2012/07/31

Darmowy kapelusz

Aby go otrzymać, weź udział w tym konkursie:

Robicie?

23 komentarze:

  1. Był już jako darmówka do kupienia w starplazie, mnw. tydzień temu, może troche dawniej. Nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. był już darmówką jakieś dwa lub jeden tydzień temu -,-

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, była, ale do kupienia w StarPlazie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest nawet ładny. Tylko był już sprzedawany za 0. Dobrze że napisałyście, bo ja np. się spóźniłam z kupnem . ;) chcętnie go zrobie. ;P
    Xx.Dark.xX

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już go a pozatym jest brzydki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go zrobię

    OdpowiedzUsuń
  8. Już go posiadam :)

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już go ;p

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej już go kupiłam, więc nie wezmę udziału w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Był do kupienie za 0 sd

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  12. Już go mam i uważam ,że jest świetny ! Mam słabość do kokardek *.*

    OdpowiedzUsuń