2012/07/23

Miss Stardoll World

Przez pewien czas na stronie głównej widniała reklama, którą przedstawiam poniżej. Informuje nas ona o tym, że za dwa tygodnie na Stardoll ponownie pojawi się konkurs Miss Stardoll World. Ja, szczerze mówiąc, nie bardzo za nim przepadam. W jego trakcie na Stardoll robi się zbyt wielkie zamieszanie, chaos. Zaczyna się wielki wyścig szczurów. Wszyscy spamują Ci w księdze gości, proszą o głosy. Mi jakoś niespecjalnie zależy na tym, by zostać MSW, a Wam?


Za obrazek dziękuję blogowi stardoll-br.blogspot.com.

42 komentarze:

  1. Mi także nie zależy. Pewnie wygra Turcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy by chcił wygrać, ale wygra ten kto kięej spamuje i wysyłą wiadomości transmitowane, i w cale to nie jest najładniejsza doll, jak dla mnie to jest bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja popracuję nad apartamentem i bd się starała :D
    Bo w tym roku mi zależy xd

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak wygra nadziana kasą plastikowa laleczka. Nie ma się co starać. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda czasu na to :P Poza tym po całym dniu spędzonym poza domem jak chce wejść na stardoll to nie przepadam za spamami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wygra jakiś paskud jak zawsze :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nawidzę takich konkursów ... dlaczego ? Bo wtedy jest straszny spam , wszyscy robią się na plastiki . Trzeba mieć diamencik lub gwiazdkę . Czyli trzeba wydawać mnóstwo kasy .. nie nie jara mnie to ...

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest bezsensu, bo wygrywają zazwyczaj osoby, które wszystko kupują na chama. makijaż też na chama. i nie ważne czy to wygląda ładnie, czy brzydko. ważne że dużo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie turka wygra :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ten konkurs jest bez sensu. Nie wygrywa w nim najładniejsza Medoll, lecz ta najbardziej popularna, która spamuje i ogłasza się w wiadomościach transmitowanych, ale cóż, ja nawet nie dążę do wygranej ;P

    Blaccky

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przyznać, że była MSW była ładna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi na tym nie zależy. I tak na pewno wygra jakaś royal , albo CG itp
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeejku ♥

    Ale znów wygra jakaś dziewczyna z Turcji :[

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh chciałabym wygrać ale to marzenie nierealne...

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takich konkursów. Prawda jest taka, że nie wygra osoba, która ma zadbaną, ładną dolkę, tylko ktoś, kto najwięcej spamuje. Ludzie, którzy wkładają dużo pracy w swoje konto najczęściej zostają w cieniu tych popularnych osób. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się nie mogę doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tylko szkoda, że nie mam szans

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  18. Głupie to jest... Szansę mamy 1 na 1000000. Ja nie mam szans, a szanse mają z ss. Ja też tego nie lubię :/
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię takich konkursów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. takie konkursy to nie dla mnie.. ;)
    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  21. Znow wygra Turcja , ale przyznac trzeba ze sa ladne ;)

    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie będę raczej starać się o tytuł MSW, zgadzam się z redaktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też za tym nie przepadam, bo w tedy cała księga gości jest zawalona spamami -.- Ludzie i tak tego nie wygracie bo wygrywają tylko cg :P

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi jakoś nie specjalnie na tym zależy :P ale lubię jak coś się dzieje na stardoll :P

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  25. Och.. znowu te spamy.. ja to nawet nie liczę na żadne głosy na mnie. Ostatnie MSW zraziło mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie będę starać się o żaden tytuł .

    OdpowiedzUsuń
  27. Ehhh... Nie wiem po co to, ale nie dążę do takiego tytułu, a nawet gdyby, to szanse bym miała maarniutkie ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam się z komentarzem powyżej :D
    ale przyznaję, że nagrody są pociągające :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  29. mi również nie zależy, bo i tak wiem że jestem bez szans :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze nie przepadam za tym konkursem, wyniki są niezadowalające, pojawia się mnóstwo spamu i innych niepotrzebnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tak samo jak ^


    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też nie zależy .. Wolała bym być CG!! ;D
    ___________________________________
    Slodzinka002 ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rok temu mi na tym zależało, ale teraz już wiem, że nie mam szans wygrać. Do tego trzba być Royalty, mieć wszystkie pomieszczenia (beach willa, penthous itp.), mieć DKNY, LE, Hotbuysy i mnóstwo kasy... w dodatku wygra pewnie jakaś Cover Girl.. Dlatego w tym roku nawet nie będę się starać ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. znowu????????????? ja się nigdy nie staram, zresztą i tak raczej skończę moją przygodę ze stardoll

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie zależy mi na tym ale wygrać to jest coś. Kto by nie chciał?

    OdpowiedzUsuń
  36. Niezbyt mi zalezy, aczkolwiek byloby fajnie, gdybym wygrala. : )

    OdpowiedzUsuń
  37. ee taki konkurs) chyba zamkne kg) na ten period) no bo nie chce miec duzoo spamu :P
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie trzeba mieć konkretnie wszystkich LE ,liczy się orginalność. Ha, no cóż i tak wygra plastikowa lala . Trzeba się z tym pogodzić, ale warto spróbować chociaż przez
    motywacje udekorujecie swój apartament i w dalszych częściach waszego '' życia'' na stardollu łatwiej wam będzie dostać miano ncg lub na cg :) Ja osobiście chce spróbować choć i tak wiem , że mi sie nie uda. Chce dostać się do półfinału , bo wygra zapewne Turka , ale co tam. Pokażcie na co was stać :)

    OdpowiedzUsuń