2012/07/25

NA TROPIE - Frankie Morello Tribute.

*Mimo że artykuł nazwałam "Na tropie", jest to również "Pomysł na" wykorzystanie konkretnych rzeczy. 
 Przepraszam, że post pojawia się dopiero teraz, ale byłam na rowerku wodnym, a jak wróciłam nie było prądu :<

Frankie Morello Tribute.
Strasznie interesująca kolekcja, zachwyciła mnie już w momencie gdy zobaczyłam spoilery. Dwa piętra nawiązujące do obecnie panujących trendów. Ćwieki, kolce, łańcuchy, skórzane elementy, odrobina pasteli i neonów - dla każdego coś dobrego. Energicznie, przebojowo, a co więcej - ekstrawagancko.
The best of FMT.
Jak zwykle postarałam się wybrać kilka najlepszych rzeczy. Dla mnie są zarówno piękne, jak i uniwersalne. Biel i czerń - to właśnie moja definicja słowa "moda".

Łączny koszt moich zakupów to 125 stardollarów (dwie torebki, naszyjnik, kurtka, kardigan, płaszcz i spódnica). Dla przeciętnego użytkownika to sporo, ba - nawet dla mnie. Wydałam prawie wszystko co miałam. Jednak gdy myślę jak wiele zastosowań mają te rzeczy, robi mi się lżej na sercu. Irytują mnie jedynie te świecidełka, przywodzące na myśl kosmetyki marki LUXE.

Stylizacje eksterioryzacje.

Stylizacja numer jeden, czyli "O północy w Paryżu"


Spódniczka nawiązuje do jednego z najgorętszych trendów, mianowicie ombre, na punkcie którego zwariował cały świat. Jej wykonanie graficzne powaliło mnie na kolana. Warto było wydać te 27 stardollarów! Cały zestaw strasznie minimalistyczny. Oparty na połączeniu bieli i czerni, z domieszką złota.

Elementy stylizacji: Top Decades/Spódnica FMT/Torebka YH/Buty Pretty'n'Love.

Stylizacja numer dwa, czyli "Miejska klasa"


Ten płaszcz z pewnością jest rzeczą, którą musimy kupić. Na pewno zdajecie sobie z tego sprawę, przypominając sobie chociażby jak było z kolekcjami Elle czy Philosophy. Po wycofaniu ze Starplazy, jego cena na pewno pójdzie w górę. Kiedyś on również będzie jedną z najbardziej pożądanych rzeczy na Stardoll. W tym przypadku wykorzystałam luźne elementy. Znowu postawiłam na szpilki z czubem, do których każdego dnia się przekonuję. 

Elementy stylizacji: Płaszcz FMT/Top Fallen Angel/Spodnie Windows On The World/Torba DKNY/Kamizelka Liu Jo/ Buty LE

Stylizacja numer trzy, czyli "100%B&W"


Tutaj użyłam długiego, białego kardiganu i małej, okrągłej torebki przewieszonej przez ramię. Torebka jest moim absolutnym faworytem, mogłaby być tylko trochę większa, poza tym jest świetna. Rzeczy te połączyłam z krótkim topem, lateksowymi legginsami i białymi sandałami od Moschino - klasa!

Elementy stylizacji: Kardigan FMT/Torebka FMT/Top Bonjour Bizou/Legginsy Tingeling/Buty Moschino Tribute

43 komentarze:

  1. Łaa... pierwsza stylizacja najbardziej mnie oczarowała *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje świetne. Zgadzam się, sama mam drugi płaszczyk. Bardzo przydatny, łatwo z nim sklecić jakąś stylizację. Sama takową zrobiłam i jestem z niej bardzo zadowolona. Ja kupiłam zdecydowanie zbyt dużo rzeczy, teraz kupiłabym połowę mniej. Nie wiem, po co na przykład zaopatrzyłam się w kilka par butów, sukienkę, błyszczącą kurtkę i opaskę, a do tego przez przypadek podwójnie. W sumie nie żałuję, później sprzedam dużo drożej. Ja polecam też strój z kolcami na ramionach, bo można użyć ich jako naramienniki - fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, najbardziej podoba mi się 2 stylizacja. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ładne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super stlylizacje :)
    zainspirowalas mnie) do stworzenia pare stylizacji :* i dziekuje ci za to)
    takze zachecilas mnie do kupna tegoo plaszcza :P jest bardzo taki *codzienny* co ja rozumiem pod tym haslem *codzienny* :D
    co chodzi o ta spodniczke, odrazu mi sie zucila w oczy) jako pierwsza rzecz z tedo sklepu) boski artykul) i jeszcze raz dziekuje za zainspirowania mnie do stworzenia stylizacji :*

