2012/07/25

Marynarka HB

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys - różowa marynarka ombre. Planowo powinna pojawić się jutro, więc zdziwiłam się trochę, jak trafiła do Starplazy. Pochodzi ona ze sklepu Pretty n' Love, a kosztuje 17 stardollarów. Jeśli chodzi o cenę - wcale nie jest tak źle, sądziłam, że będzie dużo droższa. Moim zdaniem jest bardzo ładna, z pewnością ją kupię. Ja - jak to ja - muszę mieć jednak jakieś "ale", nie pasuje mi kolorek (wolałabym turkus, za którym ostatnio tak szaleję) oraz to, że ma - moim zdaniem - zbyt szerokie rękawki. Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję dwie osoby, którym dam stardollary na jej zakup.

135 komentarzy:

  1. cudna♥♥ zaraz wejdę na stardoll i sobie kupie :)

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, lecz za droga jak na moje fundusze

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, też myślałam, że będzie droższa :3 Idę sprawdzić, jak leży na doll! :D

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest, chociaż może rzeczywiście mógłby być w innym kolorze:)

    KINA-diamond

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna jest ;) Ale rzeczywiście, turkusowa czy miętowa byłaby ładniejsza ;)
    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo mi się podoba, napewno kupie ♥ :)
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  7. zwykła, nie wiem czy kupię



    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem zawiedziona bo na obrazku zapowiadającym hb wyglądała duuuużoooo atrakcyjniej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo ładna. Niestety nie kupię jej bo nie mam sd ,bo nie jestem ss ;c

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę miała sd to kupię :D

    MissZoee1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna , Z chęcią bym kupiła ale 0 sd ;(

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba =)
    dublewejusta

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tez się podoba ;)


    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba i chętnie bym ją kupiła, niestety nie jestem SuperStar i nie stać mnie na takie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba i chętnie bym ją kupiła, niestety nie jestem SuperStar i nie stać mnie na takie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna :D Też nie mam SS, ale zrobiłam sobie taką za 60 sm :D Też ostatnio szaleję za turkusem ;)

    SC18

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest, kolor może być. Pasuje do większej ilości niz turkus ale jeśli byłaby również w tym kolorze to kupię od razu :D

    szminka12

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna! w mojej szafie znajdzie sie na pewno :)
    turkusoweniebo

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna, może kupię :>

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupię, ale muszę zarobić 9sd bo mi brakuje ;dd
    śliczna jest. Też wolałabym turkus, też ostatnio za nim szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest, ale mi również pasowałby turkusowy kolorek. ;p Oh, ale funduszy sie nie ma, oh nie ma. 2 sd i 20 sm to niezbyt dużo. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska!!! Przydałyby się sd :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna :)
    Podoba mi się ;p
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  24. jest ładna, chodź również preferowała bym inny kolor. nie jestem za różem.

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podoba,ale niestety jest droga xd.

    UUUUUlubella

    OdpowiedzUsuń
  26. o ja wspaniała <3
    czemu ja wszystko wydałam xd
    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie świetna! ;)

    Anukle_199

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mnie się podoba :)

    traviiieso

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest cudowna, mogłaby być ciut tańsza. Na razie nie mam pieniędzy na zakup. Ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest bardzo ładna. :)
    Olivia1471

    OdpowiedzUsuń
  31. Dosyć ładna, ale nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Znakomita ona jest . Oczywistość że ją kupię . Kolorek Podoba mi się . Myślałam że będzie gorsza

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna . Ale narazie brak funduszy ;)

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  34. no noweeet) cena jest przyzwoita :)
    ciekawy model marynarki_ no tak rekawy sa troche za szeroke :) ale to marynarka, ma byc taka :) ja ja moze kupie) ale raczej taaak)
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. wygląda jak jakiś projekt ale zbieram hb i kupuje

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podoba! :)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  38. Krój i pomysł na nią jest bardzo dobry, ale jednak wolałabym ją w innych odcieniach , np. zielony, niebieski, fioletowy.



    Hela2104

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne!

    ThePepperMint

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny <3 kupię.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznaa
    <3

    stardoll: megi_cute_xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest genialna! Mimo, iż nie cierpię koloru różowego oraz pokrewnych, ubóstwiam tą marynarkę począwszy od kołnierzyka, skończywszy na rękawach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudny podoba mi się raczej kupie.


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  44. No ładny

    iOlivia12

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna! chyba każdy powinien mieć takie cudeńko w swojej szafie :D
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  46. wygląda prześlicznie ;) zgłaszam się do losowania

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna,ale niestety nie mam już sd.:((

    OdpowiedzUsuń
  48. Myślę, że jest śliczna, ładnie wykończona i wgl.. raczej kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na zapowiedzi wyglądała lepiej :3
    Ale i tak jest ładna , faktycznie pasowałby tu inny kolor np miętowy : 3

    funkxypunky

    OdpowiedzUsuń
  50. Omg!!!Boska,zakochałam się w niej,jutro doładowuję ss więc na 1000% ją kupię :)

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie pocieniowana, i dopracowana. Rękawy są dobre, można dzięki temu ukryć szersze bluzki pod spodem.
    Ale faktycznie - turkus byłby ciekawszym wyborem.
    Szkoda, że niedawno wydałam całą kasę.
    + pojawiły się wieści o ukrytym sklepie "Brave". Dostępne są farby do twarzy za 15 SC.
    Wczoraj kupiłam je przez link http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?UnderneathStardoll&startItemIds=44474,44475,44476,44477,44478,44479,44480 .

