2012/07/30

SALE 13%

Aby przejść do któregoś z bazarków, kliknij na obrazek.
 
 
 
 
 
 

28 komentarzy:

  1. mi również nic się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze nie wylosowana. Jestem tu ponad rok. Biore udział w prawie wszystkim. a ani razu nie zostałam wylosowana ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle nie dostałam się :(
    Ale gratuluję tym co się dostali :(

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czemu wszystkie prawie sa royalty, a tylko jedna jest zwykla ss

    OdpowiedzUsuń
  5. avril-weronika wystawila 8 tych samych bluzek... -,- bez sensu nie ma sensu sie zglaszac bo i tak bie ma sie szans

    OdpowiedzUsuń
  6. o prawie fajne aleee .......

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, duzo ciekawych ubrań :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhhhu jest jest jest dostałam się! Gratuluję pozostałym. Może jeszcze coś was zainteresuje z mojej szafy...

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się dostałam po raz pierwszy i to tylko dlatego że zgłosiłam się dosłownie sekundę po dodaniu posta. Już dodałam nowe rzeczy w miejsce tych, które sprzedałam więc zapraszam ponownie. I oczywiście dziękuję za zakupy.

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki bardzo.
    sprzedaję wszystko z szafy tak więc mogę się też powymieniać albo zniżyć ceny jeśli nie odpowiadają.

    Godka

    OdpowiedzUsuń
  11. @modoholiczka , jakiś problem ? Wystawiłam to, co chciałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak wygrywają dziewczyny drogie ciuchy ja wystawiam za cenę o 2 sd większą niż kupiłam i oczywiście co? nico :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mojego sb. jest tam o wiele taniej.

    Juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  14. WYPRZEDAJĘ WSZYSTKO Z SZAFY CO SIE DA ZA DROBNE! A NASTEPNIE MEBLE I DODATKI,ZOSTAŁO JUZ MAŁO UBRAŃ KTÓRE SIE DA SPRZEDAĆ,ZAPRASZAM NA BAZAR

    LenaMojra

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajrzę do jakiegoś bazarku, może znajdę coś dla siebie. :>

    OdpowiedzUsuń
  16. nic mi sie nie rzuciło w oczy
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że ładne rzeczy są za sd ja właśnie nie mam sd

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nic nie kupię.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  19. w pierwszym bazarku było RARE za 16 sd o.O

    OdpowiedzUsuń