2013/03/06

Sponsorzy

Oto nasi kochani sponsorzy wspomagający akcję.

1. (I) whatmagda
_________________________

2. (I) LadySandrusia09
_________________________

3. (I) julka13207
_________________________


4. (I, N) Angel369x
_________________________

5. (N) BlowStar
_________________________

6. (N) SilverIvy
_________________________

7. (N) wikipet201
_________________________

8. (N) asias222
_________________________

9. (N) MakaraTatara
_________________________

10. (N) szymon2
_________________________

Ty też chcesz zostać sponsorem?
-mieć reklamę w poście oraz w pasku bocznym aż do końca konkursu
Przeczytaj te oto zasady (LINK) i napisz do nas!
Zgłaszać się możecie aż do ostatniego etapu!

5 komentarzy:

  1. Chciałam sponsorować, ale nie mam ss

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , nazywam sie sandi790 - mogły byście zrobić , mi metarmofozę lalki , i może opisać mój apartament , co o nim sądzicie , co zmienić . I metarmofozę twarzy.
    Przepraszam że tu piszę lecz niewiedziałam , gdzie to napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.. a nie wazne jakie trzeba dac sumy/ rzeczy by zostać sponsorem?

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałam, ale nie mam ss ;)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń