2012/07/30

Spoilery

36 komentarzy:

  1. Ciekawe. Jak się pojawią, kupię parę rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny żakiet jest bardzo ładny <3. I czarne buty.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię czarną torbę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się torba i czarno złote buty :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajne te nowe rzeczy podoba mi się czarna torebka i różowa torebka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo fajnych rzeczy :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedtnie torebka mi się podoba, ale czapka w sierpniu??

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna torebka ,różowa oraz czarne szpilki : 3

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki jest obecny numer spolierów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super , ale kupie gdy się pojawią kupie tylko różową czapkę .. ;D

    Kimika17

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobają mi się: czarne buty (obie pary), różowa torba, marynarka i niebieska sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta różowa torebka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedne czarne buty ładne ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarna torba i buty z ćwiekami! ^^ Ehh zaczynam mieć świra na punkcie ćwieków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne! Czekam na buty i torbę. *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Białe buty są nie złe ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. pirewsze topy, okulary i torebka czarna wpadło mi w oko ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się jedynie 1 para butów

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie o, nie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się różowa torebka. Może kupię również tą czarną. Zobaczę też jak będa lezały na doll czarne buty (obie pary).

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic specjalnego, podoba mi się marynarka, torebka, ew. naszyjnik oraz pasiasty blazer.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupię czarne buty pod różową torebką.

    ASIAPATI

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm , mi się podobają wszystkie buty (oprócz czerwonych )i to chyba wszystko :p
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  26. Te rzeczy mozna dostać jak robi sie ss przed karte kredytową:D

    OdpowiedzUsuń