2012/07/25

Road to London 2012 - nowe pytanie

Już dziś możemy udzielić odpowiedzi na kolejne pytanie dotyczące Olimpiad.
Poprawna odpowiedź to malowanie. Po jej przesłaniu dostajemy dość niecodzienne nakrycie głowy, na którym widnieje flaga Wielkiej Brytanii. Podoba wam się? ;)
EDIT: Admini zmienili ostatnią odpowiedź na Puchar lub trofeum. Trzecia propozycja nadal pozostaje poprawna.
Szczerze mówiąc, dziwią mnie te odpowiedzi, bo z tego co czytałam, to w Paryżu dostawało się parasolki, portfele, spinki i różne inne rzeczy, a medale ponoć wysyłano pocztą po igrzyskach. Co o tym myślicie?



32 komentarze:

  1. Nie za bardzo mi się podoba.. Przez tą woalkę (która wygląda jakby ktoś ją narysował w Paintcie) wygląda na niedopracowaną. Ale jako że to darmówka, to oczywiście ją wziełam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba i się motyw flagi. Oczywiście zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pop Shop pewnie wejdzie dzis bo juz nazwa nabrala czarna barwe i jak sie nacisnie na logo (na mapie) przenosi nas do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby jest w porządku, aczkolwiek nie przekonuje mnie. Nie jestem fanką ekstrawagancji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może robić za jakąś ozdobę w apartamencie :)) Kwesta wyobraźni :)

    Tyniia

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie.. kilka minut bym się wstrzymała .. odpowiedziałam źle. ;P a tak mi się podoba ten kapelusz(?) ..;//

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie.. kilka minut bym się wstrzymała .. odpowiedziałam źle. ;P a tak mi się podoba ten kapelusz(?) ..;//

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłby ładniejszy bez siateczki i paska, świadczącego o tym, że jest opaską :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh nie podoba mi się.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobię.

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zrobiłam ;)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się, ale zmieniło się malowanie na trofeum lub puchar i nie wiedziałam co dać... : C

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej! Ja miałam jakieś dzikie pytanie; ostatnia odpowiedź to Puchar lub trofeum ( czy jakoś tak ) i ja źle zaznaczyłam :/

    Instinee

    OdpowiedzUsuń
  14. ja najpierw myslalam, ze butelke wina i bagietke no bo bardzuej pasuja do Francji :) ale poznie jakos dalam na trzyyyy :) ale i taak troche maly bled popelnilyy :DD
    mi sie zdajee ze ladniej by sam cylindeer wygladal, bez tej siatki :D
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem do czego mi się przyda no ale cóż

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam, ale to dziwne z tymi odpowiedziami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podoba ta woalka . ♥ mam ją

    Pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  18. ja odpowiadałam na pytanie z drugą formą odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć kapelusz nie wygląda zachęcająco zrobiłam, bo jeszcze nie przejdę do kolejnej części "Drogi do Londynu".

    OdpowiedzUsuń
  20. Robię wszystko z tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń