2012/01/18

Zmiana i błąd

1.Nasza czytelniczka klaudynka016 wykonała screena i zauważyła, że w Starbazaarze zmieniły się kolorki.
W sumie to ta zmiana nie robi na mnie wielkiego wrażenia, jest to mi obojętne, jakie będą kolory, ponieważ
ostatnimi czasy rzadko szukam czegoś w bazaarze. Co sądzicie o tej zmianie?

2. Błąd polega na tym, iż jak piszemy na czacie, to widać tylko wielki znak ikonki do zgłoszenia kogoś.
Ale jeśli przesuniemy myszkę w lewą stronę jest dostęp do Suite Chatu i do przejścia do apartamentu.
Myslę, że ten błąd powinien być zaraz naprawiony, ale ja i tak nie piszę na czacie..

38 komentarzy:

  1. Masz rację kolorki tylko są troche żywsze, a tak chyba niczym się nie róznią ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stardoll coraz więcej błędów.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam błąd w czacie, może to oznacza trwające modernizacje? Szczerze nawet nie zauważyłam zmiany ikonek :P
    Kate-Tunstall

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajnie ze dodali te kolory ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nieznaczne


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie kolory są obojętne szczerze mówiąc,aby tylko były.
    Adusiaczek ma darmowął reklame a tam trzeba płacic po prawie 400sd...

    Katttusia
    PS:ZMAZUJCIE NIKI

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do kolorów w bazarze, to jak dla mnie nie przydatna opcja, ponieważ rzadko korzystam z bazaru, ale innym może się przydać ;] A co do Suite Chatu to bardzo przydatna opcja, kiedyś z niego korzystałam - polega ona na zaproszenia kogoś do swojego apartamentu i wtedy mogą być dwie osoby w jednym apartamencie i mogą normalnie gadać i przesuwać przedmioty ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, te kolorki są jakby żywsze. A co do chatu to mi jest obojętne, nie korzystam z tego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to bez różnicy..

    Poli115

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zmiany,a co do czatu to nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pisze na chacie i to dziwne jest ;/

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  12. co to za różnica jakie kolorki

    zelkaa___

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze,to nie widzę różnicy.
    A co do błędu..znając adminów raz dwa go naprawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę dużej różnicy w kolorkach. Wydaję mi się że są bardziej żywsze .
    A co do czatu to zazwyczaj go nie używam ^^ ; D .

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wielkie zmiany, ale zawsze coś ; )..


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też nie miałam tych ikonek ale myślałam ,że coś mi się z kompem dzieje . xd

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiana kolorów to żadna różnica. A z czatu i tak rzadko korzystam.

    OpnayCapake

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za bardzo te zmiany potrzebne, ale teraz kolorki są ładniejsze :D
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm..
    Kolory w Bazarze wydają się nieco neonowe :)Szczerze mówiąc, to i tak nie korzystałam z tej opcji, ponieważ zawsze wybierałam dany sklep i szukałam w nich ubrań. Ewentualnie zaznaczałam zakres SD lub SM.
    Co do Suite Chat'u to jak dla mnie teraz nie ma znaczenia, ponieważ od kiedy gram w Stardoll, to skorzystałam z tej funkcji dwa, no może ewentualnie 3 razy. Ale nie wątpię, iż jest to przydatna opcja dla innych użytkowników. Szkoda tylko, że admini popełniają tyle błędów przy wprowadzaniu nowości. No ale cóż, człowiek to tylko człowiek, uczy się na błędach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szu_szu, masz rację - admini popełnili kolejny błąd dając złą ikonkę do Suite Chatu. Ta wygląda jakby się chciało zgłosić użytkownika, a powinno być np. coś związane z apartamentem, bo pewnie nikt, kto nie korzystał wcześniej z tej opcji, nie skorzystałby myśląc, że zgłasza się nią użytkownika xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory są mocniejsze i to mi się podoba, lecz błąd mi się nie podoba :D I mam nadzieję,że Admini szybko to naprawią :D
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm...dla mnie nie robi to różnicy :) ja natomiast gdy chcę sprzedać jakiś ciuch w bazarze to mam białe tło!i tak od 3 dni!a niedługo mi się ss kończy ! co mam robić ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do kolorów no to żadna zmiana .A dosyc często pisze na czacie i wnerwia mnie ten znak
    !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiana jak i błąd jest mi obojętna...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko mi jedno co do zmian.

    OdpowiedzUsuń