2012/07/26

Uderzające podobieństwo

W nowej kolekcji Pop Shop możemy natknąć się na budkę telefoniczną, która jest bardzo podobna do tej, którą już od jakiegoś czasu mogliśmy znaleźć w Suite Shopie, w zakładce 'Kochamy Europę'. Na obrazku pierwsza budka jest z 'Kochamy Europę' i kosztuje ona 8 sd, a druga z Pop Shop i jest za aż 22 sd. Duża różnica w cenie i niewielka w wyglądzie. Oczywiście nie mam nic do różnych budek telefonicznych na Stardoll, ale niech one rzeczywiście będą 'różne' ;) Co myslicie? Kreatywny Stardoll, prawda? Która budka lepsza?

37 komentarzy:

  1. Ja aż takiego wielkiego podobieństwa nie widzę. Pierwsza jest bardziej realistyczna, jak dla mnie lepsza. Jakoś niespecjalnie przeszkadza mi ten fakt, że w Suite Shop'ie znajdują się podobne budki.

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, może druga wygląda nieco bardziej przekonująco, jednak i tak kupiłabym pierwszą .. przecież obie przedstawiają ten sam przedmiot, a jaka różnica w cenie .. -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. druga fajniejsza jest o tyle, że nad napisem ma ciasio, a pierwsza korone ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza jest 100 razy ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza jest 100 razy ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 jest tańsza i wierniej odwzorowana c:


    funkyxpunky

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, admini mają mniej pomysłów. Bardziej podoba mi się pierwsza budka, jest więcej realistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm, ładniejsza moim zdaniem jest 1. bardziej realna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest ładniejsza, druga wygląda, jakby miała wybite szyby :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza jest taka smuklejsza , i ładniejsza

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby dwie są ładne. No niestety brak pomysłów.


    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  12. wedlug mnie pierwsza jest lepsza :)
    upioorna bardziej)co raz wiecej takich samych artykulow jest, to smutne :(
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza lepsza ten telefon w srodku jest bardziej dopracowany taki realistyczny a w drugiej jakby robione na szybko ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lepsza budka ta po lewo, bo jest dopracowana. Jednak jak miałabym kupować budkę telefoniczną, to oczywiście, że tą tańszą. Zaoszczędziłabym ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pop shopu ładniejsza,ale droga .Ta pierwsza niezbyt mi się podoba .:>

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydownie pierwsza jest ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  17. po prawo jest ładniejsza, ale nie warto wydawać o 14 sd więcej dla prawie takiej samej budki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak , ale uważam że ta za 22sd jest znacznie ładniejsza :P


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie pierwsza ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby dwie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie pierwsza :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie są ładne, ale jak na 2 takie budki to wielka różnica w cenie więc skuszę się na tą pierwszą =)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta pierwsza ładniejsza ;p
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza lepsza. I love it *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardziej pierwsza jest bardziej dopracowana i realistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza wydaje mi się bardziej realna,niż ta druga.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż, administratorzy w tej kwestii nie mają wiele do popisu. Budki kojarzą mi się z Londynem, a tam na ogół wszystkie wyglądają podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam się z missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  29. według mnie druga lepsza ;p
    kingusia2207

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza jest ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń