2012/01/26

Spoilery - Game Zone

http://2.bp.blogspot.com/-egDNtnbWPTY/TyFex00VDdI/AAAAAAAAAeo/AqEYYwmG5_A/s1600/21.bmphttp://1.bp.blogspot.com/-s7K7UU-C4Mk/TyFj7kTcKpI/AAAAAAAAAe4/TDWgDRlOa-I/s1600/23.bmphttp://2.bp.blogspot.com/-n2h40pMzXXM/TyFkxkUx6-I/AAAAAAAAAfA/w5ylU6lr8Tg/s1600/20.bmp
Z okazji rejestracji 150 milionów użytkowników (już tuż-tuż), załoga stardoll postanowiła dać nam prezent w postaci nowej kolekcji GAMEZONE (oprócz 2 ostatnich spoilerów). Moim zdaniem jest całkiem niezła. Najbardziej podoba mi się - dosyć spory - aparat fotograficzny. Co o niej myślicie?

37 komentarzy:

  1. Szczerze to nie jest dla mnie jakaś zachwycająca. Jednak podoba mi się aparat, ta maszyna do wyciągania czegośtam, poduszki i półka. I ciekawi mnie do czego ten burger.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zachwyca,raczej nic nie będe kupywac.Ale takie złe nie jest łóżko na samej dole i szafeczki te ostatnie reszta taka sobię..

    Katttsia

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne;]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest taka sb. Raczej nic nie kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i coś kupię ,ale sądze ,że mogliby dać trochę darmówek ,a nie kolekcję mebli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łe fajno to by było jakby za darmo dali :P Podoba mi się aparat i kran z wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie sie nie podoba, chyba ze za darmo, haha :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli płacić to co to za prezent?...

    ScenePySS

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podobają mi się


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. O.O

    kupie i apewno dużo rzeczy

    ta kolekcja jest BOSKA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl, ale z takiej okazji powinni przygotować coś darmowego. Jeszcze się zastanowię, może jednak coś przypadnie mi do gustu.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  12. Aparat , łóżko i kanapa są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko mnie zastanawia do czego jest ten burger?
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne najbardziej mi się podobają poduszki na samej górze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakby nie mogli czegoś lepszego dać wcale sie nie postarali ja tego sklepu nie lubie i nie mam zamiaru nic z niego kupować

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przedam na meblami z glamzone ,ale nie które rzeczy są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta kolekcja :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  18. Łohoho. Pies i kaczki na lampce. :D
    Zaiste. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jest to "styl" mojego apartamentu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już są w Starplazie, kupiłam kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jest jakaś piękna. Ale całkiem mi się podoba.Zastanowię się nad kupnem.Już jest w starplazie . Ceny są takie sobie.Chociaż drogo to raczej nie jest


    Oto_Ja_x

    OdpowiedzUsuń