2012/01/26

Koszulka HB

Jest już dość późna godzina, ale mi to nie przeszkadza aby was poinformować, że właśnie do starplazy weszła dość oryginalna, siatkowana koszulka, która pochodzi ze sklepu Fudge i kosztuje 13 stardollarów. Jak wam się podoba ?

Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które otrzymają stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE

Poniżej znajdziecie stylizacje, które zrobiłam zaraz po wejściu koszulki na sprzedaż. Kierowałam się abstrakcją, zwiewnością i luzem. Jeszcze niżej umieściłam swój kolorowy makijaż odzwierciedlający barwy koszulki. Jestem zadowolona z upolowanych w bazarku spodni, których szukałam od tak dawna. (pierwsza stylizacja)





129 komentarzy:

  1. Mi się osobiście nie podoba i ja bym jej nie kupiła ale można z niej coś kreatywnego wykombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z pauka7 - jej urok nie zachwyca, ale być może coś można wskrzesić, dzięki jej nietypowości.

    Tak poza tym - mimo, że jest późna godzina, nie przeszkadza mi to aby skomentować post dodany o późnej porze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No taka sobie ;d Ale może coś się wymyśli, przynajmniej nie jest jakaś taka ciapowato-babcina ^^
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie za to podoba jest bardzo ciekawa ; ]

    natasiakochasia

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ^^
    Black____Rose

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się,jak by była bez tych dziór bym ją na stówe kupiła a tak....


    Katttsia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zg sie akukula nawt ładne ma kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bluzka, ale stylizacje już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super:)Szkoda ,że nie mam już kaski:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ale kasy brak.
    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  11. Z
    G
    L
    A
    S
    Z
    A
    M sie xdddd

    OdpowiedzUsuń
  12. jakas taka nie za bardzo. a kasa jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. kupie,kupie,kupie ;D

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna jest ;) fajne stylizacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladna i tania, kupię napewno. Pierwsza stylizacja jest boska <3 reszta może być.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka jest śliczna, ale ja bym pod nią założyła coś białego lub czarnego. ;]
    Stylizacje są rewelacyjne! Najbardziej mi się podoba pierwsza stylizacja, ale reszta też jest ładna^^
    No i oczywiście makijaż jest też śliczny ;D

    Pozdrawiam!
    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest ta bluzeczka
    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bym chętnie kupiła ale sd nie ma :((((

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba.
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacje. <3 zglaszam sie, brak kasy. :c
    DeathAlive

    OdpowiedzUsuń
  21. No można coś fajnego z nią zrobić:)

    Ja się zgłaszam,mój nick to: niania00

    I zapraszam do mojego bazaru.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulka ładna. Już nawet mam pomysł, by zrobić z nią stylizacje, ale brak funduszy.;(

    A co do twoich stylizacji : są śliczne.

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  23. koszulka bardzo mi się podoba, a stylizacje świetne :)

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna, z chęcią ja kupię :)

    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna, przyda się do oryginalnych stylizacji.

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest nawet ładna, chyba ją kupię

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna, taka oryginalna

    turkusoweniebo

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę ją mieć! ;D
    Pozwolę sobie skomentować stylizacje :)

    1.Ta mi się najbardziej podoba.
    2.Marynarka i torba do wyrzucenia!
    3.Miałaś fajny pomysł,ale te buty i spodnie jakoś mi nie grają.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba 3 stylizacja wyszła najlepiej.
    Ale ta koszulka jest taka okropna, że aż patrzeć nie mogę xd

    OdpowiedzUsuń
  30. zdecydowanie kupuję jest cudowna a stylizacje boskie


    marina034

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna, mam różowe spodnie które będą idealnie do niej pasować

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jest kupię ale nie dzisiaj. Ciekawe i oryginalne stylizacje :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  33. No bardzo fajna koszulka ;D Ma dość fajne kolory i można z nią zrobić wiele fajnych stylizacji - np. te co zrobiłaś ty (bardzo mi się podobają) ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super jest , jak będę miała sd to kupie ;D
    cleo020

    OdpowiedzUsuń
  35. No osobiście to mi się ona nie podoba. Ale w twoich stylizacjach jest hipnotajzing :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Hm Może się przydać *_*

    Oto_Ja_X

    OdpowiedzUsuń
  37. Lalka nr.1 najbardziej mi się podoba. :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie osobiście się bardzo podoba. Jest ciekawa, ładna i inna. Można z nią wykombinować naprawdę ładne stylizacje. Gdy tylko będę miała stardollary od razu ją kupię. Co do Twoich stylizacji najbardziej podoba mi się pierwsza. Wszystko bardzo ładnie dopasowane. Co do drugiej stylizacji już mniej mi się podoba. Dałabym może inną marynarkę. W trzecim zestawieniu nie pasują mi spodnie i buty, reszta ok .

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam pytanie Backless, gdzie kupiłaś te 1 spodnie ? Są przecudowne *w*.

    OdpowiedzUsuń
  40. @Są projektu dziewczyny Lilyqi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ma ładne kolory,to wszystko.
    A stylizacje super ;-)
    Szczególnie pierwsza i trzecia.
    Gratuluję zakupu naprawdę pięknych spodni.Z jakiego to sklepu??

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podoba ta koszulka. cena nie jest dość wygórowana, a jak na HB to nawet dość niska. Z pewnością ją kupię i wykorzystam w wielu stylizacjach.
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest ładna i można z nią zrobić ciekawe stylizacje;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna, można zrobić z nią ciekawe stylizacje. Ale nie kupię, bo nie mam SD.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mam kasy ;( Jak zwykle gdy hb wchodzi do starplazy . xd
    Stylizacja pierwsza - genialna !

