2012/07/25

Wyprzedaż w WOTW oraz Opulence

Na nasze skrzynki pocztowe przyszła wiadomość, która informuje nas o tym, że niektóre artykuły ze sklepów Windows On The World (ciuchy sportowe) oraz Opulence (trzecia i czwarta strona) od teraz zakupić możemy o połowę taniej. Wyprzedaż obejmuje tylko ubrania i meble, które nabyć można jedynie za starmonety. Moim zdaniem przecenione rzeczy nie wyglądają zbyt korzystnie oraz wybrano jedynie te najbrzydsze i najgorzej sprzedające się artykuły. Skorzystacie?

30 komentarzy:

  1. Ja chyba nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może skorzystam ...


    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dostałam tej wiadomosci ...

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. jak coś wpadnie mi w oko, to pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Opulence raczej nie, ale WOTW na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skorzystam, nie urzekły mnie te ubrania .

    SC18

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kupiłam ;)

    keitymarika

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zbyt lubie ten skleep, ale mozna w nim znalesc pare ladnych rzeczy :) jak na razie to nie wiem czy skorzystaam :)
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  10. ide na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj tam... taka promocja, co to za promocja...

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie skorzystam, jakoś nigdy nie szalałam na wyprzedażach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej nie skorzystam

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie skorzystam ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kupię nic

    Pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli coś wpadnie mi w oko, to skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zdążyłam, bo wakacje ;C

    OdpowiedzUsuń