2012/01/29

Wyprzedaż pod lupą

Styczniowa wyprzedaż jest wg mnie bardzo, bardzo skromna i wygląda to tak, jakby admini wprowadzili do niej same "odpadki", które się słabo sprzedają, więc trzeba obniżyć ich cenę - może wtedy ktoś się nimi zainteresuje. Wybrałam cztery rzeczy, na które ewentualnie można zwrócić uwagę. Co do reszty, to myślę, że bez zastanowienia mogę je zaliczyć do tych "odpadków". A Wam coś przypadło do gustu? Cokolwiek? :D Ja osobiście kupię chyba tylko spódniczkę i być może żakiet... Napiszcie, czy Wy znaleźliście coś ciekawego, może coś dorzucę do tej listy ;-)


26 komentarzy:

  1. Nic nie kupiłam do niczego taka wyprzedaż.

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się raczej już nic nie podoba
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mi się nie podoba :D
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię jak roicie "wyprzedaż pod lupą" Bo zawsze dzięki wam znajduję ładne rzeczy. Ale te rzeczy które dziś pokazałaś są brzydkie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nic mi się nie podoba


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znalazlam nic ciekawego :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi się nie podoba, a nawet gdyby mi się podobało to kupiłabym przed wyprzedażą. :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam tę pierwszą bluzkę, bo pasują mi jej rękawy pod kilka rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupię nic z nich ;]. Noe przepadam za takimi ciemnymi odcieniami tych kolorków;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzydkie są.Nic mi się nie podoba jak by miały jeszcze inne klory a tak to od razu mówię NIE!

    Katttusia ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mi się nie podoba, a tym bardziej te rzeczy, które nam przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam skarpetki w serduszka i torebkę-jabłko z Evil Pandy.

    OdpowiedzUsuń
  13. z tych rzeczy tylko rękawiczki są warte mojej uwagi.

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka jest całkiem całkiem

    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzydkie są te rzeczy,nic mi się nie podoba.;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze nic tam mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wyprzedaż jest tylko w Dizou O_o

    OdpowiedzUsuń
  18. nic mi się nie podoba....
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń