata - pastele. Zacznę od małego wyjaśnienia jakie to w ogóle są kolory - a więc są to przydymione, rozjaśnione wersje wszystkich standardowych barw, najczęściej jasny róż, pudrowy, liliowy, lawendowy, miętowy, słoneczny i jasny pomarańcz/łososiowy. Inna nazwa to także "cukierkowe kolory".

Pastele pojawiły się w kilku kolekcjach bardzo popularnych projektantów z ciuchami właśnie na wiosnę/lato 2012. Poniżej klika przykładów wprost z wybiegu: Preen, 3.1 Phillip Lim, Jonathan Saunders
http://img851.imageshack.us/img851/9305/51620517.png
Oprócz tego ciuchy w pastelowych kolorach można kupić w zwykłych sklepach, przykłady:
http://img810.imageshack.us/img810/1226/222hk.png
Oczywiście cukierkowych kolorów nie zabrakło na stardoll, najbardziej odpowiedni sklep dla tego trendu to Pretty n' love, gdzie można znaleźć wiele rzeczy w takich barwach. Ja przygotowałam obrazek z niektórymi z nich:
http://img854.imageshack.us/img854/5989/1111111xe.png
Lubicie pastelowe kolory czy może wolicie ostre neony? Macie w swojej szafie takie ciuchy?
Zapraszam do wypowiedzenia się i podzielenia się z nami waszą opinią ;)

46 komentarzy:

  1. Pastelowe to bardzo boskie kolory, a ubranie są śliczne i cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pastelowych kolorów lubię najbardziej miętowy, reszta jakoś mi nie podchodzi. ;) Kiedyś bardzo lubiłam takie kolory, powiem szczerze, że aż za bardzo. Cały czas kupowałam ubrania w bladym różu.. teraz mi przeszło i nie mogę na ten kolor już patrzeć. Na stardoll od czasu do czasu kupuję ciuszki w tych kolorach, ale w realu raczej trzymam się od nich z daleka ;) Może jedynie lakiery do paznokci w takim kolorze przeżyję ;) Wolę barwy rock&roll'a! ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie i cukierkowe.. kojarzą mi się z małą dziewczynką..uwielbiam je;-)



    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście bardzo się one podobają, ale mam mało takich ciuszków.

    98justka98

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nie tylko na stardollu ale i w realu zaczęły podobać mi się te Ubranka ; ] Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Mój ulubiony kolor z odcieni pastelowych to łososiowy, niestety w mojej garderobie go nie posiadam, choć bardzo bym go chciała mieć.

    Pozdrawiam, 88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny, czerwony i biały to najładniejsze kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pastelowych kolorów najlepszy jest miętowy oraz pomarańcz.Z tych rzeczy które pokazałaś z realanego świata podobają mi się czerwony,fioletowy,niebieski,żółty,zielony lakkier,a tak wogle wszytsko a ze stardolla tylko futro hb.

    Katttusia ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę pastelowe kolory ^^
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie z pastelowych kolorów podobają się jedynie miętowy i łososiowy. W realu bardziej gustuję w mocnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Artykuł bardzo mi się spodobał :) Ja lubię pastelowe kolory i jak to nazwałaś ostre neony również c:

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię takie odcienie i mam w szafie kilka takich ciuchów (w stardollowej i realnej) (:

    OdpowiedzUsuń
  14. prostota jest najpiękniejsza;]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie mieszać a zwyle mam oby dwa rodzaje

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam pastelowe kolory , szczegolnie mieta i liliowy na pazurkach ;)

    kicusia_3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm,wolę pastelowe kolory,najbardziej z kolorów pastelowych lubię jasny róż,pudrowy,miętowy i jasny pomarańcz.:)Mam dużo ciuchów w takich barwach w stardollowej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie wolę pastele od neonowych. Zresztą nawet w prezentacji lalki o tym piszę.
    Na marginesie drobna uwaga ,pastele to nie to samo co tzw. cukierkowe barwy. Te ostatnie co prawda dotyczą tej samej palety barw ale w innej tonacji jednak żywszej mniej "dymnej"

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham pastelowe kolory! :o są cudowne i oryginalne :3 mozna je kochac albo nienawidzic :D w rzeczywistosci mietowe spodnie ahh piekne ♥ a te lakiery :D hahah musze je m miec♥

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  20. o dzięki minerwaaa za poprawkę, już nie będę zmieniać ale zapamiętam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię i neony, i pastele :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie kolory jak i neony. ARTYKUŁ NA PIĘĆ GWIAZDEK

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się pastelowe kolorki. W sumie mam niewiele takich rzeczy w realu. Jedną z nich jest bokserka w miętowe i jasno różowe paski. Ubóstwiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię pastelowe kolory. Z rzeczy na obrazku mam ten niebieski pasek z różyczką

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię pastelowe kolory a najbardziej to chyba słoneczny

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie wolę neony, ale do szkoły czy pracy bardziej odpowiednie są pastele :) Z resztą to też śliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię pastele.Zamierzam wybrać się do galerii aby zakupić pare ubrań na lato : )

    OdpowiedzUsuń
  28. nie przepadam zbytnio , ponieważ wydają mi się nieco pudrowe.
    kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  29. są nawet fajne ale ja i tak wole , żywsze kolory ;)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój świat :D
    Kocham pastelowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. super ubrania.! choć bardziej podobają mi się te z realnego świata. RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie artykuły! Bardzo mi tego brakowało jeszcze do niedawna... Proszę o więcej :)
    Głównie chodzi mi o zestawianie realnych ciuszków z tymi stardollowymi :)
    A co do tematu to sama za pastelami nie przepadam... choć był czas kiedy szalałam na punkcie pudrowego różu :) i moja doll ma sporo takich ciuchów...
    Ale juz mi przeszło... No i jeszcze miętowy jest ciekawym kolorem...

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham kolory pastelowe <3 Ale również kocham ostre neony <3
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zachwycona tymi bransoletkami z rzeczy realnych . Muszę takie mieć .

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię takie i takie kolory :>

    OdpowiedzUsuń
  36. W jakim sklepie można dostać te miętowe rurki i lakier do paznokci? Pilne :D

    OdpowiedzUsuń