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie wiem dlaczego wszyscy mają coś do koloru różowego? Nie moja wina, że Barbie zagarnęły go na swój symbol. I co z tego?
    A marynarka ładna. Dawno nie było tak udanego HB.

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też ostatnio zaczęłam szaleć za turkusem ! A co do marynarki - ładna, kolorek mi nie przeszkadza, ale b. droga ;/

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest wspaniała :) Kupię.

    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest cudowna , na pewno kupię

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest po prostu sliczna. Juz kupilam. : )

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  57. Krój mi się niezbyt podoba, ale klor śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczny żakiet bardzo mi się podoba
    lovdom

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak na hot buys mogła być lepsza, no ale cóż :3


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest przepiekna ale mnie nie stac ;(

    OdpowiedzUsuń
  61. jejku przepiękna moim zdaniem jeden z lepszych Hb
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  62. ona jest śliczna, kocham ją
    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczna i raczej kupię ;)
    porost

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna! :D

    _Lady_Kitty_

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładna, lecz zdecydowanie za droga!
    natalia1999xx

    OdpowiedzUsuń
  66. Na początku nie podobała mi się, ale teraz wydaje mi się całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń
  67. super jest
    zgłaszam się
    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  68. jaka piękna cudo śliczna zgłaszam się oczywiście :)


    andziaxd

    OdpowiedzUsuń
  69. Jejciu cudowna.! Kupię na 100% ;D

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  70. Ładna :) Chyba ją kupię .

    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  71. Zajebista. Kocham róż i jeszcze cieniowany ! Lovvv <33
    Może mi się poszczęści ;>

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  72. Zajebista. Kocham róż i jeszcze cieniowany ! Lovvv <33
    Może mi się poszczęści ;>

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  73. Całkiem ciekawa :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialna
    Już kupiłam ♥


    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest piękna! Przecudowna wręcz!
    ForbiddenFlower

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgadzam się , za szerokie rękawy


    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  77. Od samego początku wpadła mi w oko. Z chęcią ją kupię ;)

    Av_PL

    OdpowiedzUsuń
  78. Kupię bo czekałem na nią

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  79. ładna szkoda tylko, ze nie w innym kolorze trochę ciemniejszym. Ale i tak mi się podoba xD

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  80. prześliczna, najlepszy hb tego miesiaca <3
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  81. jest piekna...musze ja miec

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. kupiłabym, ale kaski brak, wydałam na promocje ;/
    emilka141a

    OdpowiedzUsuń
  84. Jest śliczny,szkoda że jest rózowy.Lepszy według mnie był np niebieski

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  85. a mi się nie podoba jej wygląd na lalce więc decyduję się nie kupować :D

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  86. Jest bardzo ładna gdyby nie ten kolorek , uważam że turkusowy tak jak mówiłaś też byłby lepszy .
    Ogólnie jest śliczna . ♥

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczna, dawno takich perełek w starplazie nie było ;D

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczna :3
    Szkoda,ze nie mam sd,jakbym miala to bym sobie kupila

    OdpowiedzUsuń
  89. Te szerokie rekawki mają swój urok ^^

    OdpowiedzUsuń
  90. Ładna,zastanowię się nad jej kupnem.Zgadzam się,powinna marynarka powinna być koloru turkusowego,też ostatnio mam jazdę na ten kolor w stylizacjach.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudowny ♥

    Muszę go sobie sprawić, czekałam na niego, odkąd go zobaczyłam w zapowiedziach.

    Nie zawiodłam się...
    Zbieram na niego - muszę go mieć :D

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  92. Mi się bardzo podoba, schrupałabym :)
    Również szaleję za turkusem ale troche odmiany by sie przydało w mojej szafie, zdecydowanie za duzo mam rzeczy w tym kolorze, wiec gdy jakims cudem uzbieram na nia troche sd to chetnie ją przygarnę :3

    Resoviaczka

    OdpowiedzUsuń
  93. nie wiem co inni o niej sądzą ale mi tam się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Podoba mi się.
    Ale musze zarobić, bo zbankrutowałam xD

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  95. Ładna,ale zgadzam się z Nejtl,że mogliby zrobić właśnie np.turkus zamiast różu ;/ Ale i tak jest bardzo ładna <3

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  96. Jest bardzo ładna. Jedynie ten kolor, zbyt bardzo kiczowaty.

    OdpowiedzUsuń
  97. Czekałam na nią od dawana.
    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  98. czekałam na nią :) jest boska i na pewno będzie kiedyś cenna, tak jak większość marynarek, kolor też w sumie może być, ze względu na to, że mało mam różowych ciuchów w szafie.

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczna. I masz rację, może turkus byłby ładniejszy. Ja też mam ostatnia na jego punkcie fioła :)



    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  100. Jedno z lepszych HB :)



    Kalka123

    OdpowiedzUsuń
  101. cudny, na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  102. śliczny, śliczny, śliczny!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń