2012/07/25

Nowa kolekcja Pop Shop - Olympics 2012

W Starplazie pojawiły się nowe, zapowiadane wcześniej meble, które trafiły do sklepu Pop Shop. Artykuły nawiązują do zbliżających się Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w Londynie między 27 lipca a 12 sierpnia. Ceny są znośne. Nie spodobało mi się nic szczególnego. Rower, paletki oraz lotka mogą mi się jedynie do czegoś przydać. Fajnie prezentuje się też czerwona budka telefoniczna, bardzo podobna jest już w Suite Shop'ie. Co myślicie o kolekcji? Kupicie coś?

29 komentarzy:

  1. Fajna ;) . Już kupiłam to co chciałam ...

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, ale nic nie kupię :)
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne,śliczne ,śliczne ;)
    a szczególnie łóżko ;}

    keitymarika

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo fajna kolekcja, strasznie fajne meble :) takie fajowe krzeseelko ttaaam jest :)
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  5. nic nie kupię :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupię ;( Te rzeczy mi się nie przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idę poprzeglądać ;p


    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja całkowicie nie w moim typie, większość mebli jest niemalże w całości bezużyteczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej nie kupię, fajne mebelki

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie nie mam zamiaru czegoś kupować

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  11. Budka telefoniczna i rower ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne łóżko, może kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne łóżko, może kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się butka telefoniczna, łóżko i "marokański" stołek, jak już napisałam pod takim samym postem wcześniej ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. łeee bzydkie. Nie lubię tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm , jeśli miałabym kasę to bym kupiła może czerwoną budkę telefoniczną no i może kotka , ale nic poza tym.....
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm ja z pewnością kupię tego kota i budkę telefoniczna :D i racja paletki mogą sie do czegoś przydać :)

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się nic nie podoba taa kolekcja.Jedynie budka telefoniczna jest ładna.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedyne co kupiłam to kiciuś, jest uroczy .

    OdpowiedzUsuń
  20. nic nie kupię raczej ;d

    Pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  21. kupiłam sobie budkę telefoniczną

    OdpowiedzUsuń