2012/01/29

Nowy HB

Do Starplazy doszedł nowy Hot Buy's- buty. Kosztują 11sd i możemy je znaleźć w sklepie Bonjour Bizou. Mi nie specjalnie się podobają. Są zwykłe i nudne. Admini ostatnio się nie starają. Kupicie, czy może zniechęciłam Was swoimi negatywnymi myślami? ;)

Z komentarzy wylosuję osobę z najciekawszą wypowiedzią, która wygra stardollary na zakup


Edit od backless: Przepraszam Was czytelnicy ale z powodu niepraktyczności i wyglądu powyższych butów stylizacji nie będzie. Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie. Wrócę do was z świeżymi hotbuysami w LUTYM! (:

ROZLOSOWANE

94 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem buciki są prześliczne ! Mają idealny ksztat podkreślający sylwetkę dollki. Kolorystyka też jest świetna, a poączeni czerni z jaśniejszymi barwami nadaje im delikatności i tajemniczości ;P Buty te są śliczne i muszę je mieć ! <3

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ^^ .Mają fajne kolorki ;)
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  4. Są ładne,można użyć ich w wielu ciekawych stylizacjach,ale w jednym się z tobą zgodzę,ż admini ostatnio się nie starają.Są trochę pokrzywdzone graficznie,jednak mam pewną wizję i jeżeli mi wyjdzie na pewno się pochwalę:)

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty całkiem, całkiem. Fajne zestawienie kolorów. :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się one bardzo podobają :)
    Już je kupiłam i zbytnio się nad tym nie zastanawiałam :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podobają.Cena mnie zachwyca i zastanawiam się nad kupnem.Niestety niezbyt pasują one na zimowe dni tak więc do stycznia nie pasują.Choć jak wiadomo na stardollu nie ma określonej pory no ale mogli dodać jakieś kozaczki z kożuszkiem.Zastanawiam się nad kupnem tylko nie wiem czy ten niebieski obcas nie popsuje stylizacji.

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze je mieć :<

    ciekawe kiedy mi się coś uda coś wygrać na tym blogu :<

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  9. Butki.. hm.. mi się podobają ale jednak nie wiem czy je kupię.na Dollce wyglądają ślicznie i myślę że bardziej pod wiosnę będę robić stylizacje z tymi butami np do spódniczki lub do płaszczyka.W tych butach podoba mi się grafika bo ładnie połączyli kolorki tylko ten obcas nie za bardzo tutaj pasuje ppnieważ trochę może zepsuć stylizację.CO o ich wyglądu nie mam nic złego i zgodzę się razem z tobą że ostatnio admini się nie starają.Myślę że wkrótce będzie tak jak kiedyś ^^

    Paula3114

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem sa ladne maja ladne kolory no i poprostu sa ladne no tak jak hb :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są według mnie cudowne, podobają mi się paski w różnych barwach, cały ich wygląd jest dość ciekawy.Najbardziej zainteresowały mnie te przeplatane paski w kolorach :czerń i róż kolory są dosyć żywe i moce więc już jak na mnie to jest jeden z plusów tych butów :) 2 to,to że bardzo zainteresował mnie ich krój i obcas którego kolor to niebieski. Obcas wygląda fajnie wyłaniając się ze spodu butów co mi się spodobało.Te buty się dość wyróżniają od sowich poprzedników z kolekcji Hot Buys.I jak dla mnie są świetne

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  12. Są bardzo ładne, ale trochę drogie; (


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  13. zamiast sowich powinno być w moim opisie swoich.. przepraszam za błąd

    OdpowiedzUsuń
  14. Fason tych butów jest bardzo podobny do jednych co sobie upatrzyłam ; ]

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie kolorów. ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. jest super chyba sobie go kupie ale nie jestem pewna
    ___________________
    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że róż i morski błękit świetnie podkreślają klasyczną czerń. Te kolory są modne w tym sezonie więc pewnie je zakupię ale jak na razie brak środków na koncie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem te buciki są śliczne. Te kolorki są świetnie dobrane i mają cudowny krój. Są w moim stylu. Ich cena jest jeszcze do zniesienia, bo gdyby kosztowały 15 stardolarów pewnie bym ich nie kupywała. Moim zdaniem adminom najbardziej ze styczniowej kolekcji Hot Buys udały się rajstopki w serduszka Hot Buys i właśnie te buciki. Na pewno przydadzą się do wielu moich stylizacji. Ogólnie bardzo lubię buty Hot Buys bo zawsze są ładne.Zgodzę się z tobą, że styczniowe Hot Buys nie za bardzo udało się adminom. Pozdrawiam.

    StylistaKamila

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie no zle nie sa ;)) ale 11 sd?? troche przegieli.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Są piękne, choć nie podoba mi się połączenie niebieskiego i różu. Ale i tak są spoko i warte swojej ceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie są , nie mam kasy na jej zakup :( ale może mi się poszczęści.
    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne są uwielbiam takie buty
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są przeciętne, cena zaś nieco zniechęca. Wzór jest mało ciekawy, ale kolorystyka jak najbardziej na plus, bo mało takich butów w StarPlazie i trudno znaleźć cokolwiek pasjącego fasonem i kolorem do niektórych strojów, trzeba kombinować i łączyć wiele par.. Trochę dziwnie leżą na stopach dollki, ale na pewno wspaniale będą się komponowały z różnymi koncepcjami neonowych strojów. ;)Bardzo ładnie wygląda ten obcas w odcieniach turkusu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty nie są zbyt ładne i potwierdzam twoje zdanie.A cenna jest zbytnio za wysoka mam takie samo zdanie admini wógle nie starają się kiedyś ubrania całkiem inaczej wyglądały i nawet ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie przeciętne. Ale cena jest dla mnie w porządku, ze względu na koszty ostatnich HB. Wzór nie jest jakiś bardzo ciekawy, ale za barwę wieeelki plus, dobre połączenie, ostatnio coraz mniej jest kolorowych butów w StarPlazie. Bardzo podoba mi się ten niebieski (turkusowy?) obcas. Te buty są dobrym połączeniem do neonowych stylizacji. Ale mimo to uważam, że kiedyś chyba były podobne (takie fioletowo-zielone).
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  29. są piękne! jak zobaczyłam że takie będą to do tej pory na nie czekałam ! kupię je na 1000% , śliczne <3
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty są wystarczająco ładne. Ale dosyć nudne. Jednak można je bardzo fajnie dopasować do stylizacji. Moim zdaniem trochę za drogie, ale przecież to Hot Buys, prawda?.. Ja bym im dała najwięcej 7 sd. Sprawdzałam i nieładnie wyglądają na lalce. Wydają się być takie wielkie...

    owocomania2

    OdpowiedzUsuń
  31. Są bardzo ładne. Dzięki swoim kolorkom i ciekawemu obcasowi mogą pasować do wielu, zwłaszcza wakacyjnych, stylizacji.

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  32. Są śliczne ale drogie.Według mnie nie są zwykłe : )

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się bardzo podobają.Mają wspaniałe kolory.Zrobiłam z nimi na swoim blogu stylizacje.Sa bardzo podobne kolorystycznie do bluzki z Antidote/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie rozumiem, dlaczego te buty wam się nie podobają ;) Są świetne, czekałam na nie cały miesiąc. Kolory są bardzo ładne, kupiłabym je, ale niestety nie mam już sd. Dlatego szybko muszę załadować konto ;) Obcasy są super. Można je fajnie połączyć z innymi butami i może wyjść coś bardzo ciekawego ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem są bardzo śliczne.Te kolory będą pasowały do przeróżnych ubrań , ponieważ ładnie się prezentują na Dollce .
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne,tylko nie podoba mi się położenie na nodzę.

    Katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się podobają, chociaż są trochę zbyt 'zwykłe'. Myślę, że w starplazie można znaleźć bardzo podobne z normalną ceną. Gdyby były tańsze może bym kupiła.

    superlilka999

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam wrażenie, że już były podobne buty też HB tylko jasnoróżowe.. i było więcej tych ozdobnych elementów. Założyłabym je na swoją medoll, bo są ładne i mają fajny turkusowy obcas. Można robić połączenia też z innymi butami, przez co może wyjść oryginalny but ;D
    Osobiście ich jednak nie kupię, za tą cenę wole przeczekać na inny HB :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogą być,jednak bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne,bardzo zaluje ze nie jestem ss i nie mooge kupic ale to nic.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  41. No w końcu się ktoś ze mną zgadza , uff . Te buty są very , very okropne :P

    OdpowiedzUsuń
  42. A mi się podobają. Czarny, różowy i niebieski świetnie ze sobą współgrają.
    Fantastycznie wyglądają na dollce, mimo to najbardziej podobają mi się obcasy xD
    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem co masz do tych butów :P Mi się podobają i nie są aż takie drogie na HB. Kupię z pewnością :)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze dopasowane kolorki, wszystko ok tylko cene mogli by dać troszkę mniejsza ;) .
    POlcia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię takie "wiązane" buciki. Przymierzyłam ja, Są delikatne i świetnie wyglądają na Dollce :) Kolorystyka jest super. Czarny kolor świetnie komponuje się z morskim i różowym ^^ Na pewno je kupię.

    av-lavinge

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty to tajna broń dziewczyn. Trampki - pistolet, obcasy - karabin, za to t e buty. To katapulta ;DD Ich wzór jednak nie jest nie powtarzalny lecz w jaki sposób dobrane są kolory to nie lada wyzwanie. xDD W MissSixty jest przeeśiczna bluzeczka (of course ją posiadam) i do tych butów to będzie najlepszy zestaw. ;D Nie są drogie - To jest plus.
    LadyCelinka

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Według mnie są super. Buty tego typu strasznie mi się podobają. Podoba mi się połączenie kolorów, aczkolwiek wydaje mi się, że ten obcas mógłby być w innym kolorze. Dużym plusem tych butów jest ich cena, bo nie są drogie.


    NataliaNarcyz

    OdpowiedzUsuń
  50. Buty? Co z tego, że to HB. To okropne cudeńko nie da się połączyć z żadnym ciuszkiem. Ale jeśli ktoś to kupi, to i później z ewentualną sprzedażą będzie ciężko. Przynajmniej według mnie. Ale jeśli ktoś ma ochotę to niech ryzykuje:)
    Pozdrawiam poki02eliena

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Są troche niechlujnie wykonane graficznie ^.^ Kolory są okey , tylko brakuje mi w nich czegoś, co przykuło by moją uwage . Wiecie o co chodzi .;p . Cena też nawet , lecz zastanowię się nad ich kupnem .

    Zgadzam sie z tobą Gabi , ostatnio Admini się nie starają ;]

    OdpowiedzUsuń
  53. Według mnie buty są ładne.Kojarzą mi się z latem.Na pewno stylizacje będzie trudno zrobić,ale jak jak bym kupiła te buty spróbowałabym swoich sił i coś wykombinować.Buty na rzut oka są ładne i według mnie oryginalne.Ładnie wyglądają na dolce.Buty byłyby zwykłe gdyby nie turkusowy obcas.Wolałabym żeby były wyższe takie szpilki.Wtedy lepiej może by wyglądały.Połączenie jest bardzo dobre.Mi bardzo się podobają,a ich cena nie jest droga.Zastanawiam się nad kupnem,bo nie wiem jakie ciuchy można by połączyć z takimi butami.Im dłużej patrzę się na buty tym bardziej się zastanawiam czy jednak na HB mogłyby być dużo lepsze ?


    Oto_Ja_x

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie te buty osobiście się podobają.Bardzo lubię takie buty,które mają ''paski''.Jedynym minusem jest kolor obcasów.Jakoś według mnie nie pasują do czerni i różu.Mają ładne kolorki i kształt,dlatego może znajdzie się miejsce dla nich w mojej garderobie.

