2012/01/22

Plaza news

W starplazie pojawiło się kilkanaście nowych ubrań, wszystkie pochodzą ze sklepu Bonjour Bizou. Ceny wahają się między 37 sm, a 14 sd. Polecam Wam zakup dwóch torebek z frędzelkami: jednej za 4 sd, drugiej za 57 sm, szarej, krótkiej sukienki za 13 sd (jak dla mnie bomba), futra za 14 sd i niebieskich botków z kożuszkiem za 63 sm. Nieźle prezentują się też czarna bluzka z kotkiem za 8 sd i rajstopy HB w serduszka za 14 sd, ale ich cena to "lekkie" przegięcie. Wpadło Wam coś w oko? Kupicie coś?

51 komentarzy:

  1. Podoba mi się bluzka za 11sd,buty za 63sm,bluzka za 8sd,torebka za 4sd i sweter za 14sd napewno kupię!
    Reszta też jest ok,podobają mi się jeszcze legginsy/rajstopy za 14sd.

    Katttusia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bluzka w liska za 8 sd, buty za 63sm i rajstopy.
    gratka2803

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka z kotkiem jest B O S K A !
    Poza tą bluzką nic mi sie nie podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy w serduszka za 14 sd to przecież HB..
    Modnisia99

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bluzka za 11sd i buty za 63 sm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka ,
    Chciałabym was prosić abyście wchodziły na mojego nowo założonego bloga o metamorfozach. I proszę żebyście się zgłaszały do metamorfoz i zapisywały do obserwatorów. Dla was to jedno kliknięcie a dla mnie jeden obserwator więcej :) Z góry bardzo dziękuję :) http://mojemetamorfozyzestardoll.blogspot.com/

    Miss_Sandrunia3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze dodam że jak wejdziecie do starplazy to w wyszukiwarce jest niebieska torebka za 5 sm , radzę szybko kupować bo może to być błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się top z kotkiem za 8 sd i ta "tunika "obok za 13sd:)Szal też niczego sobie i ta torebka za 4sd może być;] i Ta za 57sm oraz ten top za 12 sd;]


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajstopy mi się podobają i bluzka z kotem

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam rajstopy w serduszka ,ale nie wyświetlają mi się w apartamencie:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są :p Na pewno coś kupię xD
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupię tunikę z kotem, buty te ostatnie za sm i torebkę za 4 sd. Śliczne są te rzeczy ;)

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe ile jeszcze ubrań pójdzie do Bonjour Bizou. Mnie do gustu przypadły :
    - bluzka z kotkiem za 8 sd,
    - szalik za 37 sm,
    - futro za 14 sd,
    - niebieskie botki z kożuszkiem za 63 sm.
    Moim zdaniem tylko te rzeczy są godne uwagi, reszta niekoniecznie.

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.avaaz.org/en/save_the_internet_action_center_b/?ctrYAcb
    PODPISZCIE petycję! To strrasznei ważne! ACTA może zamknąć YT, Wikipedię, demotywatory, facebooka!! I inne strony! Bardzo proszę o poczytaniu o ACTA! Może zamieścisz wpis z linkiem na blogu? Proszę! Nasze rozmowy w necie od jutra mogą zostać kontrolowane! Nie będzie prywatności!

    OdpowiedzUsuń
  15. fαjne :D
    kupie szαlik , torbę za 4 sd , buty niesbieskie , może szarą sukienke i zastanawiam się nad bluzką z kotem .


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kocham te niebieski buty i rajtki <333

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno kupię niebieskie botki za 63 sm i torebkę za 57 sm. Ew. mogę kupić też szalik za 37 sm, do gustu przypadł mi też sweter za 14 sd, jednak nie kupię go z braku pieniędzy.

    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te niebieskie buty za 63 sm są wspaniałe i ta czarna bluzka z kotkiem za 8 sd . ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi do gustu przypadły butki za 63 sm, oraz futerko za 14 sd ♥ ; p

    zula-ula

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zakochana na maxa w butkach za 63 sm. Już jak były w spoilerach wiedziałam, że je kupię :)

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  22. rajtuzy szalik buty bluzka z kotem <3 must have! :3

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ubrania! Bardzo spodobały mi się torebki z frędzelkami, ale botki też niczego sobie. Zraz wybiorę się na zakupy, po przymierzam i zastanowię się nad kupnem. Ale torebeczki muszę mieć! ;)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam tą czarną bluzkę za 8 sd, może jeszcze coś kupię..

    Poli115

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpadło mi parę rzeczy w oko może coś kupię.

    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się jedynie rajstopy hb reszta nie jest najgorsza ale raczej nic nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  27. mi się podoba tylko ta torebka za 4 sd ...

    OdpowiedzUsuń
  28. W oko wpadły mi buty. Napewno je kupię. Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupię buciki za 63sm, szalik za 37sm, torebkę za 4sd oraz chyba rajstopki ^^
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  30. Rajtuzy, szaliczek, koszulka, torebka. Rzeczy, które ja kupiłam. Zastanawiam się jeszcze nad butami i minisukienką.

    OdpowiedzUsuń
  31. kupiłam buty, rajstopy, zastanawiam się nad koszulką z kotkiem i torebką za 57sm. c:
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się tylko bluzka z kotkiem i rajstopy hb

    OdpowiedzUsuń
  33. Na 100% kupię te botki niebieskie :D Są cudne .
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się szara sukienka za 13 sd i hot buys za 14 sd , ale nie kupię ich- brak kasy ;/
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebki, futerko, rajstopy, chustka i koszulka na 8 sd - podoba mi się to ;) reszta ujdzie od biedy ;d Aha szara sukienka za 13 sd ; DD

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka z kotkem, torebka za 4 sd, buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka śliczna ta z kotkiem ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzka z kotem niebieskie botki i może torebka z frędzlami :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  39. Już lecę na małe zakupy i kupię niebieskie botki z kożuszkiem za 63sm i czarną koszulkę z tygrysem (?) za 8sd . (:

    Emilia_904

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne buty za 63 sm i ta bluzka za 8

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi sie bluzka z kotem i buty za 63 sm

    OdpowiedzUsuń
  42. najlepsza jest bluzka z kotkiem za 8 sd

    OdpowiedzUsuń
  43. podobają mi się niebieskie botki i z pewnością znajdą się w mojej szafie :) bluzka z wilkiem też jest ok.
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  44. Według mnie bardzo udana grupa ciuszków w przystępnej cenie :)
    Rajstopy HB,szalik,storebka za 4 sd,Bluzka z tygrysem,futro,buty i torba za 57 sm <3 naprawdę godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń