2012/01/28

Mała informacja

Cześć wszystkim :) Pewnie myślicie sobie "o w końcu coś napisała", tak w końcu.. Otóż miałam problemy z komputerem oraz ze szkołą. To był ostatni tydzień szkoły przed feriami, a miałam dużo nauki. Co do komputera, po prostu nie funkcjonował poprawnie i nie byłam w stanie robić cokolwiek na nim. Teraz jest o wiele lepiej, zaczęły mi się ferie- mam dużo czasu. Chciałabym Was bardzo przeprosić oraz Gabrysię, bo to dzięki niej tutaj piszę. Chcę się poprawić oraz nadrobić zaległości. Myślę, że dacie mi czas na ogarnięcie tego całego bałaganu w moim życiu. Liczę na wyrozumiałość z Waszej strony i oczywiście pozdrawiam cieplutko :)
~Paula

24 komentarze:

  1. Jasne, jasne. Jest ok.
    Mi się kończą ferie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się ferie zaczynają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się ferie już zaczęły XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie szkodzi :]
    Mi się ferie kończą ! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie szkodzi;]]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw uporządkuj wszystkie swoje sprawy, a potem pisz na blogu. Nie martw się, poczekamy wszyscy :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic się nie stało,przecież nauka jest ważniejsza od bloga =)

    Katttusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko, ja też miałam dużo nauki w ostatnim tygodniu :/

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic się nie stało ;]

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiemy , przecież każdy na koniec semestru na pewno miał dużo nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nawet nie zwracam uwagi czy piszesz ty czy ktoś inny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko, rozumiem ten ostatni tydzień szkoły bo u mnie to samo

    OdpowiedzUsuń
  14. nie się nie stało :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie szkodzi nie zauważalne.

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna redaktorka znudziła się pisaniem.Na razie to tylko ,,wolne'' ale później po dłuższej nieobecności,nie poczujesz potrzeby wrócenia do nas :(

    OdpowiedzUsuń