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  46. ładna ale narazie niemam stardolarów :(
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  47. z tych styczniowych hb ta koszulka i buty chyba najbardziej mi się podobają. raczej ją kupię..


    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  48. Fakt, jest dość oryginalna, zobaczę jeszcze jak będzie wyglądać : )

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń
  49. nie dość , że ładna to jeszcze
    w moim ulubionym kolorze
    (niebieskim) :)
    przyda się do stylizacji .
    nad zakupem jeszcze trochę pomyśle :)
    jeśli chodzi o stylizacje to
    pierwsza mi się bardzo
    podoba . makijaż ? boski .



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się lecz nie mam sd.
    WhiteeWhisper

    OdpowiedzUsuń
  51. CO do tej bluzki nie mam zastrzeżeń, jest fajna, a do tego nie jest droga ;D

    NataliaNarcyz

    OdpowiedzUsuń
  52. no super znowu jakis ladny ciuch ale mega drogi...

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi tam się ta koszulka nie podoba, ale twoje stylizacje owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bluzka jest świetna. Od razu ją kupiłam. Można ją wykorzystać na wiele sposobów. Stylizacje z tą bluzką zaprezentowane w poście bardzo mi się podobają, a szczególnie ta środkowa. :]

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  55. Osobiście jest nie najlepsza ale w stylizacji może się bardzo przydać np. W tych co podałaś ^^
    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczności ;>
    Bardzo podoba mi się 1 stylizacja a makijażu pozazdrościć =]

    npmg

    OdpowiedzUsuń
  57. ładna ale nie mam sd

    lola_1baby

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo fajnie pasuje do roznych stylizacji, bo sama jest nudna :p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  59. nawet fajna jak skąbinuje kase to kupie



    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  60. W sumie nie jest szałowa, ale można wymyślić do niej fajne stylizację. Myślę, że kiedyś sie przyda ;)
    Anncciiaa

    OdpowiedzUsuń
  61. B. ładna stylizacja nr. 1 :D
    Bluzkę już kupiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  62. Mi się top podoba ,a stylizacje wszystkie:)

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak naprawdę w życiu codziennym - nie. Ale w stardollowym? Jeśli bym wygrała to TAK

    doniczka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Tak sama w sobie nie jest za ładna, ale w twoich stylizacjach bardzo mi się podoba ( najbardziej w pierwszej )
    Może zdecyduję się na jej zakup. :]
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  65. jest prześliczna, czekałam cały miesiąc na nią:D na pewno kupię.

    FunnyLuthier

    OdpowiedzUsuń
  66. Bluzka rzeczywiście jakaś piękna nie jest, ale w Twoich stylizacjach wyszła pięknie, najlepiej w pierwszej :)
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  67. 1 stylizacja :))
    jak sie nazywa ta biała koszula :)???

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Łaaadniutka , coś fajnego na pewno się zrobi z niej , ale mi to się wydaje , że to coś letniego , jakaś biała bluzeczkaa .
    PS. Fudge to mój ulubiony sklep .

    ashley3339

    OdpowiedzUsuń
  70. mi się bardzo podoba;P

    Vampirzyca_XF

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie za bardzo mi się podoba,nie wiem czy kupię,a co do stylizacji to są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  72. Mi się bardzo podoba, jest śliczna. :) Ale nie mam kasy


    missskara3000

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne stylizajce, makijaż też.
    agentura

    OdpowiedzUsuń
  74. świetna ta koszulka :)

    P.S piękne stylizacje i makijaż.

    sell01

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękna niestety nie jest, aczkolwiek można coś ładnego z nią zrobić:)
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  76. Kupiłam :) Można wiele rzeczy z niej zrobić :D
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  77. No cena trochę duża ale to Hb.. Ładna całkiem całkiem a stylizacjie , które stworzyłaś są świetne, zasatnowię się jeszcze and kupnem : )


    klaa.

    OdpowiedzUsuń
  78. świetna jest ! zg się KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  79. Bluzka niczego sobie, a stylizacje bardzo pomysłowe, aczkolwiek nie idealne. Ale makijaż świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. W sumie jest całkiem całkiem :) Nie byłam przekonana akle bardzo ładnie w tych stylizacjach wygląda ;)

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  81. Bluzeczka jest bardzo zwiewna i taka delikatna. Podoba mi się. Pierwsza stylizacja jest genialna ;)

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  82. Ta bluzka mi się podoba.. ale ta cena!

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  83. W sumie nie taki zły jest,dlatego moze go kupię.

    Rewelcja

    OdpowiedzUsuń
  84. nie podoba mi się, ale HB to w końcu HB c(;

    OdpowiedzUsuń
  85. na pewno kupię a przy okazji niezłe stylizacje

    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  86. Stylizacja z haremkami najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jest bardzo ładna z tymi zestawami :)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  88. Całkiem ładna, najlepiej wygląda w pierwszej stylizacji :)

    Mormolyke

    OdpowiedzUsuń
  89. Ładna bluzeczka, ma fajne kolorki :]

    av-lavinge

    OdpowiedzUsuń
  90. przeciętna, nie kupię, choć bardzo fajne stylizacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. b. fajne stylizacje.. :>

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  92. jak dla mnie jest brzydka,ale sądzę po stylizacjach, że każdemu by się przydała.
    BeautyNikisia

    OdpowiedzUsuń
  93. Kupię, bo spodobały mi się twoje stylizację z tą bluzeczką :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Mi się osobiście podoba, ponieważ można zrobić z nią kreatywną rzecz np. kreacja na imprezę it's sweet

    OdpowiedzUsuń
  95. bluzka jest nawet ok a stylizacje superka:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja kupiłam bo bardzo spodobała mi się twoja 1stylizacja i postanowiłam zrobić taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Mi się bardzo podoba, można dużo wykombinować stylizacji :)
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  98. ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń