2012/01/30

Zmiany

Na stardoll weszły dwie zmiany - pierwsza to to, że gdy czytamy wiadomości to znika nam czat i nie możemy na nim rozmawiać. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało, ale mam nadzieję, że to tylko chwilowy błąd. Kolejną zmianą jest brak makijażu na avatarach naszych dollek, co przez to idzie - nasze lalki są brzydsze (za info dziękuję Defenestracja_). Tak samo jak z pierwszym "ulepszeniem" mam nadzieję, że szybko to zniknie ;) Co wy myślicie na ten temat?
http://img100.imageshack.us/img100/6955/beztytuumw.png

49 komentarzy:

  1. Hmm..u mnie takiego czegoś nie widzę.Ale lece zobaczyc:)Ja też nie mam makijażu w okienku,pisałam do admnnów nie odpisali.

    Katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nic nie znika ?

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie takiego czegoś niema
    Gabi wejdź na gg

    OdpowiedzUsuń
  4. to z wiadomościami to zauważyłam, ale to drugie to tragedia

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie ten makijaż mnie 3 dni temu zaniepokoił

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wcześniej nie było chyba makijażu na tych dollkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam, bo moja lalka bez makijażu strasznie rzuca się w oczy swoją brzydotą XD Do tego cały czas znika mi czat...;/

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  8. Z brakiem makijażu, to afera była 3 dni temu, sama pisałam o tym na barwny stardoll. ;p
    Jeżeli chodzi o brak czatu, to tego nie zauważyłam.
    Ostatnio są same błędy, masakra. -_-

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sier jarasz sp i powiadomieniami

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona się nie jara . Musiała chyba jakoś pokazać , że jest błąd ? Kochana, nie zazdrość już :*.
    U mnie nic z tych błędów nie ma i mam nadzieję , że się nie pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam te bledy i mnie strasznie denerwuja :/ moja dollka przez to jest brzydka -.-

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi makijaż już się zapisał.
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  13. Żal, ja też tak mam z wiadomościami ale z tym makijażem nie zauważyłam czegoś takiego, gdyż się nie maluję zbyt często ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się tak czasem robi,a potem jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. już myślałam ze to tylko u mnie nie ma makijażu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam tylko tak czasami

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  17. z tą laką to się przeraziłam jak się nie pokazywał mi makijaż mam nadzieję że szybko naprawią ten błąd.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamiast dodać jakieś nowości, admini tylko pogorszyli stronę... teraz moja dollka wygląda dość dziwnie i jakoś tak niekształtnie (jak większość dollek), ale z twoją dollką nie jest aż tak źle ;] myślę, że admini niedługo przywrócą dawne awatary

    OdpowiedzUsuń
  19. ja u mnie sprawdziłam i wszystko jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie znowu nie ma tych udziwnień... Lalka na avku wygląda normalnie, na czacie również mogę rozmawiać...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięx , myślałam że tylko ja tak mam, to niezbyt fajna zmiana nie podoba mi się! moja lalka wygląda brzydko!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zauważyłam brak makijażu już od kilku dni..

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie też makijażu dollka nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zauważyłam że nie mam makijażu.Jest to od kilku dni ale niektórym dopiero wczoraj się to pojawiło -,- Myślę, że szybko naprawią te błędy.xx

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  25. czat i transmitki mi znikają ale makijaż mam ..

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie to wyskoczylo ale myślę żę to kolejny błąd
    kikadobkowska13

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak mi coś właśnie wcześniej nie pasowało na mojej dollce, ale potem się spostrzegłam, że nie ma makijażu ;d :) A co do tego czatu, to dziwne : P

    OdpowiedzUsuń
  28. no właśnie! mi też ciągle znika czat i nie wiedziałam co to. taa, już wiem -.- błędy ;/ a z makijażem nie zauważyłam bo mam dużo sztucznych rzęs więc tak nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie czat jest, ale makijażu nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie nie ma makijażu i czat też znika...myślę, że to błąd..
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też na początku tak miałam , ale jak pomalowałam lalkę jeszcze raz i zapisałam to makijaż mi został :)

    cukiereczek1256

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba makijaż już się naprawił...albo tylko u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Zauważyłam to dzisiaj ale z chadem to nie ;P Ale masz dużo starpunktów ^^ Zazdroszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie mam ani 1 ani 2 ale zauważyłam to u niektórych .

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie korzystam z czatu, a makijaż to nic takiego..

    OdpowiedzUsuń
  36. Bez makijażu nasze lalki już nie są "naszymi". Gdyby nie on wszystkie dollki byłyby bardzo podobne. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy błąd i wszystko wróci do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wystarczy zapisac lalke 2-gi raz w salonie pieknosci i lalka juz bedzie miala makijaz :)

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie nic się nie.
    Zwiezdana

    OdpowiedzUsuń
  39. Ah. myślałan że z kompem mam coś nie tak bo dolka nie miała makijażu... dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń