2012/07/30

Wybór dnia + błąd


Dzisiaj na Stronei Głównej jako 'Wybór Dnia' ukazała się spódniczka, lecz jej nazwa 'Frankie Morello Tribute A Star Is Born Dress' świadczy o tym, że dzisiejszym Wyborem Dnia nie jest spódniczka dumnie widniejąca na Stronie Głównej, lecz sukienka, która ukazuje nam się gdy klikniemy na obrazek i przeniesie nas do przymierzalni. Kosztuje ona 22 sd. Jest to błąd i myślę, że już niedługo na Stronie Głównej zobaczymy sukienkę.

Z komentarzy wylosuję osobę, która dostanie 22 sd na zakup sukienki!



88 komentarzy:

  1. Tak bym chciała ją mieć no ale niestety nie mam środków na to ;/

    Wer147a

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. i sukinka i spódnica ładne

    cichu

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna jest, ale doga..

    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się strasznie podoba..:p
    kiki903

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam spódniczkę :) Ale sukienki nie. Może kupię.

    Av_PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna : DDD
    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest, może troszke kiczowata ale z odpowiednimi dodatkami na pewno będzie się ślicznie prezentować ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka nawet ok chociaz troche kanciasta

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnio wygląda jak dla mnie. No i admini mogliby się ogarnąć z tymi błędami. ;)

    _Lady_Kitty_

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest cudowna , i ma śliczny kolorek . Może kupie :)

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się, jeszcze jej nie kupiłam, ale mam taki zamiar :P

    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba :)
    Rihanna19980628

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się

    Blondi_20597

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. noo jest nawaaet spokoooo)'
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  19. To i to zajebiaszcze. ;)
    xx.Dark.xX

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna i droga:P
    KINA-diamond

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna lecz jej cena już troche mniej :>



    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest bardzo ladna, zbieram na nia pieniadze, niestety jeszcze sporo mi brakuje. ; /

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna przypomina mi LE

    ThePepperMint

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna!

    kinga0-1

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna,lubie róż xd.
    UUUUUlubella

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka ładniejsza od sukienki. :D
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sukienka ;]

    Lady-in-black1

    OdpowiedzUsuń
  29. Waa. Piękna !
    Ach te błędy.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  30. Waa. Piękna !
    Ach te błędy.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  31. Waa. Piękna !
    Ach te błędy.

    pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się to tribute, na pewno się skuszę tylko czekam na wymianę starmonet na sd.

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest piękna. ♥
    Szkoda tylko, że taka droga.
    Jak będę miała na nią kasę to z pewnością kupię.

    monikamrowa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna ale nie stać mnie ; (

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna , niestety nie stać mnie na jej zakup ; p

    Choco_White

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow jaka fajna kupiłabym sobię ją :)

    NA stardoll
    strzeleclol

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się szkoda, że nie mam kasy
    :(

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  38. tak jak wiekszosc :
    ladna ale droga

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna do mocniejszych stylizacji. Ćwieki uhuhu.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna :) Lubię ćwieki jak mi starczy kasy to kupię ;P

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka przeciętna, przede wszystkim nie podoba mi się jej krój.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznaaa . <3

    stardolinkamiss

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo mi się podoba :)

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka śliczna, spódniczka też

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zawszę błędy . Sukienka jest obłędna c :

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nawet fajna ale na pewno nie wydałabym na to 22sd ;p

    MegaMelanie000

    OdpowiedzUsuń
  48. Sukienka totalnie mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  49. Jest boska, gdybym miała kasę to na pewno bym ją kupiła.

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  50. Średnio mi się podoba .

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  51. kupilam pare rzeczy za ponad 100 sd bo nie moglam wytrzymac. cudne (:

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna jest. Właśnie dzisiaj zrobię sobie ss i z pewnością kupię :)


    missskara3000

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się i śliczna jest :)
    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  54. Bosko, już ją kupiłam.!




    Misia11000

    OdpowiedzUsuń