    PS radze ci tez kupic biala sukienke z tego sklepu :)

    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, jak mi się nie podoba ta kiecka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie oczarowała 2 stylizacja + idę szukać tej kamizelki pod spodem. ; P

    No i te twoje włosy.. ahh, cudo. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje świetne . Jednak pierwsza najlepsza.

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  9. Do żadnych stylizacji nie mam zastrzeżeń :). Są świetne. A kolekcja jest naprawdę niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  10. już zbieram na płaszczyk :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne stylizacje , najbardziej urzekły mnie 1 i 3 . Kolekcja jest świetna , niestety nie mogłam zakupić dużo rzeczy - krucho z sd . Mam nadzieje ,że zdążę jeszcze zaopatrzyć moją szafę przed zniknięciem tej kolekcji . c :

    funkyxpunky

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo z tym płaszczem to masz racje. Właśnie próbuje sprzedać mój z Elle. jak na razie miałam propozycję 600sd. ale jakoś było mi szkoda. xdd

    stylizacje świetne; )

    wiolka181

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza stylizacja świetna *-* niestety mnie nie stać. xD

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacje! :) Czekam tylko aż będzie sierpień i wymienię sm, to wtedy kupię te cudne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę piękne stylizacje ! Może z którejś zaczerpnę inspirację ;D

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne stylizacje, za Twoją sprawą zdecydowałam się na dokupienie czarnej torebki oraz naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i to jest artykuł. Świetny, fajnie napisany, schludny. Ekstra <3 no i stylizacje boskie.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam 11 rzeczy w tym 5 poleconych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacje jak zwykle świetne, druga najbardziej mnie urzekła, może dlatego, że mam słabość do srebrnego ^^ Szkoda, że nie wiem z jakiego sklepu jest biały top z 3 stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się 2 pierwsze stylizacje, bomba !

    Tyniia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie stylizacje

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stylizacje, wszystkie powalają na kolana, najlepsza nr 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm, wcześniej nie zwróciłam uwagi na tę spódnicę z pierwszej stylizacji, ale chyba jednak skuszę się na jej zakup.. faktycznie, jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie supper ;)
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne stylizacje , najładniejsza jest ta ostatnia , po prostu nieziemska .♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post , wszystkie stylizacje są prze Cudowne *.*

    Ten płaszcz jest śliczny :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  27. hey.Bardzo podobają mi się stylizacje ,ale najbardziej 1 :) Ta spódniczka jest śliczna chyba ja kupię.A te dwa żakiety już mam.:)
    Pozdrawiam.,Hermiblack :^^

    OdpowiedzUsuń
  28. kolekcja cudna i chyba skuszę się jeszcze na coś

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna kolekcja, cudowne ciuszki <33

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne stylizacje, lecę do starplazy kupić te spodnie w panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne te stylizacje. Najbardziej spodobała mi stylizacja numer jeden "O północy w Paryżu".

    OdpowiedzUsuń
  32. proste, klasyczne. biel i czerń są zawsze na topie. najbardziej podoba mi się 1 jest taka sexy, druga też jest ciekawa. 3 ładna, ale taka zachowawcza chociaż z pazurem ;] I like it. widać, że miałaś dobrego pomocnika ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie są genialne .



    Kalka123

    OdpowiedzUsuń
  35. mogą być ale są zwykłe :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny artykuł, obkupiłam się w tym sklepie >.<

    OdpowiedzUsuń