    Rewelcja

    OdpowiedzUsuń
  55. Tego kroju nie lubię. Nie poodba mi się. Za to kolory mnie urzekły, za co daję wielkiego plusa adminom. ;D
    Doskonałe połączenie czerni z jaśniejszymi kolorami turkusu i różu. Daje to wspaniał efekt, który lubię. Cena jest w sam raz. Nie za wysoka i nie za niska ;D

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  56. Zaiste jest, iż te ciżemie są niewyborne. Zaiste jest również, iż te ciżemie kosztują tyle, ile dobrze wypasiona krowa.

    alexistexas99

    OdpowiedzUsuń
  57. Co Wy macie do tych butów? Każdy ma inny gust. Mi się nawet podobają, ale nie wiem czy kupię ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  58. według mnie buciki są przebiękne. będą pasować do wielu rzeczy. połączenie czarnego różowego i turkusowego niesamowite . mają wszystko co mi się podoba w butach na stardoll czyli wysokie i kolorowy obcas w tym wypadku jest to kolorek turkusowy (mój ulubiony) . Myśle że wiele osób kupi je bo po pierwsze są bardzo ładne . po drugie są hot buys a dawno ładnego hot buys nie było . strzał w 10 polecam . jedną wadą jest cena ale są piękne :)

    SEMBAKAYA

    OdpowiedzUsuń
  59. Mnie się osobiście podobają i świetnie pasują do niedawnej kolekcji antidote;)))

    ChicZzuka

    OdpowiedzUsuń
  60. Dla mnie buty nie są złe. Raczej je kupię głównie ze względu na to, że są hb :) Jednak bardziej byłyby atrakcyjne gdyby miały atrakcyjniejszą cenę hehe. No, ale już trudno. Moja opinia brzmi: Mogą być ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Krytyka Kingi: Buty są ładne ale niebieska szpilka psuje całość. Szpilka mogła by być różowa bądź czarna, mogła by też być cieńsza tworząc buty zgrabniejszymi i ładniejszymi. Moja ocena: 5/10

    kimama777

    OdpowiedzUsuń
  62. A co do backless, to tym bardziej uważam, że powinnaś z nimi zrobić jakąś stylizację, bo to wyzwanie skoro są tak niepraktyczne ;D To by było fajne, zrobić coś z niczego ;D Ja akurat mam wiele pomysłów na nie, ale może większość osób uważać je-tak samo jak Ty- za brzydkie i do niczego nie pasujące. ;) Gdybyś pokazała jak zrobić z nimi coś fajnego, to uważam, że wiele osób było by pod wrażeniem, że jednak do czegoś się nadają. :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim zdaniem nie są warte swojej ceny, ale trzeba przyznać że są dość oryginalne. Mają fajny kolor i oryginalny kształt. Można zrobić rewelacyjny seet z nimi ; ) + platformy <3



    MissVvViol124

    OdpowiedzUsuń
  64. Moim zdaniem Buciki są przesliczne! Mi jak najbardziej sie one podobają poniewaz... nie wiem
    Maj cos w sobie takiego ze nie da sie ich opisac ;]]

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo mi sie podobaja


    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  66. Takie sobie, kupiłabym ale jestem spłukana :D

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakieś takie dziwne, coś nie mój styl. mogli się według mnie bardziej postarać za tą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  68. SĄ ŚLICZNE! LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Uważam, że buty te są bardzo ładne. Można z nimi zrobić ciekawą stylizację. Morski kolor bardzo modny ostatnio tak jak jasny róż. W mojej głowie już rodzą się kolejne pomysły na wykorzystanie tych cudeniek. Na stardoll już kiedyś doszły podobne posturą. Wydają się masywne a sprawia to obcas trochę gruby. Kojarzą mi się też ze sklepem Antidote. Kolory są bardzo podobne i charakterystyczne. :)Chętnie je kupię i wykorzystam w ciekawy sposób.

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  70. są fajne , kupiłam je bo kupuję wszystkie HB :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie są złe, może kupię. :P
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń