2012/01/25

Darmowe buty

Aby je zdobyć trzeba wysłać zdjęcie do tego konkursu:

38 komentarzy:

  1. Niezbyt fajne.... ;((
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet,nawet;]]

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię w końcu to darmówka,może się kiedyś przydac :))

    Katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. one niedawno były w starplazie;d

    OdpowiedzUsuń
  5. SPRZEDAJE KONTO IZABELKA90, PRAWIE 9500 STARPUNKTÓW, a na koncie DKNY HEARTS RUFFLE Z 1 KOLEKCJI!!!! CENA TYLKO 350 W DOLADOWANIU NA KOMORKE!
    ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet ciekawe. Może jak będę mieć czas, to wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak wziełam udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  8. po pierwszym spojrzeniu myślę sobie: blee,obrzydliwe.Ale po dokładnym przyjrzeniu się są jednak całkiem ładne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chce mi się robić, a do tego nie są za ładne :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam, jak były w Starplazie. :<

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w konkursie, więc je dostanę ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam je :D Za ładne to one nie są ,ale mogą się przydać ...


    Oto_Ja_x

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabrałam udział ale ich nie dostałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Są nawet, nawet. Zabrałam udział ale i tak ich nie dostałam :-(

    OdpowiedzUsuń