2012/01/25

Carnival Pass

Jak rok temu w Brazylii zamiast walentynkowej pojawiła się karnawałowa oferta. Nie wiem, czy osoba będąca w Polsce może skorzystać z niej, ale wolę się nie przekonywać bo jeszcze zedrze mi pieniądze z komórki :) W każdym razie zasady są takie same jak u nas czyli można płacić telefonem lub kartą a dostaje się 11 prezentów, 2 miesiące SS i 333 stardollarów. Gdyby oferta była w Polsce to skorzystalibyście z niej?
http://img718.imageshack.us/img718/4971/80942005.png
Prezenty, które dostaje się po doładowaniu:
https://ssl.sdcdn.com/cms/payment/package_item_images/Carnival_2012_pop_up.jpg?1

36 komentarzy:

  1. Te prezenty bardziej mi się podobają od tych walentynkowych :/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty ♥, nwm czy skorzystam ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te prezenty bardziej mi się podobają niż walentynkowe,aczkolwiek i tak nie skorzystałabym z tej oferty :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie korzystała z tego typu oferty szczególnie gdy jest z innego kraju..

    Katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej nie skorzystała bym

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno bym skorzystała bo się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniejsze prezenty

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak:)Napewno ,ponieważ są epsze prezenty ,ale także nie będe próbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy była taka oferta w pl to bym skorzystała


    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenty są :)

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda .... że nie ma tego w Polsce .:(

    OdpowiedzUsuń
  12. hm no nie wiem, ale zachęcająco się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. 16.8 BRL = 31.52 PLN



    Więc nie wiem ... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogo. Chyba skorzystam z tej naszej :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  15. lepiej się nie przekonujcie :) jest napisane, że ten, kto ma wykupione 12 miesięcy ss lub comiesięczne doładowanie dostanie te rzeczy 25 stycznia. ja ich nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty fajne, ale marne dość jak na taką ofertę. Ale 333 sd to fajna sprawa :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty - maski bardzo mi się podobają. Szkoda, że nie dla Polski. :<

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty są super ! Ale szkoda ,że nie dla Polski . Bo bym sobie zrobiła.;c




    Oto_Ja_x

    OdpowiedzUsuń