2012/07/24

Błąd

W wyszukiwarce pod zakładką "kurtki i płaszcze" znajdują się dwie prawie identyczne kurtki ze sklepu Frankie Morello. Dlaczego prawie? Otóż dlatego, że różnią się ceną. Jedna z nich kosztuje 22 stardollary, druga za to 31 stardollarów. Różnica jest naprawdę spora. Oczywiście ja - jako osoba, która zawsze ma największe szczęście i  strasznie się spieszy - kupiłam tę droższą, bo błąd zauważyłam dopiero po fakcie - nie polecam. Kupiliście którąś z nich?


EDIT: Jednak nie jest to raczej błąd. Racja, tańszej nie ma w sklepie na żadnym z manekinów, ale kurtki różnią się czymś jeszcze - droższa się świeci. Moim zdaniem jest brzydsza. Teraz jeszcze bardziej żałuję, że ją kupiłam.

EDIT2: Tańsza kurtka została usunięta ze Starplazy, teraz możemy kupić jedynie tę za 31 stardollarów.

42 komentarze:

  1. Jest cuuuuuuuwna , lece ją kupić . Oczywiście tę tańszą . Oby wszystkie rzeczy nie były aż takie drogie ; p . Jeśli są w takich klimatach to wykupie całą kolekcje *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za ostrzeżenie, jeszcze nie kupiłam żadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna sie blyszczy ,ta tansza nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie paskudne, żednej nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja też ją kupiłam . Teraz żałuje !\

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  6. potem coś kupię ;p
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś cudowna, że o tym napisałaś *.*! Wszyscy Ci dziękujemy! :) No, ta tańsza ładniejsza... Gdyby nie Ty, też kupiłabym tą droższą... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam tą za 31 sd, ale potem kupiłam tą za 22. Tą droższą kiedyś sprzedam, bo nie podoba mi się to, jak się świeci.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak ich nie kupię ale ta droższa jest ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak ich nie kupię ale ta droższa jest ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak ich nie kupię ale ta droższa jest ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Natomiast buty futurism heels za 12sd kiedyś były w special offert czyli za darmo i kryły się pod nazwą gold medal wedges. Nie wiem jak wy ale poszukam w internecie może nadal można je zdobyć :))

    uroczaaneczka4

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwróćcie uwage że droższa błyszczy się bardziej w kilku miejscach więc to może nie błąd .

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam tą tańszą. Ładniejsza i się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. TO NIE JEST BŁĄD, TYLKO TA DRUGA JEST DROŻSZA BO SIĘ ŚWIECI A TA PIERWSZA SIE NIE ŚWIECI ;C

    ASIAKOTEK

    OdpowiedzUsuń
  18. Kup jeszcze tą tańszą, a ta droższą sprzedasz kiedyś w bazarze. na pewno bedzie duuuużo więcej warta

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kupiłam żadnej

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się, ale na razie nie mam sd

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna ale nie mam sd na jej zakup

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nacisnęłam, żeby kupić tą tańszą, a pokazał się błąd i już nie można jej kupić :/ Nie ma też jej w kurtkach i płaszczach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłam ten sam błąd co ty , Nejtl.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurde kupowałam jak nawiedzona a ta kurteczka jest boska i kupiłam niestety tę gorszą/droższą :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za tego posta, gdyby nie ty pewnie kupiła bym tą droższą, kurteczka jest boska ale ta tańsza znikła już :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam tańszą, jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na szczęście zdążyłam kupić tę tańszą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdążyłam kupić tańczą- tą ładniejszą (moim zdaniem)

    OdpowiedzUsuń
  29. kurczę szkoda, że usunęli tą tańszą.. kupiłabym ;l

    OdpowiedzUsuń
  30. No jaa nie zdążyłam na tą tańszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. tańsza była o wiele ładniejsza :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Droższa brzydsza. Nie zmierzałam kupić żadnej z nich, ale gdybym mogła wybrałabym wersję za 22sd.

    OdpowiedzUsuń
  33. nie podoba mi sie) nie kupie ja! moze gdyby sie nie swiecila, miala inny kolor i nie byla by taka droga :) too moze bym ja kupilaa :P
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń