2012/07/30

Własne projekty fryzur w Starbazaarze

Możemy sprzedawać już fryzury oraz kosmyki, które stworzyliśmy w StarDesign Hair! A co za tym idzie - dostaliśmy również możliwość zakupienia projektów innych użytkowników Stardoll. Moim zdaniem zmiana jak najbardziej na plus. Wyczekiwałam tylko momentu, kiedy taka możliwość wejdzie, bo byłam pewna, że kiedyś prędzej czy później się pojawi. Od teraz każdy może rozpowszechniać swoje projekty. Przynajmniej stardollowicze, którym swoje fryzury nie spodobały się, nie muszą ich utylizować, by nie zabierały miejsca w szafkach, a sprzedać, może do tego z zyskiem. Kupicie lub sprzedacie jakieś projekty? Co o tym sądzicie? Za info dziękuję: ShenyCenss

24 komentarze:

  1. Ktoś sprzeda fryzurki za starmonety?
    Jeśli tak to niech napisze mi w kg

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszciee ! Nie mogłam się doczekać . ♥

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. zobaczę, może coś sprzedam :) a kupić-już kupiłam :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sprzedaję tanie fryzurki :D
    KarolQa13xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne ale na razie nic nie kupuje i nie sprzedaje ale to sie mieni ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , już wystawiłam ! Zapraszam tak wg . :d

    Kimika17

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sprzedam, bo nie jestem ss, ale na pewno coś kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, fajnie ;p Ja mam jakieś... zapraszam...

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się te włosy. Dziwnie jakoś tak błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  10. ale supeeer ze mozna sprzedawac fryzury) a to ja juz tyle ich zrobilam, ze nie mogee :P
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  11. nareszcie się doczekałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że można w końcu sprzedawać włosy! Jest mnóstwo utalentowanych osób, dzięki czemu będę mogła zafundować sobie oryginalną i ładną fryzurkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahha, pisałam o tym wczoraj adimom żeby można było sprzedawać fryzury ze stardeasing hair, dowód: (odpowiedź dostałam dziś)
    http://i47.tinypic.com/2ccuo3k.jpg

    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  14. nareszcie, ja nie umiem zrobić takich fryzur

    OdpowiedzUsuń
  15. to świetnie! nie wszyscy mają talent do fryzurek, teraz będą mogli sobie po prostu zakupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprzedaje ktoś jakies fajne fryzury?

    OdpowiedzUsuń
  17. Może coś kupię ;]

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń