2012/07/24

Darmowe okulary i kolczyki

1. Wejdź na http://webypass.info/
2. W okienko wpisz www.stardoll.com
3. Następnie wejdź tutaj: http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3596750&action=ma&ac=3596750
4. I tutaj: http://www.stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=11&hash=b0626ffd673e7237275599a61bff294e

Robicie?

Darmówki są wyjątkowo podobne do HB z tego i z zeszłego miesiąca - różnią się jedynie kolorami.


Łudząco podobne są również obydwa ciuchy z trzeciego okienka oraz buty z drugiego.
Naszyjnik różni się jedynie tym, że zamiast kwadracików ma serduszka.
Wszystkie te rzeczy dostaniemy po zapisaniu się do klubu Barbie (z którego dostajemy wyżej widoczne okulary). :)


Co myślicie?

61 komentarzy:

  1. tak zrobili jak napisałaś

    podobne wzory, inne kolory

    admini widzę ''pomysłowi'' są i to bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba trochę są niepoważni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto zrobic ;)
    +Admini sa coraz bardziej kreatywni ....

    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  4. admini tez maja wakacje i nic im sie nie chce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. . kreatywność :) oczywiście, że zrobie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, to ja się zapisuję ; P
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Były też takie różowe leginsy, które są na 2 obrazku
    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racjie ale z chęcią wezme tą darmówke ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niepoważni ? Właśnie fajnie zrobili :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie super ;) Darmówki podobają mi się nawet bardziej, niż hb ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobiłam :))
    prawda, że bardzo podobne, ale te okulary może lepsze od tych HB :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dostałam okularów :( a chciałabym je mieć ... robiłam jeszcze raz i też nie dostałam . co zrobić ?

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  15. Super okazja ! Już zrobiłam


    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  16. OOO! zrobiłam :) Faktycznie są podobne do hot buysów , wręcz takie same . Zrobię też na mojej drugiej lalace.

    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie:) Już biorę się do roboty - te darmówki nawet lepsze od hb ;p

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę, podróbki HB.. :P pewnie,że robię

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała akcja bardzo mi się podoba, szczerze powiedziawszy owe rzeczy prezentują się lepiej niż oryginał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że są tak bardzo podobne do Hot Buys, szczerze powiedziawszy, to nawet niektóre rzeczy są lepsze od oryginałów np. naszyjnik.

    Blaccky

    OdpowiedzUsuń
  21. Po raz pierwszy cieszę się z tego, że adminom nie chce się wymyślić niczego nowego. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobiłam ... Bardzo mi się podobają ;)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłam :D Ja tam nie narzekam ,że to "podróby" HB :D

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobię. Trochę nie fair, że dają hb tylko innych kolorach ;/.

    OdpowiedzUsuń
  25. adimi mają pomysły xD
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  26. legginsy takie same. Ciekawe, jaki mają kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak wam nie chce działać to usuńcie http:// wtedy zadziała

    a te legginsy to były chyba w styczniu / lutym
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie dostałam okularów?? Czemu?? :(



    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  29. o żal, dobrze ze nie kupowalam ;p, z drugiego okienka leginsy sa tez tego samego wzoru co hb

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wchodzi mi stardoll.com w ten pasek webypass

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezbyt dobry pomysł ze strony administracji. Kupiłam te wszystkie hot buys'y oprócz kolczyków, butów oraz naszyjnika. To duża strata dla kolekcjonerów chcących sprzedać później te przedmioty. Mam nadzieję, że nie będzie dało się ich sprzedać. Chociaż z adminami nic nigdy nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  32. to jest jedna wielka żenada, porażka

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczywiście, wielkie podobieństwo. Ja robię oczywiście ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mają już pomysłów? Darmówki zrobiłam, gdyż mogą się przydać. Okulary ładniejsze, niż te HB. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  35. Zrobię darmówki, bo mogą się przydać tym bardziej iż są jako podróbki HB. W każdym razie myślę, że tunika będzie dość ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi dostarczyło jeszcze łuk z poprzednich darmówek.

    OdpowiedzUsuń
  37. kocham niektóre HB właśnie zrobiłam i sprzedałam i sporo zyskałam ;)

    keitymarika

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam ;< robiłam już 2 razy i nic ;(


    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  39. Ni emogę ich zrobić ;/
    Macie jakiś pomysł co zrobiłam źle?

    OdpowiedzUsuń
  40. zrobiłam :) okulary i kolczyki są ladniejsze niż normalne hb

    agresywna_0

    OdpowiedzUsuń
  41. jeden blog kopiuje od was obrazki

    OdpowiedzUsuń
  42. BARDZO chciałam miec te darmówki, ale niestety nie mogę ich zrobic. Nie wiem czemu, próbowałam sto razy -.-. Pech ;c

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  43. @StokrotkaMiss10 - trzeba kliknąć ponownie. Na Chrome nie wchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak wam nie wchodzi to prawdopodobnie trzeba zmienić proxy, port, itd.

    OdpowiedzUsuń
  45. poprostu jakos musza zachecic do tego kluubu, bo nie wszyscy lubia Barbie :DD poprostu jakies podrobki :P
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  46. To na pewno jakaś strata do kolekcjonerów HB, ja nim nie jestem i skorzystałam...

    OdpowiedzUsuń
  47. Te rajstopy/ leginsy czy coś na drugim obrazku również są podobne do jednego z HB

    OdpowiedzUsuń
  48. na stardoll dużo jest podobnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń