2012/01/28

SALE 9% - zgłoszenia

Tydzień temu zapomniałam o wyprzedaży, za co Was przepraszam. Wybaczycie?... : )
Dzisiaj odbędzie się dziewiąta wyprzedaż u czytelników, nieco wcześniej niż zazwyczaj, jednak wydaje mi się, że dzięki temu będziecie mieli więcej czasu, żeby coś sprzedać/kupić. Zachęcam więc do wzięcia udziału! Zasady są takie jak zwykle, minimum 10 rzeczy wystawionych w Satrbazaar Fashion, a w zgłoszeniu chcę widzieć przede wszystkim nick ze Satrdoll. Bazarki pierwszych dziesięciu osób, które spełnią powyższe warunki zareklamuję w osobnym poście między godziną 14 a 15. Życzę udanych zakupów i sprzedaży!


33 komentarze:

  1. Zgłaszam się

    HannaLovePretty

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam tylu rzeczy.. ;/ Jak wystawę jakąś rzecz zaraz ktoś wykupuje..ehh

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się,sprzedam jeszcze torebkę z Le za 150 ,ale nie mogę jej dziisiaj wystawić ,bo wczoraj kupiłam i się nie da wystawić.
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ale nie zdążyłam ... xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAPRASZAM DO JARWELY SPRZEDAJE WŁOSY OD 30SD!! ORAZ OCZKA I BIŻUTERIE!

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jak zwykle spóźniona xd


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam nic takiego ;P
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda , że się spóźniłam :c .

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mojego bazarku

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie jestem ss niestety ;p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń