2012/07/23

Frankie Morello Tribute w rzeczywistości

Tak jak pisałam post niżej - do Starplazy trafić ma nowy sklep, Frankie Morello Tribute. Poniżej przedstawiam zdjęcie z ciuchami w rzeczywistości. Mnie osobiście uwiodły. Przede wszystkim wyczekuję tych świetnych marynarek, kurteczek. Ubóstwiam ćwieki, w tym przypadku wyglądają nieziemsko. Mam nadzieję, że stardollowa kolekcja będzie tak samo udana jak ta w realu. Co myślicie o poniższej kolekcji? Spodobał Wam się jakiś poszczególny ciuch?


Dla osób, które chcą się bardziej przyjrzeć kolekcji: KLIK

31 komentarzy:

  1. Piękne ubrania, aby tylko na stardoll ubrania wyglądały podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z komentarzem powyżej :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się parę rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak napisalam w poprzednim kom., pomaranczowa kurteczka na dole boska,chce ja miec ;-)i te czarne botki...eh

    OdpowiedzUsuń
  6. No jest kilka ciekawych ciuchów, ciekawe jak będą wyglądać na stardollu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. są śliczne ciekwi mnie czy znajdzie się żakiet i czpka ;)

    keitymarika

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka ciuchów jest ciekawych ;)
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  9. . o jeny *,* boskie :) trza oszczędzać stardollary ^ ^`

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuchy są świetne! Na pewno coś kupię, chyba, że będą strasznie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne...

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ! Nie mogę się doczekać kolekcji ! ;)

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, są cudowne. Marynarki są piękne. Najbardziej uwiodły mnie ubrania w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna kolekcja ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne sa <3
    Najladniejsza bluzka z ,,13,,


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  16. Ćwieki - cuuudo. Ja również mam nadzieje ,że wyjdą adminą te ciuchy :3

    funkyxpunky

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że ten sklep może być całkiem ciekawy, w rzeczywistości kolekcja prezentuje się bardzo dobrze, jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. elegancja połączona ze sportem.. ciekawe jak to wszystko przedstawią w stardollowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie ciuszki, nie mogę się doczekać kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To kolekcja na jesień/zimę, więc nie sądzę, by się pojawiła w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał ! świetne .

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy tylko zobaczyłam kilka miesięcy temu tę kolekcję, zapragnęłam by pojawiła się na stardoll.

    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  23. @Queen Of the Gas Station - ja jestem troszkę innego zdania.

    http://www.sdcdn.com/cms/frontpage/potd/120727.png?1
    http://www.sdcdn.com/cms/frontpage/potd/120728.png?1
    http://www.sdcdn.com/cms/frontpage/potd/120730.png?1
    http://www.sdcdn.com/cms/frontpage/potd/120731.png?1

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna kolekcja) strasznie mi sie podooba :)
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń