2012/01/19

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest Bonjour Bizou Fancy Faux Cuffed Gloves - szare, dosyć długie rękawiczki z futerkiem, pochodzące ze sklepu Bonjour Bizou. Chociaż ich cena - 48 starmonet - nie jest specjalnie przytłaczająca, niezupełnie mnie do siebie przekonują. Futerko jest zbyt duże, przez co stylizacja wygląda nieestetycznie i sztucznie. Moim zdaniem nie są godne wydania nawet 48-śmiu starmonet. Co o nich sądzicie? Kupicie je?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną starmonety na ich zakup.

60 komentarzy:

  1. Coz. moim zdaniem złe nie są. Ale nie beda pasowac do wieelu stylizacji.Nad kupnem sie zastanowię :)


    Kiciunia-xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że są warte 48 sm, ponieważ każdy ma inny gust. Dla niektórych są świetne, a dla innych, jak i dla mnie po prostu brzydkie. Gdyby nie to obleśne futerko to kupiłabym je. Bardzo dobrze, że przynajmniej wyglądają w miarę realistyczne, tzn. ciekawie admini połączyli cienie. Bomba,gdyby nie to futerko.

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się, na pewno ich nie kupię !

    Poli115

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam,że są ładne i godne podziwu oraz warte 48sm.Futerko może nie jest najładniejsze,ale do konkórsów typu królowa zimy lub outfit zimowy dużo osób by je wykorzystało.Ale jeszcze zastanowie się nad ich kupnem.

    Katttusia
    Życze miłego dnia redaktorkom i czytelnikom! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się tylko futerko, tak byłoby ok

    kari...kari

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyda się do konkursu :) Zg się ;D

    gabrysia1339

    OdpowiedzUsuń
  7. O , a mi się oa podobają i cena jest właśnie atrakcyjna : ) Zobaczę jeszcze jak to właśnie bd wyglądało na dollce , ale myślę że da się wykminić jakąś ciekawą stylizację z nimi : > raczej kupię :P

    klaa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają - są nawet starannie wykonane, a to futerko sprawia, że są jeszcze ładniejsze ;] 48 sm to nawet dobra cena, ponieważ właśnie tyle kosztuje większość rękawiczek w Starplazie. Zastanawiam się nad ich kupnem, ale niestety nie mam wystarczającej ilości starmonet, ale jak je uzbieram to je kupię. Na pewno przydadzą się do jakiejś zimowej stylizacji (będą tez pasowały do tych niebieskich butów, co ostatnio były darmówkami) ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. 48 starmonet to wcale nie tak dużo bez przesady ale rękawiczki żadna rewelacja może jak by były czarne i futerko ciekawiej wykonane to bym zakupiła je ale teraz nigdy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupię. Nie będą pasować do niczego :)

    musiunia

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podobają mi się


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mój styl a te futerko psuje całość.
    Nie kupie ich na pewno
    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne nawet tanie ale jeszcze się zastanowie

    lola_1baby

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój styl, ale niektórym mogą się podobać. No ale są warte te 48 SM- tyle gotowa bym była zapłacić. Jak dla mnie pasują bardziej do Film Theory.

    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nawet podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mysle ze sa ladne ale mogly by byc ladniejsze :)


    nik taki jak tu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się, raczej nie kupię. To futerko jest sztuczne

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie najgorsze,ale nie potrzebne mi są.

    OdpowiedzUsuń
  19. Okropne... Do niczego by mi się nie przydały.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie w moim stylu.Ale jeśli ktoś gustuje w babcinych rękawiczkach.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ... lubie takie żeczy które z czasem znikną ze starplazy na potem wszyscy będą myśleć : " wow ! skąd ona to ma !" xd

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podobaja mi sie ... ;p

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie są złe, tylko trzeba je odpowiednio wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie podobają mi się .

    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podobają mi się. Nie kupię.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda tych głupich starmonet..

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  27. Może jak sie tak nanie patrzy to nie są fajne ale jak ładnie dobierze się reszte stroju to będą go idelanie komponować :) są super

    OdpowiedzUsuń
  28. Nejtl, przepraszam cię bardzo ale nie zgodzę się tu z twoją opinią, że wygląda to nieestetycznie. Ja ich nie kupuję, ale warte są swojej ceny.Nie wygląda sztucznie, bo bez futerka nie mogłyby być nawet darmówką. Futro robi swoje i Wybór dnia im się należy. Tak, jak ktoś już tu wspomniał, takie al'a zimowe. Do spódniczki w koloże czarnym i bluzki.. ale zostaje kwestia bolerka do tego. Nic odpowiedniego w Starplazie nie znalazłam, dlatego nie kupuję. Bo nie są praktyczne.


    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  29. lusia - to, co napisałam jest tylko moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziwne, to futerko takie duże ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe, ale też uważam, że futerko jest ciut za duże;/
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  32. są śliczne, chcę je mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. niezbyt mi się podobają. więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi też się nie podobają.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  35. ja się zgłaszam bo mi się podobają
    Masza_L

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie są złe, ale nie wiem jak wykorzystać..

    OdpowiedzUsuń
  37. niezbyt mi sie podobają ;d
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń