2012/01/30

Druga wyprzedaż?

Przed chwilą weszłam do Starplazy i postanowiłam przeszukać sklep Bizou. A tam - co ja pacze?! Rzeczy na wyprzedaży, które jeszcze wczoraj miały normalną cenę. Natomiast te, które wczoraj wieczorem pokazywałam Wam w poście "Wyprzedaż pod lupą" zostały już wycofane ze sklepów. Trochę tego nie rozumiem, być może wcześniej wystąpił błąd i nie wszystkie ceny zostały obniżone, a teraz go naprawili? Zastanawiam się tylko, jak długo ta "druga wyprzedaż" potrwa... A Wy co o tym myślicie?

Tym razem ubrania i dodatki za połowę ceny możecie kupić tylko w sklepach Bonjour Bizou, RIO i Pretty n' Love.

EDIT: Jak powiedziała Weronika, na stronie głównej pojawiła się reklama z napisem "Accessories SALE", co oznacza, że teraz admini obniżyli ceny tylko niektórych akcesoriów. Mi się ten pomysł podoba, a Wam? :)

33 komentarze:

  1. Nie kupiłam nic z tamtych rzeczy mam też nadzieję, że to błąd
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy, zobaczymy ...

    MissZakochania

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest błąd w Gorących Wiadomościach jest reklama z tymi rzeczami z wyprze darzy.! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczymy co będzie ;)
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja pacze . :D
    Mam na oku kilka ciekawych rzeczy :].

    OdpowiedzUsuń
  6. moze znajde cos ciekawego :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się znajdzie coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł fajny, poszukam czegoś ciekawego ;)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę super pomysł ;)
    Zwiezdana

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam tylko pomarańczowy pasek za 5sm kupiłam 2 takie paski :)

    Katttusia

    OdpowiedzUsuń
  11. zobaczę, może coś kupię :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie wiem czy coś kupię


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa o co chodzi adminom xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Już weszło. Przyznam, bardzo fajny pomysł na wyprzedaż akcesoriów. Obkupiłam się tym, kupiłam chyba z 8 rzeczy.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  15. Zobaczę czy coś kupię , pewnie jak zawsze nic nie będzie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham wyprzedaże ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że obniżyli ceny akcesoriów ;p Ale chwilowo jestem bez kasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm...Kupiła bym coś ale kasy brak a nie chce mi się ss wykupywać ;p

    OdpowiedzUsuń