2012/01/26

150.000.000 members

Licznik przekroczył 150 milionów założonych kont na Stardoll.
Każdy na swoją skrzynkę otrzymał wiadomość od załogi Stardoll, w której napisane jest, że rozesłano wszystkim użytkownikom po 150 starmonet. Dziwnym trafem, większość z nas (widząc po komentarzach), otrzymała również 150 stardollarów. Jak dla mnie jest to szokujące, tym bardziej, że Stardoll zawsze skąpił sobie większych nagród. Nie wiem co zrobić - wydać, czy zostawić? Zresztą, pewnie i tak, jeśli stardollary, które otrzymaliśmy okażą się błędem, rzeczy, które za nie kupiliśmy zostaną usunięte z naszego konta.
Co o tym myślicie? Błąd, czy wszystko zamierzone? Dostaliście stardollary?

EDIT: Przy zalogowaniu się ponownie na Stardoll, dostałam wiadomość, że mam 150 minut na wydanie 150 stardollarów. Trochę dziwne - w Polsce jest późno, nie każdy o tej godzinie ma czas na zastanawianie się, co kupić. Trochę żałuję, bo zapomniałam o możliwości wydania sd na zakup kariery, ale jestem dosyć zadowolona - kupiłam ciuchy.

88 komentarzy:

  1. z tego co mi wiadomo ss dostają 150sd i 150sm, a normalni użytkownicy tylko 150sm... ale nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wydałam już praktycznie wszytko na rajstopy i bluzkę hb oraz nowy pokój.Bardzo fajne :) Mam nadzieje że to nie błąd!

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dostałam i to i to :) Szybko wydałam z myslą zeby nie zniknęły ale rzeczywiscie przeciez moga zabrać te rzeczy. Nie pomyslałam o tym. Szczere przyznam,że to byłaby wielka niespodzianka gdypy stardoll dła nam po 150sd.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety chyba błąd, miałam te 150sd, ale wyskakiwał mi błąd - ciągle za mało sd na koncie. wylogowałam się i zalogowałam znowu i zniknęły

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wydałam większość tych darmowych stardolarów a resztę mi już zabrali...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam ;)
    planuje kupić za nie stylist studio ale nie jestem pewna czy kupić . trochę szkoda mi tej kasy . xd

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jestem ss i dostałam i sd i sm.

    OdpowiedzUsuń
  9. bład jakiś wylogowałam się na chwile a cała kasa zniknęła -,-

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety zabrali już te 150sd, niestety miałam zamiar je zaoszczędzić i nic z tego, szkoda bo mogłam je wydać;(((

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm... ja dostałam ale nic mi nie zabrali..Nie wiem czy wydać czy zostawić..

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubrania nie zostaną usunięte z konta, bo to są 150minutowe zakupy. Dali nam hajs, zebysmy go w 150 minut wydaly - w innym wypadku kasa przepada.

    OdpowiedzUsuń
  13. niemożliwe - byłam zalogowana "aż" 5min, nie 150, a i tak nie mogłam wydać tych sd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy logowaniu pojawiła mi się wiadomość, że dostałam 150sd do wydania w 150 minut, a na skrzynkę przyszła wiadomość, że dostałam jeszcze 150sm.

    Dzastaa16

    OdpowiedzUsuń
  15. W suit shopie mogę kupować, a w starplazie nie - "błąd techniczny". Tylko nie wiem jeszcze, które pieniądze mi pobiera, te co dostałam, czy te moje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na 1 koncie kliknęłam w tą reklamę po zalogowaniu i kasa mi przepadła, a na dwóch innych ominęłam ją klikając na logo stardolla i ją mam. Trochę to nie fair, ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam fryzurki na mój sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się przed chwilą zalogowałm i teź dostałam tą wiadomośc : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja o 23 nie siedzę już na stardoll. Pff.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydałam 150stardollary na kosmetyki farby i ubrania a sm na ubrania =)
    Jestem zadowolona ze swoich zakupów!!

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dostałam 150 sd i 150 sm, które wydałam na zakupy ; 3. I jestem bardzo zadowolona ! ; ) ♥

    zula-ula

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja byłam na stardoll o 23 ale dostałam te sd a żadnej wiadomości ze to ma być 150 min, mogli jakoś oddzielny licznik dać.... żal, i 150 sd poszło w ch@^#$ę

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie zalogowałam się stardoll i przede mną napis: Masz 150 min na wydanie 150 sd :)
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  24. wCZORAJ WIECZOREM MIAŁAM A DZISIAJ WYSKOCZYŁA MI WIADOMOŚĆ O 150 MINUTACH. i PATRZĘ A SD NIE MA.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aravilar !!! ja mam dokładnie to samO!!! Szlag ;/ Nie wiedziałam, że to na czas a nic nie wyskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nic nie dostałam. Nawet wiadomości :(

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie chamstwo! nie zdążyłam nic kupić, a wczoraj widziałam, ze je dostałam...

    OdpowiedzUsuń
  28. :O Mam 150 sd i 150 sm ;)


    Oto_Ja_x

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałam tylko te SM... Chamstwo. Jak już dawali to mogli wszystkim -.-
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  30. ja dostałam 150 sm

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dostałam 150 sd i 150 sm :D
    z sd wysałam 20 ... Sm mi zostały :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ej wycofali to ale sm mi zostalyy

    OdpowiedzUsuń
  33. A teraz szybko lecę wydać te 150 sd XD

    OdpowiedzUsuń
  34. ja kupiłam wczoraj Beach Willę, bo dostałam 150 sd. 150 sm też otrzymałam :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  35. PS. WIECIE, ŻE WIĘKSZOŚĆ GRUDNIOWYCH HB NIE ZNIKNĘŁO ZE STARPLAZY? TO DZIWNE ;P :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziwne..Dostałam wczoraj 150 sd a teraz zostało mi tylko 24 sd,a przecież nic nie wydawałam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dostałam te sd bardzo szybko.Gdzies koło 20:)

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  38. Co za chamstwo!!JAKBY NIE MOGLI NAM ICH ZOSTAWIĆ I WYDAĆ KIEDY CHCEMY!!
    Teraz to ja tych adminów,szczerze nienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  39. O lol , wczoraj jak weszłam na stardoll patrze i mam 150sd i sobie myślę ze to pomyłka żadnej wiadomości nie dostałam i dlatego pieniędzy nie wydałam po fakcie dostałam wiadomość jestem wściekła na adminów !!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. No i mój pośpiech okazał się przydatny. :) Dopiero po późnym zalogowaniu pojawiała się anglojęzyczna wiadomość (chociaż moim zdaniem powinni ją napisać w każdym języku, w końcu nie każdy z nas umie po angielsku, nie oszukujmy się), którą dodali - że faktycznie po zalogowaniu się mamy 150 minut na wydanie 150sd, a 150sm nam zostaje i możemy je wydać w dowolnym okresie. c: Przede wszystkim za późno wyszła ta wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam dokładnie taką samą sytuację jak Saritka1998. Mogli przynajmniej napisać w tej wiadomości po ang., że stardollary mamy na określony czas - to na pewno chociaż część bym wydała. A dzisiaj loguję się na sd, pojawia się komunikat o 150 mln lalek i informacja, że mamy 150 minut na wydanie 150 sd. Reklama znika... a sd nie ma. I to ma być uczciwe?

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja musiałam się wylogować i praktycznie nic nie kupiłam, stardollary po prostu przepadły :C

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety jest to chamstwo, powinni nam wrócić te stardollary, bo faktycznie ta wiadomośc dotarła po fakcie gdy nam już zabrali te stardollary. Nie wiem ale ja chyba napiszę do adminów, w końcu jest to niesprawiedliwe za co w końcu doładowujemy konta by z nas zdzierali tylko kasę.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie dostałam ani sd ani sm o.o
    Emilia_904

    OdpowiedzUsuń
  45. 150 sd nie chodzi ulicą... jak to się mówi. Nawet nie miałam okazji ich wydać.. mam nadzieję, że może jakimś cudem, przywrócą nam je z powrotem o normalniej porze na te 150 minut..

    OdpowiedzUsuń
  46. Napisałam do adminów ciekawa jestem ich odpowiedzi na ten problem.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  47. jA PISAŁAM 3 RAZY DO AMINÓW, ŻE WCZORAJ MIAŁAM A ICH NIE WYDAŁAM, BO NIE BYŁO ŻADNEJ WIADOMOŚCI. nIE ODPISALI! Chamskie to. Jakbym wiedziała, że to na czas to bym je wydała wczoraj a tak to nie zdążyłam.. :(

    OdpowiedzUsuń
  48. dostałam to i to i właśnie jestem w trakcie zakupów :D
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  49. ja nie dostałam sdardolarów bo weszłam dopiero dzisiaj :(
    a też mi się należą !

    OdpowiedzUsuń
  50. Zaraz zobacze czy dostałam,fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpisali! Dostałam 150 sd. Jak nie dostaliście, to musicie napisać do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również do nich napisałam i przywrócili mi te stardollary, ale na razie tylko na jednym koncie. Napisałam do nich ponownie i mam nadzieję że na te drugie konta również mi przywrócą te stardollary. Dziewczyny piszcie do adminów na pewno wam przywrócą te stardollary, a ja lecę je wydać by znowu mi ich nie zabrali;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  53. aja je wydałam w minute na tą kariere
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja równeż do nich napisałam i mi Dodali ; )
    Kara0216

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja także do nich napisałam i dostałam je z powrotem. Wy również macie 24 godziny na ich wydanie?

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  56. wydałam te 150 sd na kosmetyki xD

    OdpowiedzUsuń
  57. Zabrali Wam 150sd, bo było można je wykorzystać w 150 minut. Nie zaoszczędzicie tego...

    OdpowiedzUsuń
  58. EJ, A JA JESTEM SS I DOSTAŁAM TYLKO TARMONETY ! DLACZEGO !? POMÓŻCIE PROSZE

    Queen.Dakota.

    OdpowiedzUsuń
  59. Queen.Dakota. musisz napisać do adminów! Napisałam im 4 wiadomości, że mnie pominięto to mi dali :)

    Melisa272 tak też mam 24 h.

    Kara0216 No jak miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. o dziewczyny dzięki za informacje, też do nich napisze! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. mi odpisali po kilku minutach ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zacznę od tego, że się zdziwiłam i to bardzo bo gdy się zalogowałam to miałam o 150 sd więcej i się tak zastanawiam co jest grane ? Potem czytam wiadomość i wynikało z tej wiadomości, że powinnam dostać 150 sm. Weszłam na bloga i się okazało, że ss dostaje 150 sm i 150 sd. Potem napisano, że 150 sd trzeba wydać w ciągu 150 min., więc wydałam :] A co do tej wiadomości, że 150 sd trzeba wydać w ciągu 150 min.. jeszcze jej nie dostałam ! : / Ale i tak się cieszę, że zdążyłam wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ejj... ja nie dostałam nic nawet wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  65. ta wiadomość powinna wyskoczyć normalnie a nie po zalogowaniu bo akurat grałam i nic nie mwiedziałam że jest ograniczony czas :(
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  66. napisąłm do adminów już chyba z 4 razy i nic.. co można im napisać, żeby mi dalie te stardollary ? -,-

    OdpowiedzUsuń
  67. Niunia_60

    Nie martw się. Też pisałam 4 razy. Z tego co zaobserwowałam to oni zawsze odpisują w godzinach 14-15 ( przynajmniej w moim przypadku) ..

    OdpowiedzUsuń
  68. Niunia_60 jak tak samo ! i sprawdzam co chwile jak głupia :<

    Queen.Dakota.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dostałam monety, może doładuję ss. :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Ehh kurcze też ciągle jak nienormalna włażę i patrze czy mi odpisali :P

    OdpowiedzUsuń
  71. SS dostały sd , a nss tylko 150 sm . To nie fair no ale cóż, szczęściarzy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Na wydanie ciuchów admini przeznaczyli 24 h

    OdpowiedzUsuń
  73. Na wydanie 150 sd admin dali nam 150 minut a nie 24 h sd były dla ss a sm dla ss i dla nss

    OdpowiedzUsuń
  74. ja wydałam na karierę, ale mogłam kupić ubrania

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja dostałam tylko te 150 sm ;(
    Nie wiem o co chodzi ...
    d_misia1

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja dostałam 160 sd =) może dlatego że nie jetstem z polski :?

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem zdenerwowana , bo nie wykorzystałam tych sd -.-

    OdpowiedzUsuń